3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on the Obligation of Covering the 'Awrah for Prayer and Otherwise
باب وجوب ستر العورة للصلاة وغيرها
Sunan al-Kubra Bayhaqi 3203
(3203) (a) It is narrated on the authority of Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) that in the pre-Islamic period of ignorance, a woman used to circumambulate the Ka'bah naked, with only a piece of cloth covering her private parts, and she used to recite this verse: "Today, some or all of it will be visible, so whatever of it is visible, I will not allow it to be lawful." Then this noble verse was revealed: {Say, "Who has forbidden the adornment of Allah…"} [Al-A'raf: 32] (b) Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) states that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "None of you should pray in a single garment such that it does not cover some part of his shoulders." This saying of the Messenger indicates that it is not permissible for anyone to pray without clothes when he has the ability to wear some clothing.
Grade: Sahih
(٣٢٠٣) (ا) ابن عباس (رض) سے روایت ہے کہ زمانہ جاہلیت میں عورت ننگے بدن بیت اللہ کا طواف کیا کرتی تھی، صرف اس کی شرمگاہ پر کپڑے کا ایک ٹکڑا سا ہوتا تھا اور یہ شعر پڑھا کرتی۔ الْیَوْمَ یَبْدُو بَعْضُہُ أَوْ کُلُّہُ فَمَا بَدَا مِنْہُ فَلاَ أُحِلُّہُ ” آج کے دن اس کا بعض حصہ یا سارا ظاہر ہوگا پس جو اس سے ظاہر ہوا ہے میں اسے حلال نہیں ہونے دوں گی۔ “ چنانچہ یہ آیت کریمہ نازل ہوئی : { قُلْ مَنْ حَرَّمَ زِینَۃَ اللَّہِ } [الاعراف : ٣٢] ” کہہ دیجیے اللہ کی زینت کو کس نے حرام قرار دیا ہے۔ “ (ب) امام شافعی (رح) بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : تم میں سے کوئی شخص ایک کپڑے میں اس طرح نماز نہ پڑھے کہ اس کے کندھے پر کپڑے کا کچھ حصہ نہ ہو۔ یہ فرمان رسول اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ کسی کے لیے یہ جائز نہیں کہ وہ لباس کے بغیر نماز پڑھے جب کہ اسے کسی قدر بھی لباس پر قدرت ہو۔
(3203) (a) Ibn Abbas (RA) se riwayat hai ki zamanah jahiliyat mein aurat nange badan Baitullah ka tawaf kiya karti thi, sirf is ki sharamgah par kapde ka ek tukda sa hota tha aur yeh sher parha karti. alyawma yabdu ba'duhu aw kulluhu famaa badaa minhu falaa uhilluhu ” aaj ke din is ka baaz hissa ya sara zahir hoga pas jo is se zahir hua hai mein ise halal nahin hone dungi. “ chunancha yeh ayat kareema nazil hui : { qul man harrama zeenatallahi } [alaraf : 32] ” keh dijiye Allah ki zeenat ko kis ne haram karar diya hai. “ (b) Imam Shafai (RA) bayan karte hain ki Rasul Allah (SAW) ne farmaya : tum mein se koi shakhs ek kapde mein is tarah namaz na padhe ki is ke kandhe par kapde ka kuchh hissa na ho. yeh farman Rasul is baat par dalalat karta hai ki kisi ke liye yeh jaiz nahin ki woh libas ke baghair namaz padhe jab ki ise kisi kadar bhi libas par qudrat ho.
٣٢٠٣ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ مَرْزُوقٍ، ثنا أَبُو دَاوُدَ الطَّيَالِسِيُّ، ثنا شُعْبَةُ،عَنْ سَلَمَةَ بْنِ كُهَيْلٍ قَالَ:سَمِعْتُ مُسْلِمًا الْبَطِينَ يُحَدِّثُ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ،عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ:كَانَتِ" الْمَرْأَةُ تَطُوفُ بِالْبَيْتِ فِي الْجَاهِلِيَّةِ وَهِيَ عُرْيَانَةٌ،وَعَلَى فَرْجِهَا خِرْقَةٌ وَهِيَ تَقُولُ:الْيَوْمَ يَبْدُو بَعْضُهُ أَوْ كَلُّهُ فَمَا بَدَا مِنْهُ فَلَا أُحِلُّهُ فَنَزَلَتْ هَذِهِ الْآيَةُ{قُلْ مَنْ حَرَّمَ زِينَةَ اللهِ}[الأعراف: ٣٢]الْآيَةُ رَوَاهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ، عَنْ أَبِي بَكْرِ بْنِ نَافِعٍ، وَابْنِ بَشَّارٍ، عَنْ غُنْدَرٍ،عَنْ شُعْبَةَ قَالَ:الشَّافِعِيُّ قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: "لَا يُصَلِّي أَحَدُكُمْ فِي الثَّوْبِ الْوَاحِدِ لَيْسَ عَلَى عَاتِقِهِ مِنْهُ شَيْءٌ " فَدَلَّ أَنْ لَيْسَ لِأَحَدٍ أَنْ يُصَلِّيَ إِلَّا لَابِسًا إِذَا قَدَرَ عَلَى مَا يَلْبَسُ