3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on Evidence That Qunut Is Performed After Bowing
باب الدليل على أنه يقنت بعد الركوع
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
anasin | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
‘āṣimin | Asim al-Ahwal | Thiqah (Trustworthy) |
sufyān | Sufyan al-Thawri | Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators |
qabīṣah bn ‘qbh | Qubaysah ibn Uqbah al-Suwa'i | Thiqah (Trustworthy) |
al-‘abbās bn muḥammadin al-dūrī | Al-Abbas ibn Muhammad Al-Dawri | Trustworthy Hadith Scholar |
abū al-‘abbās al-aṣamm | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
abū ṣādiq bn abī al-fawāris al-‘aṭṭār | Muhammad ibn Ahmad al-Saydalani | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَنَسٍ | أنس بن مالك الأنصاري | صحابي |
عَاصِمٍ | عاصم الأحول | ثقة |
سُفْيَانُ | سفيان الثوري | ثقة حافظ فقيه إمام حجة وربما دلس |
قَبِيصَةُ بْنُ عُقْبَةَ | قبيصة بن عقبة السوائي | ثقة |
الْعَبَّاسُ بْنُ مُحَمَّدٍ الدُّورِيُّ | العباس بن محمد الدوري | ثقة حافظ |
أَبُو الْعَبَّاسِ الأَصَمُّ | محمد بن يعقوب الأموي | ثقة حافظ |
أَبُو صَادِقِ بْنُ أَبِي الْفَوَارِسِ الْعَطَّارُ | محمد بن أحمد الصيدلاني | ثقة |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 3131
(3131) (a) It is narrated from Anas (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) recited Qunut for one month. I asked: At what time? He replied: After bowing (Ruku'). (b) Qunut will be recited only after bowing. (c) Anas's (may Allah be pleased with him) statement "إِنَّمَا قَنَتَ شَہْرًا" meaning "He only recited Qunut for a month" refers to supplication against and cursing (the enemies of Islam). And Allah Almighty knows best. (d) The narrators of reciting Qunut after bowing are more numerous and stronger in memorization, therefore this is more preferable, and the successors of the Rightly Guided Caliphs also acted upon this. Famous narrations from them are present.
Grade: Sahih
(٣١٣١) (ا) حضرت انس (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ایک ماہ تک قنوت پڑھی۔ میں نے پوچھا : کس وقت ؟ انھوں نے بتایا کہ رکوع کے بعد۔ (ب) قنوت رکوع کے بعد ہی پڑھی جائے گی۔ (ج) حضرت انس (رض) کے قول إِنَّمَا قَنَتَ شَہْرًا ” صرف ایک ماہ تک قنوت پڑھی “ سے مراد بددعا اور لعنت ہے۔ واللہ تعالیٰ اعلم (د) رکوع کے بعد قنوت پڑھنے کے راوی اکثر بھی ہیں اور حفظ میں بھی پختہ ہیں، لہٰذا زیادہ بہتر یہی ہے اور اس پر خلفائے راشدین نے بھی عمل کیا ۔ ان سے منقول مشہور روایات موجود ہیں۔
(3131) (a) Hazrat Anas (RA) se riwayat hai ki Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne ek mah tak qanoot parhi. Maine poocha: kis waqt? Unhon ne bataya ki ruku ke baad. (b) Qanoot ruku ke baad hi parhi jayegi. (c) Hazrat Anas (RA) ke qaul Innama qanata shahran "sirf ek mah tak qanoot parhi" se murad baddua aur laanat hai. Wallahu Ta'ala A'lam. (d) Ruku ke baad qanoot parhne ke rawi aksar bhi hain aur hifz mein bhi pakka hain, lihaza zyada behtar yahi hai aur is par Khulafa-e-Rashideen ne bhi amal kiya. Unse manqoool mash'hoor riwayat maujood hain.
٣١٣١ - أَخْبَرَنَا أَبُو صَادِقِ بْنُ أَبِي الْفَوَارِسِ الْعَطَّارُ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ الْأَصَمُّ، ثنا الْعَبَّاسُ بْنُ مُحَمَّدٍ الدُّورِيُّ، ثنا قَبِيصَةُ بْنُ عُقْبَةَ، ثنا سُفْيَانُ، عَنْ عَاصِمٍ،عَنْ أَنَسٍ قَالَ:إِنَّمَا" قَنَتَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ شَهْرًا "فَقُلْتُ: كَيْفَ الْقُنُوتُ؟قَالَ:" بَعْدَ الرُّكُوعِ فَهُوَ ذَا قَدْ أَخْبَرَ أَنَّ الْقُنُوتَ الْمُطْلَقَ الْمُعْتَادَ بَعْدَ الرُّكُوعِ،وَقَوْلُهُ:إِنَّمَا قَنَتَ شَهْرًا، يُرِيدُ بِهِ اللَّعْنَ وَاللهُ تَعَالَى أَعْلَمُ، وَرُوَاةُ الْقُنُوتِ بَعْدَ الرُّكُوعِ أَكْثَرُ وَأَحْفَظُ، فَهُوَ أَوْلَى وَعَلَى هَذَا دَرَجَ الْخُلَفَاءُ الرَّاشِدُونَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمْ فِي أَشْهَرِ الرِّوَايَاتِ عَنْهُمْ وَأَكْثَرِهَا