1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة


Chapter on Repeating the Washing of Hands

باب التكرار في غسل اليدين

Sunan al-Kubra Bayhaqi 210

(210) (a) Aws ibn Aws (may Allah be pleased with him) reported that he saw the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) performing ablution and he (the Prophet) took three handfuls (of water). (b) Shu'bah said: I asked Nu'man: What is meant by handfuls? He replied: He (the Prophet) washed his hands thrice. (c) Adam ibn Abi Iyas graded its chain of narration as strong. There is a difference of opinion only regarding Shu'bah in its chain.


Grade: Sahih

(٢١٠) (الف) اوس بن ابی اوس (رض) فرماتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو وضو کرتے ہوئے دیکھا کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے تین ہتھیلیاں بھریں۔ (ب) شعبہ کہتے ہیں : میں نے نعمان سے پوچھا : ہتھیلیاں بھرنے سے کیا مراد ہے ؟ انھوں نے فرمایا : آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اپنی ہتھیلیوں کو تین مرتبہ دھویا ۔ (ج) آدم بن ابو ایاس نے اس کی سند کو قوی قرار دیا ہے، اس کی سند میں صرف شعبہ پر اختلاف ہے۔

210 a aus bin abi aus razi farmate hain ke maine rasool allah sali allah alaih wa aaleh wasallam ko wuzu karte huye dekha ke aap sali allah alaih wa aaleh wasallam ne teen hatheliyan bhareen b shoba kahte hain mainne noman se poocha hatheliyan bharne se kya murad hai unhon ne farmaya aap sali allah alaih wa aaleh wasallam ne apni hatheliyon ko teen martaba dhoya c adam bin abu ayas ne is ki sanad ko qavi qarar diya hai is ki sanad mein sirf shoba par ikhtilaf hai

٢١٠ - أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ،قَالَ:أَخْبَرَنِي عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ الْحَسَنِ الْقَاضِي، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ الْحُسَيْنِ، ثنا آدَمُ بْنُ أَبِي إِيَاسٍ، ثنا شُعْبَةُ، ثنا النُّعْمَانُ يَعْنِي ابْنَ سَالِمٍ،قَالَ:سَمِعْتُ ابْنَ عَمْرِو بْنِ أَوْسٍ، يُحَدِّثُ عَنْ جَدِّهِ أَوْسِ بْنِ أَبِي أَوْسٍ،قَالَ:" رَأَيْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تَوَضَّأَ فَاسْتَوْكَفَ ثَلَاثًا ".قَالَ شُعْبَةُ:فَقُلْتُ لِلنُّعْمَانِ وَمَا اسْتَوْكَفَ؟قَالَ:غَسَلَ كَفَّيْهِ ثَلَاثًا، وَقَدْ أَقَامَ آدَمُ بْنُ أَبِي إِيَاسٍ إِسْنَادَهُ، وَاخْتُلِفَ فِيهِ عَلَى شُعْبَةَ