1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة
Chapter on the Recitation: 'Whoever reads and your feet are elevated' and the Ruling Returns to Washing, and Whoever Reads It Low, It is Only for Being Nearby
باب قراءة من قرأ وأرجلكم نصبا وأن الأمر رجع إلى الغسل وأن من قرأها خفضا فإنما هو للمجاورة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
al-shāfi‘ī | Muhammad ibn Idris al-Shafi'i | The Reviver of Religion at the Turn of the Second Century |
al-rabī‘ bn sulaymān | al-Rabī' ibn Sulaymān al-Murādī | Trustworthy |
abū al-‘abbās muḥammad bn ya‘qūb | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
abū ‘abd al-lah al-ḥāfiẓ | Al-Hakim al-Naysaburi | Trustworthy حافظ |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
الشَّافِعِيُّ | محمد بن إدريس الشافعي | المجدد لأمر الدين على رأس المائتين |
الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ | الربيع بن سليمان المرادي | ثقة |
أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ | محمد بن يعقوب الأموي | ثقة حافظ |
أَبُو عَبْدِ اللَّهِ الْحَافِظُ | الحاكم النيسابوري | ثقة حافظ |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 349
(349) Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said that it is narrated from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) that he (peace and blessings of Allah be upon him) wiped over the top of his feet and that he (peace and blessings of Allah be upon him) sprinkled water on the outer part. (b) One of these two hadiths has a sahih (sound) chain of narration, although it is unique (in that it is not narrated by many narrators). Those who opposed it are more numerous and reliable. The second hadith is not established according to the scholars, although it is also unique. The Shaykh said that what is meant by the first hadith is the hadith of Darawardi, etc., which is narrated from Zayd (may Allah be pleased with him), and what is meant by the second hadith is the hadith of 'Abd al-Khayr, which is about wiping over the top of the feet, from 'Ali (may Allah be pleased with him).
Grade: Sahih
(٣٤٩) امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے منقول ہے کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اپنے قدموں کے اوپر والے حصے پر مسح کیا اور آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ظاہری حصے پر چھینٹے مارے تھے۔ (ب) ان دونوں میں سے ایک حدیث صحیح سند کے ساتھ ہے، اگرچہ اس میں تفرد ہے، یعنی جنہوں نے اس کی مخالفت کی ہے وہ تعداد میں زیادہ اور ثقہ ہیں۔ دوسری حدیث اہل علم کے ہاں ثابت نہیں۔ اگرچہ یہ بھی منفرد ہے۔ شیخ فرماتے ہیں کہ پہلی حدیث سے مراد دراوردی وغیرہ کی حدیث ہے جو زید (رض) سے منقول ہے اور دوسری حدیث سے مراد عبد خیر کی حدیث ہے جو حضرت علی (رض) سے پاؤں کے اوپر والے حصے پر مسح کرنے کے متعلق ہے۔
(349) Imam Shafi (rh) farmate hain keh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se manqol hai keh aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne apne qadmon ke upar wale hisse par masah kiya aur aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne zahiri hisse par chhente maare thay. (b) In donon mein se ek hadees sahih sanad ke sath hai, agarchi is mein tafrud hai, yani jinhon ne is ki mukhalfat ki hai woh tadaad mein zyada aur saqah hain. Dusri hadees ahl-e-ilm ke haan sabit nahin. Agarche yeh bhi munfarid hai. Sheikh farmate hain keh pehli hadees se murad darodri waghaira ki hadees hai jo Zaid (rz) se manqol hai aur dusri hadees se murad Abd Khair ki hadees hai jo Hazrat Ali (rz) se paon ke upar wale hisse par masah karne ke mutalliq hai.
٣٤٩ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أنا الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ، أنا الشَّافِعِيُّ،قَالَ:قَدْ رُوِيَ" أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَسَحَ عَلَى ظُهُورِ قَدْمَيْهِ "وَرُوِيَ" أَنَّهُ رَشَّ ⦗١٢٠⦘ ظُهُورَهُمَا "وَأَحَدُ الْحَدِيثَيْنِ مِنْ وَجْهٍ صَالِحِ الْإِسْنَادِ، وَلَوْ كَانَ مُنْفَرِدًا ثَبَتَ، وَالَّذِي خَالَفَهُ أَكْثَرُ وَأَثْبَتُ مِنْهُ، وَأَمَّا الْحَدِيثُ الْآخَرُ فَلَيْسَ مِمَّا يُثْبِتُ أَهْلُ الْعِلْمِ بِالْحَدِيثِ لَوِ انْفَرَدَ.قَالَ الشَّيْخُ:إِنَّمَا عَنَى بِالْحَدِيثِ الْأَوَّلِ حَدِيثَ الدَّرَاوَرْدِيِّ وَغَيْرِهِ عَنْ زَيْدٍ، وَعَنِيَ بِالْحَدِيثِ الْآخَرِ وَاللهُ أَعْلَمُ حَدِيثَ عَبْدِ خَيْرٍ، عَنْ عَلِيٍّ فِي الْمَسْحِ عَلَى ظُهُورِ الْقَدْمَيْنِ، وَقَدْ بَيَّنَا أَنَّهُ أَرَادَ إِنْ صَحَّ ظَهْرَ الْخُفَّيْنِ، وَهُوَ مَذْكُورٌ فِي بَابِ الْمَسْحِ عَلَى الْخُفِّ بِعِلَلِهِ. وَقَدْ رُوِيَ عَنْ عَلِيٍّ مِنْ وَجْهٍ آخَرَ فِي مَعْنَى الْحَدِيثِ الْأَوَّلِ