3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on Disliking Letting the Izar Hang Loose in Prayer
باب كراهية إسبال الإزار في الصلاة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn mas‘ūdin | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
abī ‘uthmān | Abu Uthman al-Nahdi | Trustworthy, Sound |
‘āṣimin al-ḥwal | Asim al-Ahwal | Thiqah (Trustworthy) |
wathābitun abū zayd | Thabit ibn Yazid al-Ahwal | Thiqah Thabat |
abū ‘awānah | Al-Wahb ibn Abdullah al-Yashkuri | Trustworthy, Upright |
abū dāwud al-ṭayālisī | Abu Dawud al-Tayalisi | Trustworthy Hadith scholar, made some mistakes in Hadiths |
yūnus bn ḥabībin | Yunus ibn Habib al-'Ijli | Trustworthy |
‘abd al-lah bn ja‘farin | Abdullah bin Ja'far al-Asbahani | Trustworthy |
abū bakrin muḥammad bn al-ḥasan bn fūrakin | Muhammad ibn al-Hasan al-Ash'ari | Saduq Hasan al-Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ مَسْعُودٍ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
أَبِي عُثْمَانَ | أبو عثمان النهدي | ثقة ثبت |
عَاصِمٍ الأَحْوَلِ | عاصم الأحول | ثقة |
وَثَابِتٌ أَبُو زيد | ثابت بن يزيد الأحول | ثقة ثبت |
أَبُو عَوَانَةَ | الوضاح بن عبد الله اليشكري | ثقة ثبت |
أَبُو دَاوُدَ الطَّيَالِسِيُّ | أبو داود الطيالسي | ثقة حافظ غلط في أحاديث |
يُونُسُ بْنُ حَبِيبٍ | يونس بن حبيب العجلي | ثقة |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ جَعْفَرٍ | عبد الله بن جعفر الأصبهاني | ثقة |
أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ الْحَسَنِ بْنِ فُورَكٍ | محمد بن الحسن الأشعري | صدوق حسن الحديث |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 3306
(3306) (a) It is narrated from Ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) that he saw a villager offering prayer while wearing a lower garment that hung below his ankles. He remarked, "Allah will neither permit Paradise nor forbid Hell for the one who lets his garment hang below his ankles out of pride during prayer." (b) Imam Abu Dawud (may Allah have mercy on him) stated that a group of narrators reported this hadith from Asim on the authority of Abdullah ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him). Among them are Hammad ibn Salamah, Hammad ibn Zayd, Abu Awana, and Abu Mu'awiyah (may Allah be pleased with them all). (c) Imam (Abu Dawud) states that the hadiths prohibiting the lowering of garments serve as evidence for its impermissibility both during prayer and in general circumstances.
Grade: Da'if
(٣٣٠٦) (ا) ابن مسعود (رض) سے روایت ہے کہ انھوں نے ایک دیہاتی کو دیکھا جو ایک چادر اوڑھے ہوئے تھا اور اسے ٹخنوں سے نیچے لٹکا کر نماز پڑھ رہا تھا تو انھوں نے فرمایا : جس شخص نے نماز میں ازراہ تکبر اپنا تہبند ٹخنوں سے نیچے لٹکایا تو ایسے شخص کے لیے اللہ تعالیٰ نہ جنت حلال کرے گا نہ جہنم حرام ۔ (ب) امام ابوداود (رح) بیان کرتے ہیں کہ اس حدیث کو راویوں کی ایک جماعت نے عاصم سے عبداللہ بن مسعود (رض) پر موقوف بیان کیا ہے۔ ان میں سے حماد بن سلمہ، حماد بن زید، ابو احوص اور ابو معاویہ (رض) ہیں۔ (ج) امام صاحب فرماتے ہیں کہ تہبند لٹکانے کی ممانعت میں منقول احادیث اس کی نماز اور عام حالت میں حرمت کی دلیل ہیں۔
(3306) (a) Ibn Masood (rz) se riwayat hai ki unhon ne ek dehati ko dekha jo ek chadar odhe huye tha aur use takhnon se neeche latka kar namaz parh raha tha to unhon ne farmaya: Jis shakhs ne namaz mein izrae takabbur apna tahband takhnon se neeche latkaya to aise shakhs ke liye Allah Ta'ala na jannat halal kare ga na jahannam haram. (b) Imam Abu Dawood (rh) bayan karte hain ki is hadees ko raviyon ki ek jamat ne Asim se Abdullah bin Masood (rz) par mauqoof bayan kiya hai. In mein se Hammad bin Salamah, Hammad bin Zaid, Abu Awaana aur Abu Muawiyah (rz) hain. (c) Imam Sahib farmate hain ki tahband latkane ki mamanat mein manqool ahadees iski namaz aur aam halat mein hurmat ki daleel hain.
٣٣٠٦ - حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ الْحَسَنِ بْنِ فُورَكٍ أنبأ عَبْدُ اللهِ بْنُ جَعْفَرٍ، ثنا يُونُسُ بْنُ حَبِيبٍ، ثنا أَبُو دَاوُدَ الطَّيَالِسِيُّ، ثنا أَبُو عَوَانَةَ، وَثَابِتٌ أَبُو زَيْدٍ، عَنْ عَاصِمٍ الْأَحْوَلِ، عَنْ أَبِي عُثْمَانَ،عَنِ ابْنِ مَسْعُودٍ رَفَعَهُ أَبُو عَوَانَةَ وَلَمْ يَرْفَعْهُ ثَابِتٌ أَنَّهُ رَأَى أَعْرَابِيًّا عَلَيْهِ شَمْلَةٌ قَدْ ذَيَّلَهَا وَهُوَ يُصَلِّي فَقَالَ:" إِنَّ الَّذِي يَجُرُّ ثَوْبَهُ مِنَ الْخُيَلَاءِ فِي الصَّلَاةِ لَيْسَ مِنَ اللهِ فِي حِلٍّ وَلَا حَرَامٍ "أَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ، أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ،ثنا أَبُو دَاوُدَ السِّجِسْتَانِيُّ قَالَ:رَوَى هَذَا جِمَاعَةٌ، عَنْ عَاصِمٍ،مَوْقُوفًا عَلَى ابْنِ مَسْعُودٍ مِنْهُمْ حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ وَحَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ وَأَبُو الْأَحْوَصِ وَأَبُومُعَاوِيَةَ قَالَ الشَّيْخُ:وَفِي الْأَحَادِيثِ الثَّابِتَةِ الْمُطْلَقَةِ فِي النَّهْيِ عَنْ جَرِّ الْإِزَارِ دَلِيلٌ عَلَى كَرَاهِيَتِهِ فِي الصَّلَاةِ وَغَيْرِهَا