3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on the Sunnah of Lengthening the First Rak'ah

باب السنة في تطويل الركعة الأولى

Sunan al-Kubra Bayhaqi 2488

Narrated Abdullah bin Abi Awfa (RA): The Prophet (ﷺ) used to offer us the Zuhr prayer when the sun declined, and the heat was so intense that if a piece of meat were put (on a stone in the sun) it would get cooked. He would prolong the first Rak'ah and would keep standing till one would hear the sound of the footsteps of one's companions (returning from work), and would shorten the second Rak'ah, the third Rak'ah from the second, and the fourth from the third. And when he offered the 'Asr prayer, he would prolong the first Rak'ah, and shorten the second Rak'ah from the first, and the third from the second, and the fourth from the third. And he would offer the Maghrib prayer when one would say that the sun had set and some would say, "It has not yet set." He would prolong the first Rak'ah and shorten the second from the first, and the third from the second. And he would delay the 'Isha' prayer a little.


Grade: Da'if

(٢٤٨٨) سیدنا عبداللہ بن ابی اوفیٰ (رض) سے روایت ہے کہ نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ہمیں ظہر کی نماز سورج ڈھلنے کے وقت پڑھاتے تھے۔ گرمی اس قدر ہوتی تھی کہ اگر توا دھوپ میں رکھا جائے تو وہ گرم ہوجائے اور ظہر کی پہلی رکعت لمبی کرتے اور اس وقت تک کھڑے رہتے جب تک لوگوں کے قدموں کی آہٹ سنائی دیتی رہتی اور دوسری رکعت پہلی رکعت سے چھوٹی کرتے اور تیسری رکعت دوسری سے اور چوتھی رکعت تیسری رکعت سے چھوٹی ہوتی اور عصر کی نماز پڑھاتے تو پہلی رکعت لمبی کرتے اور دوسری رکعت پہلی رکعت سے ہلکی کرتے اور تیسری رکعت دوسری سے اور چوتھی رکعت تیسری رکعت سے چھوٹی ہوتی اور مغرب کی نماز اس وقت پڑھتے جب کوئی کہہ دیتا کہ سورج غروب ہوچکا اور بعض کہتے : ابھی غروب نہیں ہوا۔ مغرب کی پہلی رکعت لمبی کرتے اور دوسری رکعت پہلی رکعت سے چھوٹی اور تیسری رکعت دوسری رکعت سے چھوٹی کرتے اور عشا کی نماز قدرے تاخیر سے ادا کرتے۔

(2488) Syedna Abdullah bin Abi Aufa (RA) se riwayat hai ki Nabi Kareem ((صلى الله عليه وآله وسلم)) humain Zuhar ki namaz suraj dhalne ke waqt parhate thay. Garmi is qadar hoti thi ki agar thu dhoop mein rakha jaye to woh garm hojaye aur Zuhar ki pehli rakat lambi karte aur us waqt tak khare rehte jab tak logon ke qadmon ki ahat sunai deti rehti aur dusri rakat pehli rakat se chhoti karte aur teesri rakat dusri se aur chauthi rakat teesri rakat se chhoti hoti aur Asr ki namaz parhate to pehli rakat lambi karte aur dusri rakat pehli rakat se halki karte aur teesri rakat dusri se aur chauthi rakat teesri rakat se chhoti hoti aur Maghrib ki namaz us waqt parhte jab koi keh deta ki suraj ghuroob hochuka aur baaz kehte: abhi ghuroob nahin hua. Maghrib ki pehli rakat lambi karte aur dusri rakat pehli rakat se chhoti aur teesri rakat dusri rakat se chhoti karte aur Isha ki namaz qadre takheer se ada karte.

٢٤٨٨ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ بْنُ عَبْدَانَ، أنبأ أَحْمَدُ بْنُ عُبَيْدٍ الصَّفَّارُ، ثنا عَبَّاسٌ الْأَسْفَاطِيُّ،وَأَحْمَدُ بْنُ الْهَيْثَمِ الشَّعْرَانِيُّ قَالَا:ثنا الْحِمَّانِيُّ، ثنا أَبُو إِسْحَاقَ الْحُمَيْسِيُّ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ جُحَادَةَ، عَنْ طَرَفَةَ الْحَضْرَمِيِّ،عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ أَبِي أَوْفَى قَالَ:كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ" يُصَلِّي بِنَا الظُّهْرَ حِينَ تَزُولُ الشَّمْسُ، وَلَوْ جَعَلْتَ جَنَبًا فِي الرَّمْضَاءِ لَأَنْضَجَتْهُ، وَكَانَ يُطِيلُ الرَّكْعَةَ الْأُولَى مِنَ الظُّهْرِ فَلَا يَزَالُ يَقْرَأُ قَائِمًا مَا دَامَ يَسْمَعُ خَفْقَ نِعَالِ الْقَوْمِ، وَيَجْعَلُ الرَّكْعَةَ الثَّانِيَةَ أَقْصَرَ مِنَ الْأُولَى، وَالثَّالِثَةَ أَقْصَرَ مِنَ الثَّانِيَةِ، وَالرَّابِعَةَ أَقْصَرَ مِنَ الثَّالِثَةِ، وَكَانَ يُصَلِّي بِنَا الْعَصْرَ قَدْرَ مَا يَسِيرُ السَّائِرُ فَرْسَخَيْنِ أَوْ ثَلَاثَةً، وَكَانَ يُطِيلُ الرَّكْعَةَ الْأُولَى مِنَ الْعَصْرِ، وَالثَّانِيَةُ أَقْصَرُ مِنَ الْأُولَى، وَالثَّالِثَةُ أَقْصَرُ مِنَ الثَّانِيَةِ، وَالرَّابِعَةُ أَقْصَرُ مِنَ الثَّالِثَةِ،وَكَانَ يُصَلِّي بِنَا الْمَغْرِبَ حِينَ يَقُولُ الْقَائِلُ:غَرَبَتِ الشَّمْسُ،وَقَائِلٌ يَقُولُ:لَمْ تَغْرُبْ، وَكَانَ يُطِيلُ الرَّكْعَةَ الْأُولَى مِنَ الْمَغْرِبِ، وَالثَّانِيَةُ أَقْصَرُ مِنَ الْأُولَى، وَالثَّالِثَةُ أَقْصَرُ مِنَ الثَّانِيَةِ، وَكَانَ يُؤَخِّرُ الْعِشَاءَ الْآخِرَةَ شَيْئًا "