3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on Permissible Recitation of the Quran and Remembrance in Prayer Intended for Response or Reminder
باب ما يجوز من قراءة القرآن والذكر في الصلاة يريد به جوابا أو تنبيها
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدُ اللَّهِ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
خَارِجَةَ بْنِ الصَّلْتِ | خارجة بن الصلت البرجمي | له إدراك |
عَبْدِ الأَعْلَى بْنِ الْحَكَمِ | عبد الأعلى بن الحكم الكلابي | مقبول |
حُصَيْنِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ | الحصين بن عبد الرحمن السلمي | ثقة متقن |
شُعْبَةُ | شعبة بن الحجاج العتكي | ثقة حافظ متقن عابد |
أَبُو عَامِرٍ | عبد الملك بن عمرو القيسي | ثقة |
مُحَمَّدُ بْنُ يُونُسَ | محمد بن يونس النسائي | ثقة |
مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ بَالَوَيْهِ | محمد بن بالويه النيسابوري | ثقة |
أَبُو عَبْدِ اللَّهِ الْحَافِظُ | الحاكم النيسابوري | ثقة حافظ |
شُعْبَةُ | شعبة بن الحجاج العتكي | ثقة حافظ متقن عابد |
أَبُو دَاوُدَ | أبو داود الطيالسي | ثقة حافظ غلط في أحاديث |
يُونُسُ بْنُ حَبِيبٍ | يونس بن حبيب العجلي | ثقة |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ جَعْفَرٍ | عبد الله بن جعفر الأصبهاني | ثقة |
أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ الْحَسَنِ بْنِ فُورَكٍ | محمد بن الحسن الأشعري | صدوق حسن الحديث |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 3328
(3328) (a) Jarir bin Hazim narrated: We entered the mosque with Abdullah bin Mas'ud (may Allah be pleased with him) while the Imam was in bowing (ruku). Abdullah (may Allah be pleased with him) bowed (from behind the row). We also bowed with him and he joined the row while walking, and we remained in bowing. A man passed by and greeted him, so he said: "Sadakal-lahu wa rasuluh (Allah has spoken the truth and His Messenger)." Then when he finished the prayer, he said: "It is said that among the signs of the Hour is that a man will greet another only because of personal acquaintance, and mosques will be made into paths, and both the man and his wife will receive reward, horses and women." (b) A similar narration has been reported from Tariq bin Shahab, on the authority of Abdullah bin Mas'ud (may Allah be pleased with him), who attributed its last part to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). There are some additions and omissions in it.
Grade: Da'if
(٣٣٢٨) (ا) خارجہ بن صلت بیان کرتے ہیں : ہم عبداللہ بن مسعود (رض) کے ساتھ مسجد میں داخل ہوئے اور امام صاحب رکوع میں تھے۔ عبداللہ (رض) نے (صف سے پیچھے ہی) رکوع کیا۔ ہم نے بھی ان کے ساتھ رکوع کیا اور آپ چلتے ہوئے صف میں شامل ہوگئے اور ہم رکوع میں ہی رہے۔ ایک آدمی گزرا، اس نے انھیں سلام کہا تو انھوں نے کہا : صَدَقَ اللَّہُ وَرَسُولُہُ ۔ اللہ اور اس کے رسول نے سچ فرمایا۔ “ پھر جب انھوں نے نماز مکمل کی تو فرمایا : کہا جاتا ہے کہ قیامت کی نشانیوں میں یہ بھی ہے کہ آدمی کسی آدمی کو ذاتی معرفت کی بنا پر ہی سلام کرے گا اور مسجدوں کو راستہ بنا لیا جائے گا اور مرد اور اس کی بیوی دونوں اجرت لیں گے گھوڑے اور عورتیں۔ (ب) طارق بن شہاب سے بواسطہ عبداللہ بن مسعود (رض) اسی جیسی منقول ہے اور انھوں نے اس کے آخری حصے کو نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) تک پہنچایا ہے۔ اس میں کچھ اضافہ اور کمی بھی ہے۔
(3328) (a) Khaarija bin Salt bayan karte hain : hum Abdullah bin Masood (Razi Allahu Anhu) ke sath masjid mein daakhil hue aur Imam sahab ruku mein the. Abdullah (Razi Allahu Anhu) ne (saf se peeche hi) ruku kiya. Hum ne bhi un ke sath ruku kiya aur aap chalte hue saf mein shamil hogaye aur hum ruku mein hi rahe. Ek aadmi guzra, usne unhen salam kaha to unhon ne kaha : Sadaq Allah ho wa Rasool ho. Allah aur uske Rasool ne sach farmaya. " Phir jab unhon ne namaz mukammal ki to farmaya : kaha jata hai ki qayamat ki nishaniyon mein ye bhi hai ki aadmi kisi aadmi ko zaati maarefat ki bina par hi salam karega aur masjidon ko rasta bana liya jayega aur mard aur uski biwi dono ujrat lenge ghore aur auraten. (b) Tariq bin Shahab se bawaseta Abdullah bin Masood (Razi Allahu Anhu) isi jaisi manqol hai aur unhon ne iske aakhri hisse ko Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) tak pahunchaya hai. Is mein kuchh izafa aur kami bhi hai.
٣٣٢٨ - حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ الْحَسَنِ بْنِ فُورَكٍ، أنبأ عَبْدُ اللهِ بْنُ جَعْفَرٍ، ثنا يُونُسُ بْنُ حَبِيبٍ، ثنا أَبُو دَاوُدَ، ثنا شُعْبَةُ،(ح)وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أَخْبَرَنِي مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ بَالَوَيْهِ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ يُونُسَ، ثنا أَبُو عَامِرٍ، ثنا شُعْبَةُ، عَنْ حُصَيْنِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنْ عَبْدِ الْأَعْلَى بْنِ الْحَكَمِ،عَنْ خَارِجَةَ بْنِ الصَّلْتِ قَالَ:دَخَلْنَا مَعَ عَبْدِ اللهِ فِي الْمَسْجِدِ وَالْإِمَامُ رَاكِعٌ فَرَكَعَ عَبْدُ اللهِ فَرَكَعْنَا مَعَهُ وَجَعَلَ يَمْشِي إِلَى الصَّفِّ وَنَحْنُ رُكُوعٌ فَمَرَّ رَجُلٌ فَسَلَّمَ عَلَيْهِ،فَقَالَ:صَدَقَ اللهُ وَرَسُولُهُ،فَلَمَّا قَضَى الصَّلَاةَ قَالَ:كَانَ يُقَالُ: مِنَ أَشْرَاطِ السَّاعَةِ أَنْ يُسَلِّمَ الرَّجُلُ عَلَى الرَّجُلِ بِالْمَعْرِفَةِ وَأَنْ تُتَّخَذَ الْمَسَاجِدُ طُرُقًا وَأَنْ يَتَّجِرَ الرَّجُلُ وَامْرَأَتُهُ وَأَنْ تَغْلُوَ الْخَيْلُ وَالنِّسَاءُ ثُمَّ يَرْخُصْنَ ثُمَّ لَا تَغْلُوَ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ " هَذَا لَفْظُ حَدِيثِ أَبِي عَبْدِ اللهِ، وَحَدِيثُ أَبِي بَكْرٍ مُخْتَصَرٌ وَرُوِيَ عَنْ طَارِقِ بْنِ شِهَابٍ، عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ مَسْعُودٍ بِنَحْوِهِ وَرَفَعَ آخِرَهُ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَزِيدُ وَيَنْقُصُ