66.
Book of Witnesses
٦٦-
كتاب الشهادات
Chapter: What is mentioned in the verse of Allah Almighty: And We gave him wisdom and decisive speech, and judged in favor of Allah Almighty in that
باب: ما جاء في قول الله عز وجل: وأتيناه الحكمة وفصل الخطاب ومن رضي بحكم الله عز وجل في ذلك
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn shihābin | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
‘uqaylun | Aqeel ibn Khalid al-Aili | Trustworthy, Firm |
layth bn sa‘din | Al-Layth ibn Sa'd Al-Fahmi | Trustworthy, Sound, Jurist, Imam, Famous |
kāmil bn ṭalḥah | Kamil ibn Talha al-Jahdari | Saduq Hasan al-Hadith |
mu‘ādh bn najdah | Mu'adh ibn Najdah al-Harawi | Acceptable |
aḥmad bn isḥāq bn shaybān | Ahmad ibn Ishaq al-Harawi | Unknown |
abū naṣr bn qatādah | Umar ibn Abd al-Aziz | Unknown |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ شِهَابٍ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
عُقَيْلٌ | عقيل بن خالد الأيلي | ثقة ثبت |
لَيْثُ بْنُ سَعْدٍ | الليث بن سعد الفهمي | ثقة ثبت فقيه إمام مشهور |
كَامِلُ بْنُ طَلْحَةَ | كامل بن طلحة الجحدري | صدوق حسن الحديث |
مُعَاذُ بْنُ نَجْدَةَ | معاذ بن نجدة الهروي | مقبول |
أَحْمَدُ بْنُ إِسْحَاقَ بْنِ شَيْبَانَ | أحمد بن إسحاق الهروي | مجهول الحال |
أَبُو نَصْرِ بْنُ قَتَادَةَ | عمر بن عبد العزيز | مجهول الحال |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 20724
Ibn Shihab said: Two men came to the Messenger of Allah (ﷺ) disputing. One of them was weak in presenting his argument and could not make his point clear. The Prophet (ﷺ) gave the judgment in favor of the other. Then the one with the weak argument said: "Hasbiyallahu wa ni'mal-Wakeel (Allah is sufficient for me, and He is the best Disposer of affairs)." You (ﷺ), while moving your hands two or three times, said: "Hasbiyallahu wa ni'mal-Wakeel. Demand your right until you are exhausted. When you are exhausted, then say: Hasbiyallahu wa ni'mal-Wakeel because the judgment will be based on your arguments."
Grade: Da'if
(٢٠٧٢٤) ابن شہاب فرماتے ہیں کہ دو آدمی جھگڑا لے کر رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پاس آئے، ایک دلائل کے اعتبار سے کمزور تھا اپنی بات واضح نہ کرسکا۔ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے دوسرے کے حق میں فیصلہ کردیا تو کمزور دلیل والا کہنے لگا : مجھے اللہ ہی کافی ہے، وہ کارساز ہے۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اپنے ہاتھوں کو دو یا تین بار حرکت دیتے ہوئے فرمایا : حَسْبِیَ اللَّہُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ اپنا حق طلب کر عاجز آنے تک۔ جب عاجز آجائے تب کہہ : حَسْبِیَ اللَّہُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ کیونکہ فیصلہ تمہارے دلائل کی بنیاد پر کیا جائے گا۔
(20724) Ibn Shahab farmate hain ke do aadmi jhagra lekar Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke pass aaye, ek dalail ke aitbaar se kamzor tha apni baat wazeh na karsaka. Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne dusre ke haq mein faisla kardiya to kamzor daleel wala kahne laga : mujhe Allah hi kafi hai, wo karsaz hai. Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne apne hathon ko do ya teen bar harkat dete hue farmaya : Hasbiyallahu waniimal wakeel apna haq talab kar aajiz aane tak. Jab aajiz aajaye tab kah: Hasbiyallahu waniimal wakeel kyunki faisla tumhare dalail ki bunyad par kiya jayega.
٢٠٧٢٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو نَصْرِ بْنُ قَتَادَةَ، أنبأ أَحْمَدُ بْنُ إِسْحَاقَ بْنِ شَيْبَانَ، أنبأ مُعَاذُ بْنُ نَجْدَةَ، ثنا كَامِلُ بْنُ طَلْحَةَ، ثنا لَيْثُ بْنُ سَعْدٍ، ثنا عُقَيْلٌ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ،قَالَ:اخْتَصَمَ رَجُلَانِ إِلَى رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَكَأَنَّ أَحَدَهُمَا تَهَاوَنَ بِبَعْضِ حُجَّتِهِ لَمْ يُبْلِغْ فِيهَا، فَقَضَى رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لِلْآخَرِ،فَقَالَ الْمُتَهَاوِنُ بِحُجَّتِهِ:حَسْبِيَ اللهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ،فَقَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" حَسْبِيَ اللهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ "يُحَرِّكُ يَدَهُ مَرَّتَيْنِ أَوْ ثَلَاثًا،قَالَ:" اطْلُبْ حَقَّكَ حَتَّى تَعْجِزَ،فَإِذَا عَجَزْتَ فَقُلْ:حَسْبِيَ اللهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ، فَإِنَّمَا يُقْضَى بَيْنَكُمْ عَلَى حُجَّتِكُمْ ". هَذَا مُنْقَطِعٌ.