3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on One Who Said That the Follower Does Not Recite Aloud What the Imam Recites
باب من قال يترك المأموم القراءة فيما جهر فيه الإمام بالقراءة
Sunan al-Kubra Bayhaqi 2885
(2885) (a) Sayyidina Abdullah ibn Abbas (may Allah be pleased with him) said: A believer should listen attentively to the recitation of the Quran, except during the obligatory prayer, Friday prayer, Eid al-Fitr prayer, and Eid al-Adha prayer. This is because Allah says: {And when the Quran is recited, then listen to it and remain silent.} (Al-A'raf: 204) (b) It has been narrated to us through another weak chain of narration that Ata said: I asked Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) about this verse, "Is it for every reciter?" He replied: "No, rather it is only for prayer."
Grade: Sahih
(٢٨٨٥) (ا) سیدنا عبداللہ بن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ مومن قرآن کی قراءت کی طرف کان لگاتا ہے مگر فرض نماز میں، جمعہ کی نماز، عیدالفطر اور عیدالاضحی کی نماز میں کان نہیں لگا سکتا، یعنی { وَإِذَا قُرِیَٔ الْقُرْآنُ فَاسْتَمِعُوا لَہُ وَأَنْصِتُوا } [الاعراف : ٢٠٤] ” اور جب قرآن پڑھا جائے تو اس کو غور سے سنو اور خاموش رہو۔ (ب) ایک دوسری ضعیف سند سے ہمیں روایت پہنچی ہے کہ عطا فرماتے ہیں کہ میں نے ابن عباس (رض) سے اس آیت کے بارے میں پوچھا کہ کیا یہ ہر قاری کے لیے ہے ؟ انھوں نے فرمایا : نہیں بلکہ یہ صرف نماز کے لیے ہے۔
(2885) (a) Sayyidina Abdullah bin Abbas (Razi Allahu Anhu) farmate hain ki momin Quran ki tilawat ki taraf kaan lagata hai magar farz namaz mein, juma ki namaz, Eid-ul-Fitr aur Eid-ul-Adha ki namaz mein kaan nahin laga sakta, yani { Wa iza quri'al-Quranu fastami'u lahu wa ansitu } [Al-A'raf : 204] ” Aur jab Quran padha jaye to usko gौर se suno aur khamosh raho. (b) Aik dusri zaeef sanad se hamen riwayat pahunchi hai ki Ata farmate hain ki maine Ibn Abbas (Razi Allahu Anhu) se is ayat ke bare mein puchha ki kya ye har qari ke liye hai ? Unhon ne farmaya : nahin balki ye sirf namaz ke liye hai.
٢٨٨٥ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحُسَيْنِ بْنُ بِشْرَانَ الْعَدْلُ بِبَغْدَادَ، أنبأ إِسْمَاعِيلُ بْنُ مُحَمَّدٍ الصَّفَّارُ، ثنا سَعْدَانُ بْنُ نَصْرٍ، ثنا مِسْكِينُ بْنُ بُكَيْرٍ الْحَرَّانِيُّ، عَنْ ثَابِتِ بْنِ عَجْلَانَ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ،عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ:" الْمُؤْمِنُ فِي سَعَةٍ مِنَ الِاسْتِمَاعِ إِلَيْهِ إِلَّا فِي صَلَاةٍ مَفْرُوضَةٍ أَوْ مَكْتُوبَةٍ، أَوْ يَوْمِ جُمُعَةٍ أَوْ يَوْمِ فِطْرٍ أَوْ يَوْمِ أَضْحَى، يَعْنِي إِذَا قُرِئَ الْقُرْآنُ فَاسْتَمِعُوا لَهُ وَأَنْصِتُوا "وَرُوِّينَا مِنْ وَجْهٍ آخَرَ لَيْسَ بِالْقَوِيِّ،عَنْ عَطَاءٍ أَنَّهُ سَأَلَ ابْنَ عَبَّاسٍ عَنْ هَذِهِ الْآيَةِ قَالَ:هَذَا لِكُلِّ قَارِئٍ؟قَالَ:لَا وَلَكِنْ هَذَا فِي الصَّلَاةِ