3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on Their Faces from the Effects of Prostration
باب سيماهم في وجوههم من أثر السجود
Sunan al-Kubra Bayhaqi 3560
(3560) Mansur narrates: I asked Mujahid about the verse, "{Their mark is on their faces from the trace of prostration}" [Al-Fath: 29] "Their mark is on their faces from the trace of prostration," is it referring to the marks of prostration on a person's face?" He said: "No! If any of you were to have something like a goat's knee between their eyes, then whatever Allah wills, it would be evil. However, it will be due to humility." (b) Saeed bin Jubair said that the soap should be clean and the ground should be wet.
Grade: Sahih
(٣٥٦٠) منصور بیان کرتے ہیں کہ میں نے مجاہد سے پوچھا { سِیمَاہُمْ فِی وُجُوہِہِمْ مِنْ أَثَرِ السُّجُودِ } [الفتح : ٢٩] ” ان کا نشان ان کے چہروں پر سجدوں کی وجہ سے ہے “ کیا اس سے مراد انسان کے چہرے میں سجدوں کے نشانات ہیں ؟ تو انھوں نے فرمایا : نہیں ! تم میں سے کسی آنکھوں کے درمیان بکری کے گھٹنے کی طرح کوئی چیز ہو تو وہ جس طرح کہ اللہ چاہتا ہے شر ہوگا۔ لیکن وہ خشوع کی وجہ سے ہوگا۔ (ب) سعید بن جبیر بیان کرتے ہیں کہ شبنم کا پاک ہونا اور زمین کا گیلا ہونا۔
(3560) Mansoor bayan karte hain ke maine Mujahid se poocha { simaahum fee wujoohihim min athari alssujudi } [Alfath : 29] ” un ka nishan un ke chehron par sajdon ki wajah se hai “ kya is se murad insan ke chehre mein sajdon ke nishanat hain ? to unhon ne farmaya : nahin ! tum mein se kisi aankhon ke darmiyan bakri ke ghutne ki tarah koi cheez ho to woh jis tarah ke Allah chahta hai shar hoga. lekin woh khushoo ki wajah se hoga. (b) Saeed bin Jabir bayan karte hain ke shabnam ka pak hona aur zameen ka geela hona.
٣٥٦٠ - أَخْبَرَنَا أَبُو نَصْرِ بْنُ قَتَادَةَ، أنبأ أَبُو مَنْصُورٍ الْعَبَّاسُ بْنُ فَضْلٍ الضَّبِّيُّ الْهَرَوِيُّ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ نَجْدَةَ، ثنا سَعِيدُ بْنُ مَنْصُورٍ، ثنا جَرِيرٌ،عَنْ مَنْصُورٍ قَالَ:قُلْتُ لِمُجَاهِدٍ{سِيمَاهُمْ فِي وُجُوهِهِمْ مِنْ أَثَرِ السُّجُودِ}[الفتح: ٢٩]أَهُوَ أَثَرُ السُّجُودِ فِي وَجْهِ الْإِنْسَانِ؟فَقَالَ:" لَا إِنَّ أَحَدَهُمْ يَكُونُ بَيْنَ عَيْنَيْهِ مِثْلُ رُكْبَةِ الْعَنْزِ وَهُوَ كَمَا شَاءَ اللهُ، يَعْنِي مِنَ الشَّرِّ، لَكِنَّهُ الْخُشُوعُ "