3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on the Evidence That Its Delay Does Not Extend Beyond Its Appointed Time
باب الدليل على أنه لا يبلغ بتأخيرها آخر وقتها
Sunan al-Kubra Bayhaqi 2071
(2071) It is narrated on the authority of Anas bin Malik (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) would offer prayer in winter (at such a time) that we could not tell whether most of the day had passed or was yet to come (whether the part of the day that had passed was greater or that which remained). If this narration is authentic, then it is evidence that there was a difference in the prayer of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) with regard to winter and summer. The narration of Abu Bakr bin Abdullah Muzni will be carried on it that delaying the Zuhr prayer in the heat should not reach its last time. Also, the companions (may Allah be pleased with them) used to feel the heat of the mounds and valleys despite delaying the prayer. And Allah knows best!
Grade: Sahih
(٢٠٧١) حضرت انس بن مالک (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سردیوں میں نماز (ایسے وقت میں) پڑھتے تھے کہ ہمیں یہ پتا نہ چلتا تھا کہ دن کا اکثر حصہ گذر چکا ہے یا ابھی باقی ہے۔ (دن کا جو حصہ گزر چکا ہے وہ زیادہ ہے یا جو باقی رہ گیا) اگر یہ روایت صحیح ہے تو یہ دلیل ہے کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی نماز میں موسم سرما اور موسم گرما کے لحاظ سے فرق تھا۔ حضرت ابوبکر بن عبداللہ مزنی کی روایت اس پر محمول ہوگی کہ نماز ظہر کا گرمی میں موخر کرنا اس کے آخری وقت کو نہ پہنچے۔ نیز صحابہ کرام (رض) نماز کو موخر کرنے کے باوجود ٹیلوں اور وادیوں کی گرمی کو محسوس کرتے تھے۔ واللہ اعلم !
2071 Hazrat Anas bin Malik (RA) se riwayat hai ki Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) sardiyon mein namaz (aese waqt mein) parhte thay ki humein yeh pata na chalta tha ki din ka aksar hissa guzar chuka hai ya abhi baqi hai. (Din ka jo hissa guzar chuka hai woh zyada hai ya jo baqi reh gaya) Agar yeh riwayat sahih hai to yeh daleel hai ki aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki namaz mein mausam sarma aur mausam garma ke lihaz se farq tha. Hazrat Abubakar bin Abdullah Mazni ki riwayat is par mahmul hogi ki namaz zuhar ka garmi mein mukhar karna iske aakhri waqt ko na pahunche. Neez Sahaba Kiram (RA) namaz ko mukhar karne ke bawajood teelon aur wadiyon ki garmi ko mehsoos karte thay. Wallahualam!
٢٠٧١ -أَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدٍ الْمُقْرِئُ بِإِسْفَرَائِينَ أنبأ الْحَسَنُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ ثنا يُوسُفُ بْنُ يَعْقُوبَ ثنا سُلَيْمَانُ بْنُ حَرْبٍ ثنا حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ عَنْ مُوسَى أَبِي الْعَلَاءِ عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ قَالَ:" كَانَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُصَلِّي الظُّهْرَ فِي أَيَّامِ الشِّتَاءِ وَمَا نَدْرِي مَا مَضَى مِنَ النَّهَارِ أَكْثَرَ أَوْ مَا بَقِيَ "وَفِي هَذَا إِنْ صَحَّ كَالدِّلَالَةِ عَلَى الْفَرْقِ بَيْنَ الشِّتَاءِ وَالصَّيْفِ فِي وَقْتِ صَلَاتِهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَأَنَّ خَبَرَ بَكْرِ بْنِ عَبْدِ اللهِ الْمُزَنِيِّ مَحْمُولٌ عَلَى أَنَّهُ أَخَّرَهَا فِي الْحَرِّ إِلَّا أَنَّهُ لَمْ يُبْلَغْ بِتَأْخِيرِهَا آخِرَ وَقْتِهَا فَكَانُوا يَجِدُونَ مَعَ التَّأْخِيرِ حَرَّ الرِّمَالِ وَالْبَطْحَاءِ وَاللهُ أَعْلَمُ