3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on Audibly Seeking Refuge and Keeping It Secret

باب الجهر بالتعوذ والإسرار به

Sunan al-Kubra Bayhaqi 2359

(2359) (a) It is narrated from Salih bin Abu Salih that he saw Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) leading people in prayer. He was reciting these words audibly: "Our Lord, we seek refuge in You from Satan, the outcast." (b) Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said that Ibn Umar (may Allah be pleased with him) used to recite the Ta'awwudh silently in his heart. Therefore, reciting it both loudly and silently is permissible. Some people recite the Ta'awwudh even before Surah Fatihah, and this is my opinion as well. (c) The Shaykh said that the narrations of the previous chapter also indicate that Ta'awwudh should be recited before the recitation (of Surah Fatihah). (d) Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said that Ta'awwudh should be recited in the first rak'ah. The Shaykh said that this is also the opinion of Hasan, Ata, and Ibrahim Nakha'i. (e) Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) also held the opinion that it is better to recite Ta'awwudh in every rak'ah before Surah Fatihah. (f) The Shaykh said that it is narrated from Ibn Sireen that he used to recite Ta'awwudh in every rak'ah.


Grade: Sahih

(٢٣٥٩) (ا) صالح بن ابو صالح سے روایت ہے کہ انھوں نے ابوہریرہ (رض) کو لوگوں کو امامت کرواتے ہوئے دیکھا۔ آپ آواز سے یہ کلمات پڑھ رہے تھے : رَبَّنَا إِنَّا نَعُوذُ بِکَ مِنَ الشَّیْطَانِ الرَّجِیمِ ۔ (ب) امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ ابن عمر (رض) اپنے دل میں تعوذ پڑھتے تھے، لہٰذا بلند یا آہستہ دونوں طرح پڑھنا درست ہے۔ بعض سورة فاتحہ سے بھی پہلے تعوذ پڑھ لیتے تھے اور یہی میرا قول ہے۔ (ج) شیخ فرماتے ہیں کہ اس سے پہلے والے باب کی روایات بھی اس پر دلالت کرتی ہیں کہ تعوذ قراءت سے پہلے پڑھا جائے۔ (د) امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ تعوذ پہلی رکعت میں پڑھا جائے۔ شیخ فرماتے ہیں کہ حسن، عطا، ابراہیم نخعی کا بھی یہی قول ہے۔ (ھ) امام شافعی (رح) کا ایک قول یہ بھی ہے کہ تعوذ ہر رکعت میں سورة فاتحہ سے پہلے پڑھا جائے تو بہتر ہے۔ (و) شیخ فرماتے ہیں کہ ابن سیرین سے منقول ہے کہ وہ ہر رکعت میں تعوذ پڑھتے تھے۔

2359 a Saleh bin Abu Saleh se riwayat hai ki unhon ne Abu Hurairah (RA) ko logon ko imamat karwate huye dekha Aap aawaz se ye kalmat parh rahe the Rabbana inna naoozu bika minash shaitanir rajeem b Imam Shafi (RA) farmate hain ki Ibn Umar (RA) apne dil mein taawuz parhte the lihaza buland ya aahista dono tarah parhna durust hai baaz Surah Fatiha se bhi pehle taawuz parh lete the aur yahi mera qaul hai j Sheikh farmate hain ki is se pehle wale bab ki riwayat bhi is par dalalat karti hain ki taawuz qirat se pehle parhna chahiye d Imam Shafi (RA) farmate hain ki taawuz pehli rakat mein parhna chahiye Sheikh farmate hain ki Hasan Ata Ibrahim Nakh'i ka bhi yahi qaul hai h Imam Shafi (RA) ka ek qaul ye bhi hai ki taawuz har rakat mein Surah Fatiha se pehle parhna chahiye to behtar hai w Sheikh farmate hain ki Ibn Sireen se manqol hai ki woh har rakat mein taawuz parhte the

٢٣٥٩ - أَخْبَرَنَا أَبُو زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ، وَأَبُو بَكْرِ بْنُ الْحَسَنِ،وَأَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو قَالُوا:ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ هُوَ الْأَصَمُّ، أنبأ الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ، أنبأ الشَّافِعِيُّ، أنبأ إِبْرَاهِيمُ بْنُ مُحَمَّدٍ، عَنْ رَبِيعَةَ بْنِ عُثْمَانَ، عَنْ صَالِحِ بْنِ أَبِي صَالِحٍ،أَنَّهُ سَمِعَ أَبَا هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ وَهُوَ يَؤُمُّ النَّاسَ رَافِعًا صَوْتَهُ:" رَبَّنَا إِنَّا نَعُوذُ بِكَ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ، فِي ⦗٥٥⦘ الْمَكْتُوبَةِ إِذَا فَرَغَ مِنْ أُمِّ الْقُرْآنِ "زَادَ أَبُو سَعِيدٍ فِي رِوَايَتِهِ قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ: وَكَانَ ابْنُ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا يَتَعَوَّذُ فِي نَفْسِهِ، وَأَيُّهُمَا فَعَلَ الرَّجُلُ أَجْزَأَهُ، وَكَانَ بَعْضُهُمْ يَتَعَوَّذُ حِينَ يَفْتَتِحُ قَبْلَ أُمِّ الْقُرْآنِ، وَبِذَلِكَ أَقُولُ.قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ:وَالْأَحَادِيثُ فِي الْبَابِ قَبْلَهُ تَدُلُّ عَلَى أَنَّهُ يَتَعَوَّذُ قَبْلَ الْقِرَاءَةِ قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ: وَيَقُولُهُ فِي أَوَّلِ رَكْعَةٍ قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ: وَبِهِ قَالَ الْحَسَنُ وَعَطَاءٌ وَإِبْرَاهِيمُ النَّخَعِيُّ.قَالَ الشَّافِعِيُّ:وَقَدْ قِيلَ: إِنَّهُ قَالَهُ حِينَ يَفْتَتِحُ كُلَّ رَكْعَةٍ قَبْلَ أُمِّ الْقُرْآنِ،فَهُوَ حَسَنٌ قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ:وَيُحْكَى عَنِ ابْنِ سِيرِينَ أَنَّهُ كَانَ يَسْتَعِيذُ فِي كُلِّ رَكْعَةٍ