66.
Book of Witnesses
٦٦-
كتاب الشهادات


Chapter: What is mentioned in the verse of Allah Almighty: {O you who have believed, testimony should be taken among you when death approaches one of you at the time of making a will, with two just men from among you or two others from outside}

باب: ما جاء في قول الله عز وجل: {يا أيها الذين آمنوا شهادة بينكم إذا حضر أحدكم الموت حين الوصية اثنان ذوا عدل منكم أو آخران من غيركم}

NameFameRank
الأسمالشهرةالرتبة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 20620

Imam Shafi'i says regarding this verse: "Allah knows best what is meant by it, but I heard from the one who narrated its interpretation that it refers to those besides Muslims. He used the following verse as evidence: {You detain them after the prayer so they will swear by Allah, [saying], "If you are in doubt, [consider that] we would not purchase with it any gain,"} [Al-Ma'idah 106] - "You detain them" after the prayer, which is an established time for Muslims. {And [even if he be] a near relative.} [Al-Ma'idah 106] Meaning, the Muslims among the Arabs who were with the Prophet (peace and blessings be upon him), or those between them and the idol worshippers, but not those with dhimmi relations. Allah's statement: {And we would not conceal the testimony of Allah . For indeed, we would then be of the wrongdoers.} [Al-Ma'idah 106] - This is only regarding a Muslim concealing the testimony of another Muslim, not about concealing the testimony of dhimmis.


Grade: Sahih

(٢٠٦٢٠) امام شافعی فرماتے ہیں اس آیت کے بارے میں۔ اللہ ہی جانتا ہے، اس معنی سے کیا مراد ہے، لیکن میں نے اس سے سناجو اس آیت کی تفسیر بیان کرتا ہے کہ مسلمانوں کے علاوہ ہوں اور اللہ کے اس فرمان سے دلیل لی ہے۔{ تَحْبِسُوْنَھُمَا مِنْ بَعْدِ الصَّلٰوۃِ فَیُقْسِمٰنِ بِاللّٰہِ اِنِ ارْتَبْتُمْ لَا نَشْتَرِیْ بِہٖ ثَمَنًا } [المائدۃ ١٠٦] ” تم نماز کے بعد ان کو روکو، وہ اللہ کی قسمیں اٹھائیں، اگر تمہیں شک ہو کہ ہم اس کو قیمت کے عوض فروخت نہیں کرتے اور نماز کا وقت مسلمانوں کے لیے مقرر ہے۔ { وَّ لَوْ کَانَ ذَاقُرْبٰی } [المائدۃ ١٠٦] اگر وہ قریبی رشتہ دار ہی کیوں نہ ہو۔ “ عرب کے مسلمان جو نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ تھے یا ان لوگوں اور بتوں کے پجاریوں کے درمیان لیکن ذمی لوگوں سے قرابت نہ تھی۔ اللہ کا فرمان ہے : { وَ لَا نَکْتُمُ شَھَادَۃَ اللّٰہِ اِنَّآ اِذًا لَّمِنَ الْاٰثِمِیْنَ } [المائدۃ ١٠٦]” اور ہم اللہ کی گواہی کو نہ چھپائیں تب تو ہم گناہ گار ہوجائیں گے۔ “ یہ صرف مسلمان کا مسلمان کی شہادت کو چھپانے کی وجہ سے ہے، نہ کہ ذمی لوگوں کی گواہی کو چھپانے کی وجہ سے ۔

20620 Imam Shafai farmate hain is aayat ke bare mein Allah hi janta hai is maani se kya murad hai lekin maine is se sunajo is aayat ki tafseer bayan karta hai ki musalmanon ke ilawa hon aur Allah ke is farman se daleel li hai Tahbisuna huma min badis salati fayuqsimana billahi in irtabtum la nashtari bihi thamanan Almaidah 106 Tum namaz ke bad un ko roko wo Allah ki qasmen uthayen agar tumhen shak ho ki hum is ko qeemat ke awaz farokht nahin karte aur namaz ka waqt musalmanon ke liye muqarrar hai Wa law kana za qurba Almaidah 106 agar wo qarbi rishtedar hi kyon na ho Arab ke musalman jo Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ke sath the ya in logon aur buton ke pujariyon ke darmiyan lekin zimmi logon se qarabat na thi Allah ka farman hai Wa la naktumu shahadat Allahi innaa izan laminal athimeen Almaidah 106 aur hum Allah ki gawahi ko na chupaen tab to hum gunahgar hojayenge Yah sirf musalman ka musalman ki shahadat ko chhupane ki wajah se hai na ki zimmi logon ki gawahi ko chhupane ki wajah se

بَابُ:مَا جَاءَ فِي قَوْلِ اللهِ عَزَّ وَجَلَّ:{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا شَهَادَةُ بَيْنِكُمْ إِذَا حَضَرَ أَحَدَكُمُ الْمَوْتُ حِينَ الْوَصِيَّةِ اثْنَانِ ذَوَا عَدْلٍ مِنْكُمْ أَوْ آخَرَانِ مِنْ غَيْرِكُمْ}[المائدة: ١٠٦]٢٠٦٢٠ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ الْأَصَمُّ،أَنْبَأَ الرَّبِيعُ قَالَ:قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ:" فِي هَذِهِ الْآيَةِ وَاللهُ أَعْلَمُ بِمَعْنَى مَا أَرَادَ مِنْ هَذَا،وَقَدْ سَمِعْتُ مَنْ يَتَأَوَّلُ هَذِهِ الْآيَةَ عَلَى:مِنْ غَيْرِ قَبِيلِكُمْ مِنَ الْمُسْلِمِينَ،وَيَحْتَجُّ فِيهَا بِقَوْلِ اللهِ تَبَارَكَ وَتَعَالَى:{تَحْبِسُونَهُمَا مِنْ بَعْدِ الصَّلَاةِ فَيُقْسِمَانِ بِاللهِ إِنِ ارْتَبْتُمْ لَا نَشْتَرِي بِهِ ثَمَنًا}[المائدة: ١٠٦]وَالصَّلَاةُ الْمُوَقَّتَةُ لِلْمُسْلِمِينَ،وَبِقَولِ اللهِ:{وَلَوْ كَانَ ذَا قُرْبَى}[المائدة: ١٠٦]وَإِنَّمَا الْقَرَابَةُ ⦗٢٧٦⦘ بَيْنَ الْمُسْلِمِينَ الَّذِينَ كَانُوا مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنَ الْعَرَبِ، أَوْ بَيْنَهُمْ وَبَيْنَ أَهْلِ الْأَوْثَانِ، لَا بَيْنَهُمْ وَبَيْنَ أَهْلِ الذِّمَّةِ،وَيَقُولُ اللهُ:{وَلَا نَكْتُمُ شَهَادَةَ اللهِ إِنَّا إِذًا لِمَنَ الْآثِمِينَ}[المائدة: ١٠٦]وَإِنَّمَا يَتَأَثَّمُ مِنْ كِتْمَانِ الشَّهَادَةِ لِلْمُسْلِمِينَ الْمُسْلِمُونَ، لَا أَهْلُ الذِّمَّةِ ".