3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on Killing a Snake or Scorpion in Prayer

باب قتل الحية والعقرب في الصلاة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3441

(3441) (a) It is narrated on the authority of Abu Huraira that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: One stroke of your whip is sufficient for a snake, whether you hit it accurately or miss. (b) If this narration is authentic, then what is meant is the command found in the hadith where the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) ordered the killing of snakes. The meaning is that when one misses [the snake] on the first strike, one should not continue to strike it repeatedly, rather one strike is sufficient.


Grade: Sahih

(٣٤٤١) (ا) ابوہریرہ (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : سانپ کو تیرے کوڑے کی ایک ہی ضرب کافی ہے چاہے تو صحیح نشانے پر لگائے یا خطا ہوجائے۔ (ب) یہ روایت اگر صحیح ہو تو مراد وہ حکم ہے جو حدیث میں ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس کو قتل کرنے کا حکم دیا ہے اور مطلب یہ ہے کہ جب خطا کے وقت وہ اپنے آپ سے روک نہ لے ، اس کو ایک ضرب سے زیادہ ضربیں نہ ماری جائیں۔

3441 a Abu Huraira RA se riwayat hai keh Rasul Allah SAW ne farmaya saanp ko tere kore ki aik hi zarb kaafi hai chahe to sahi nishane par lagaye ya khata hojaye b yeh riwayat agar sahih ho to muraad woh hukm hai jo hadees mein hai keh Rasul Allah SAW ne us ko qatal karne ka hukm diya hai aur matlab yeh hai keh jab khata ke waqt woh apne aap se rok na le us ko aik zarb se ziada zarben na maari jayen

٣٤٤١ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ الْمُرَادِيُّ، ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ مَسْلَمَةَ بْنِ قَعْنَبٍ، ثنا حُمَيْدُ بْنُ الْأَسْوَدِ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَمْرٍو، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ،عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" كَفَاكَ الْحَيَّةَ ضَرْبَةٌ بِالسَّوْطِ أَصَبْتَهَا أَمْ أَخْطَأْتَهَا "وَهَذَا إِنْ صَحَّ فَإِنَّمَا أَرَادَ، وَاللهُ أَعْلَمُ، وُقُوعَ الْكِفَايَةِ بِهَا فِي الْإِتْيَانِ بِالْمَأْمُورِ، فَقَدْ أَمَرَ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِقَتْلِهَا وَأَرَادَ وَاللهُ أَعْلَمُ إِذَا امْتَنَعَتْ بِنَفْسِهَا عِنْدَ الْخَطَأِ وَلَمْ يُرِدْ بِهِ الْمَنْعَ مِنَ الزِّيَادَةِ عَلَى ضَرْبَةٍ وَاحِدَةٍ