3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on Raising the Hands in Qunut
باب رفع اليدين في القنوت
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘umar bn al-khaṭṭāb | Umar ibn al-Khattab al-'Adawi | Sahabi |
abī rāfi‘in | Nafi' ibn Rafi' al-Madani | Trustworthy |
wabakr bn ‘abd al-lah | Bakr bin Abdullah Al-Muzani | Trustworthy, Upright |
al-ḥasan | Al-Hasan al-Basri | Trustworthy, he narrates many narrations and practices Tadlis |
qatādah | Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi | Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ | عمر بن الخطاب العدوي | صحابي |
أَبِي رَافِعٍ | نفيع بن رافع المدني | ثقة |
وَبَكْرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ | بكر بن عبد الله المزني | ثقة ثبت |
الْحَسَنِ | الحسن البصري | ثقة يرسل كثيرا ويدلس |
قتادة | قتادة بن دعامة السدوسي | ثقة ثبت مشهور بالتدليس |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 3150
(3150) (a) Abu Rafi narrated that I prayed behind Umar bin Khattab (may Allah be pleased with him). He performed Qunut after bowing (Ruku) and raised his hands while supplicating aloud. (b) Qatadah narrated that Hasan Basri (may Allah have mercy on him) used to do the same. (c) This has also been narrated from Ali (may Allah be pleased with him) but its chain of narration is weak. Qunut in Witr prayer has also been narrated from Abdullah ibn Mas'ud and Abu Hurairah (may Allah be pleased with them both). (d) Imam Bayhaqi (may Allah have mercy on him) said: Regarding wiping the face with hands after finishing the supplication, I haven't memorized this from any of the predecessors in the Qunut supplication, although it has been narrated from some of them in supplications outside of prayer. A weak Hadith has also been narrated from the Prophet (peace and blessings be upon him) in this regard and this is also the practice of some people outside of prayer. As for wiping the face with hands within prayer, this action is not proven by any authentic Hadith, nor from any narration, and it is better to suffice on what the predecessors did, which is to only raise hands during supplication. And Allah grants success.
Grade: Sahih
(٣١٥٠) (ا) ابورافع بیان کرتے ہیں کہ میں نے حضرت عمر بن خطاب (رض) کے پیچھے نماز پڑھی تو انھوں نے رکوع کے بعد قنوت پڑھی اور اپنے ہاتھ اٹھا کر بلند آواز سے دعا کی۔ (ب) قتادہ بیان کرتے ہیں کہ حسن بصری (رح) بھی اس طرح کیا کرتے تھے۔ (ج) حضرت علی (رض) سے بھی یہی ہے مگر وہ سند ضعیف ہے اور قنوت وتر کے بارے میں سیدنا عبداللہ بن مسعود اور سیدنا ابوہریرہ (رض) سے بھی منقول ہے۔ (د) امام بیہقی (رح) فرماتے ہیں : دعا سے فارغ ہوتے وقت جو چہرے پر ہاتھ پھیرنے کا مسئلہ ہے یہ دعائے قنوت میں میں نے سلف سے کسی سے بھی یاد نہیں کیا۔ اگرچہ یہ بعض حضر ات سے نماز کے علاوہ دعا میں روایت بھی کیا گیا ہے۔ اس ضمن میں نبی (علیہ السلام) سے بھی ایک ضعیف حدیث منقول ہے اور یہ بعض لوگوں کا نماز سے باہر کا عمل بھی ہے۔ رہا نماز کے اندر منہ پر ہاتھ پھیرنا تو یہ عمل کسی صحیح حدیث سے ثابت ہے اور نہ کسی اثر اور قیاس سے زیادہ بہتر ہے یہ ہے کہ صرف اسی پر اکتفا کرلیا جائے جو سلف نے کیا ہے یعنی صرف دعا میں ہاتھ اٹھائے جائیں۔ وباللہ التوفیق
(3150) (a) Aburafi bayan karte hain ke maine Hazrat Umar bin Khattab (RA) ke peeche namaz parhi to unhon ne rukuh ke baad qunut parhi aur apne hath utha kar buland aawaz se dua ki. (b) Qatada bayan karte hain ke Hasan Basri (RA) bhi is tarah kiya karte the. (c) Hazrat Ali (RA) se bhi yahi hai magar woh sanad zaeef hai aur qunut witr ke bare mein Sayyiduna Abdullah bin Masud aur Sayyiduna Abu Hurairah (RA) se bhi manqol hai. (d) Imam Bayhaqi (RA) farmate hain : Dua se farigh hote waqt jo chehre par hath phairne ka masla hai yeh dua e qunut mein maine Salaf se kisi se bhi yaad nahin kiya. Agarcheh yeh baaz hazrat se namaz ke ilawa dua mein riwayat bhi kiya gaya hai. Is zimn mein Nabi (SAW) se bhi ek zaeef hadees manqol hai aur yeh baaz logon ka namaz se bahar ka amal bhi hai. Raha namaz ke andar munh par hath phairna to yeh amal kisi sahih hadees se sabit hai aur na kisi asar aur qayas se zyada behtar hai yeh hai ke sirf isi par iqtifa kar liya jaye jo Salaf ne kiya hai yani sirf dua mein hath uthaye jayen. Wabillahi tawfeeq.
٣١٥٠ - وَبِهَذَا الْإِسْنَادِ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنِ الْحَسَنِ، وَبَكْرِ بْنِ عَبْدِ اللهِ جَمِيعًا،عَنْ أَبِي رَافِعٍ قَالَ:" صَلَّيْتُ خَلْفَ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ فَقَنَتَ بَعْدَ الرُّكُوعِ وَرَفَعَ يَدَيْهِ وَجَهَرَ بِالدُّعَاءِ "قَالَ قَتَادَةُ: وَكَانَ الْحَسَنُ يَفْعَلُ مِثْلَ ذَلِكَ وَهَذَا عَنْ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ صَحِيحٌ وَرُوِي عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ بِإِسْنَادٍ فِيهِ ضَعْفٌ وَرُوِي عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ مَسْعُودٍ،وَأَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا فِي قُنُوتِ الْوِتْرِ قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ:فَأَمَّا مَسْحُ الْيَدَيْنِ بِالْوَجْهِ عِنْدَ الْفَرَاغِ مِنَ الدُّعَاءِ فَلَسْتُ أَحْفَظُهُ، عَنْ أَحَدٍ مِنَ ⦗٣٠١⦘ السَّلَفِ فِي دُعَاءِ الْقُنُوتِ وَإِنْ كَانَ يُرْوى عَنْ بَعْضِهِمْ فِي الدُّعَاءِ خَارِجَ الصَّلَاةِ وَقَدْ رُوِيَ فِيهِ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ حَدِيثٌ فِيهِ ضَعْفٌ، وَهُوَ مُسْتَعْمَلٌ عِنْدَ بَعْضِهِمْ خَارِجَ الصَّلَاةِ، وَأَمَّا فِي الصَّلَاةِ فَهُوَ عَمَلٌ لَمْ يَثْبُتَ بِخَبَرٍ صَحِيحٍ وَلَا أَثَرٍ ثَابِتٍ وَلَا قِيَاسٍ، فَالْأُولَى أَنْ لَا يَفْعَلَهُ وَيَقْتَصِرَ عَلَى مَا فَعَلَهُ السَّلَفُ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمْ، مِنْ رَفْعِ الْيَدَيْنِ دُونَ مَسْحِهِمَا بِالْوَجْهِ فِي الصَّلَاةِ وَبِاللهِ التَّوْفِيقُ