65.
Book of Judicial Etiquette
٦٥-
كتاب آداب القاضي


Chapter: The judge does not accept the testimony of a witness except with a document from the defendant testified against, and does not rule on the absent

باب القاضي لا يقبل شهادة الشاهد إلا بمحضر من الخصم المشهود عليه، ولا يقضي على الغائب

Sunan al-Kubra Bayhaqi 20487

Sayyiduna Ali (may Allah be pleased with him) narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) sent me to Yemen as a judge. I said, "O Messenger of Allah! I am young in age and do not have knowledge of the judges." He (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Soon Allah will guide your heart and make firm your tongue. When you sit for judgment, after listening to both parties, give the verdict. It is most appropriate that the verdict becomes clear to you." I always gave verdicts in this manner, or I would refrain from giving a verdict if I was doubtful.


Grade: Da'if

(٢٠٤٨٧) سیدنا علی (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے مجھے یمن قاضی بنا کر روانہ کیا۔ میں نے کہا : اے اللہ کے رسول ! میں نئی عمر والا ہوں۔ قضاۃ کا بھی علم نہیں۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : عنقریب اللہ تیرے دل کی رہنمائی فرمائے گا ۔ تیری زبان کو ثابت رکھے گا۔ جب فیصلہ کے لیے بیٹھو تو دونوں کی بات سن لینے کے بعد فیصلہ فرمانا۔ یہ بات زیادہ مناسب ہے کہ آپ کے لیے فیصلہ واضح ہوجائے۔ میں اس طرح ہمیشہ فیصلہ کرتا رہا یا مجھے فیصلے میں شک نہ ہوا۔

(20487) Syedna Ali (RA) farmate hain ke Rasool Allah (SAW) ne mujhe Yemen qazi bana kar rawana kiya. Main ne kaha: Aye Allah ke Rasool! Main nayi umar wala hun. Qazaat ka bhi ilm nahin. Aap (SAW) ne farmaya: Anqareeb Allah tere dil ki rahnumai farmaye ga. Teri zaban ko sabit rakhe ga. Jab faisla ke liye baitho to donon ki baat sun lene ke baad faisla farmana. Yeh baat ziada munasib hai ke aap ke liye faisla wazeh ho jaye. Main is tarah hamesha faisla karta raha ya mujhe faisle mein shak na hua.

٢٠٤٨٧ - وَقَدْ أَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ، فِي كِتَابِ السُّنَنِ لِأَبِي دَاوُدَ، أنبأ أَبُو بَكْرِ بْنُ دَاسَةَ، ثنا أَبُو دَاوُدَ، ثنا عَمْرُو بْنُ عَوْنٍ، أنبأ شَرِيكٌ، عَنْ سِمَاكٍ، عَنْ حَنَشٍ،عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ:بَعَثَنِي رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَى الْيَمَنِ قَاضِيًا،فَقُلْتُ:يَا رَسُولَ اللهِ، تُرْسِلُنِي وَأَنَا ⦗٢٣٧⦘ حَدِيثُ السِّنِّ وَلَا عِلْمَ لِي بِالْقَضَاءِ؟فَقَالَ:" إِنَّ اللهَ جَلَّ ثَنَاؤُهُ سَيَهْدِي قَلْبَكَ، وَيُثَبِّتُ لِسَانَكَ، فَإِذَا جَلَسَ بَيْنَ يَدَيْكَ الْخَصْمَانِ فَلَا تَقْضِيَنَّ حَتَّى تَسْمَعَ مِنَ الْآخَرِ كَمَا سَمِعْتَ مِنَ الْأَوَّلِ، فَإِنَّهُ أَحْرَى أَنْ يَتَبَيَّنَ لَكَ الْقَضَاءُ "،قَالَ:فَمَا زِلْتُ قَاضِيًا، أَوْ مَا شَكَكْتُ فِي قَضَاءٍ بَعْدُ. وَهَذَا يَتَنَاوَلُ الْمَوْضِعَ الَّذِي يَحْضُرُهُ الْخَصْمَانِ جَمِيعًا، وَبِمَعْنَاهُ رَوَاهُ غَيْرُ شَرِيكٍ