3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on the Disliked Act of Lying Down During Prayer

باب الإقعاء المكروه في الصلاة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 2743

(2743) (a) It is narrated from Abu Ubaidah that the meaning of "Iq'aa" is that a person places his buttocks on the ground, keeps his shins upright, and places both his hands on the ground. (b) In another place, it is defined as a person sitting on his buttocks in a way that his thighs are upright (like a beast or a dog). (c) Shaikh Imam Bayhaqi (may Allah have mercy on him) states that this type of Iq'aa is not the one that we have narrated in the narrations of Abdullah ibn Abbas and Abdullah ibn Umar (may Allah be pleased with them both), rather the Iq'aa here is prohibited, and the one in the narrations of Ibn Abbas and Ibn Umar (may Allah be pleased with them both) is Sunnah. As for the hadith of Abu Juza, which he narrated from Aisha (may Allah be pleased with her) that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) prohibited sitting like a devil, and he would spread his left leg and keep his right leg upright, it is possible that he (peace and blessings of Allah be upon him) was in the last Tashahhud (sitting), so this does not contradict the narrations that we have mentioned from Ibn Abbas and Ibn Umar (may Allah be pleased with them both) regarding sitting between the two prostrations. And Allah knows best.


Grade: Sahih

(٢٧٤٣) (ا) ابوعبیدہ سے منقول ہے کہ اقعاء کا مطلب یہ ہے کہ آدمی اپنی سرین کو زمین پر رکھ لے، اپنی پنڈلیوں کو کھڑا کرلے اور اپنے دونوں ہاتھ زمین پر رکھ لے۔ (ب) ایک دوسرے مقام پر اس کی تعریف اس طرح کرتے ہیں کہ انسان کا اپنی سرین پر اس طرح بیٹھنا کہ (درندے اور کتے کی طرح) اس کی رانیں کھڑی ہو۔ (ج) شیخ امام بیہقی (رح) فرماتے ہیں کہ اقعاء کی یہ قسم وہ نہیں ہے جو ہم عبداللہ بن عباس اور عبداللہ بن عمر (رض) کی روایات میں نقل کرچکے ہیں بلکہ یہاں پر جو اقعاء ہے اس سے منع کیا گیا ہے اور جو ابن عباس اور ابن عمر (رض) سے منقول روایات میں ہے۔ وہ مسنون ہے۔ رہی بات ابوجوزا کی حدیث کی جو وہ عائشہ (رض) سے روایت کرتے ہیں کہ نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) شیطان کی چوکڑی سے منع کرتے تھے اور آپ اپنی بائیں ٹانگ کو بچھاتے اور دائیں ٹانگ کو کھڑا رکھتے تو اس میں یہ احتمال بھی ہوسکتا ہے کہ آپ آخری تشہد میں ہوں تو یہ ان روایتوں کے منافی نہیں ہے جو ہم ابن عباس اور ابن عمر (رض) سے دو سجدوں کے درمیان جلسہ کے بارے میں ذکر کرچکے ہیں۔ واللہ اعلم

(2743) (a) Abooubida se manqol hai ke iqaa ka matlab ye hai ke aadmi apni sareain ko zameen par rakh le, apni pindliyon ko khara karle aur apne donon hath zameen par rakh le. (b) Ek doosre maqam par is ki tareef is tarah karte hain ke insan ka apni sareain par is tarah baithna ke (darinde aur kutte ki tarah) is ki raanhain khari hon. (c) Sheikh Imam Baihaqi (rh) farmate hain ke iqaa ki ye qisam wo nahi hai jo hum Abdullah bin Abbas aur Abdullah bin Umar (rz) ki riwayat mein naqal kar chuke hain balke yahan par jo iqaa hai is se mana kiya gaya hai aur jo Ibn Abbas aur Ibn Umar (rz) se manqol riwayat mein hai wo masnoon hai. Rahi baat Abu Juza ki hadees ki jo wo Ayesha (rz) se riwayat karte hain ke Nabi Kareem ((صلى الله عليه وآله وسلم)) shaitan ki chaukri se mana karte the aur aap apni bayen tang ko bichhate aur dayen tang ko khara rakhte to is mein ye ehtimaal bhi ho sakta hai ke aap aakhri tashahhud mein hon to ye un riwayat ke munfai nahi hai jo hum Ibn Abbas aur Ibn Umar (rz) se do sajdon ke darmiyaan jalsa ke bare mein zikar kar chuke hain. Wallahu a'lam.

٢٧٤٣ - وَقَدْ أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ الرَّحْمَنِ السُّلَمِيُّ، أنبأ أَبُو الْحَسَنِ الْكَارِزِيُّ، أنبأ عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ، عَنْ أَبِي عُبَيْدٍ أَنَّهُ حَكَى،عَنْ أَبِي عُبَيْدَةَ أَنَّهُ قَالَ:" الْإِقْعَاءُ وَهُوَ أَنْ يَلْصَقَ إِلْيَتَيْهِ بِالْأَرْضِ وَيَنْتَصِبَ عَلَى سَاقَيْهِ وَيَضَعَ يَدَيْهِ بِالْأَرْضِ،وَقَالَ فِي مَوْضِعٍ آخَرَ:الْإِقْعَاءُ جُلُوسُ الْإِنْسَانِ عَلَى إِلْيَتَيْهِ نَاصِبًا فَخِذَيْهِ مِثْلَ إِقْعَاءِ الْكَلْبِ وَالسَّبُعِ "قَالَ الشَّيْخُ:" وَهَذَا النَّوْعُ مِنَ الْإِقْعَاءِ غَيْرُ مَا رُوِّينَا، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ وَابْنِ عُمَرَ، وَهَذَا مَنْهِيٌّ عَنْهُ، وَمَا رُوِّينَا عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، وَابْنِ عُمَرَ مَسْنُونٌ، وَأَمَّا حَدِيثُ أَبِي الْجَوْزَاءِ، عَنْ عَائِشَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ كَانَ "يَنْهَى عَنْ عَقِبِ الشَّيْطَانِ وَكَانَ يَفْرِشُ رِجْلَهُ الْيُسْرَى وَيَنْصِبُ رِجْلَهُ الْيُمْنَى " ⦗١٧٤⦘ فَيُحْتَمَلُ أَنْ يَكُونَ وَارِدًا فِي الْجُلُوسِ لِلتَّشَهُّدِ الْأَخِيرِ، فَلَا يَكُونَ مُنَافِيًا لِمَا رُوِّينَا عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، وَابْنِ عُمَرَ، وَفِي الْجُلُوسِ بَيْنَ السَّجْدَتَيْنِ وَاللهُ أَعْلَمُ