1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة


Chapter on How to Rinse Between the Fingers

باب كيفية التخليل

Sunan al-Kubra Bayhaqi 361

Ibn 'Abdur-Rahman ibn Wahb said, "I heard from my paternal uncle who heard from Malik that he was asked about passing wet fingers between the toes during ablution, so he said, 'It is not obligatory (Fard) upon the people.' He (Ibn Wahb) said, 'I left it and considered it something insignificant (that people were not paying attention to it), and then I said, "O Abdullah! I heard about you giving a verdict regarding passing wet fingers between the toes that it is not obligatory upon the people, while we have a pure Hadith regarding this matter." He said, "What is it?" So I said, "It is narrated on the authority of Mustawrid bin Shaddad al-Qurashi who said, 'I saw the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) passing his little finger between his toes.' He (Malik) said, 'Indeed this is good.' And I only heard from him at that time. Then, I heard after that, he was asked about it, so he commanded passing wet fingers between the toes. My paternal uncle said, 'There are few people who perform ablution and a line's width of space on the underside of their big toes does not remain dry because people generally bend their toes while performing ablution, so whoever passes wet fingers between his toes will be saved from this error."


Grade: Da'if

(٣٦١) ابن عبد الرحمن بن وھب کہتے ہیں : میں نے اپنے چچا سے سنا اور انھوں نے مالک سے سنا کہ ان سے وضو میں پاؤں کی انگلیوں کے خلال کے بارے میں سوال کیا گیا تو انھوں نے فرمایا : یہ لوگوں پر (فرض) نہیں ہے۔ فرماتے ہیں : میں نے اس کو چھوڑ دیا، لوگوں نے اس کو ہلکا سمجھا، میں نے ان سے کہا : اے عبداللہ ! میں نے آپ کے متعلق سنا ہے کہ آپ پاؤں کی انگلیوں کے خلال کے بارے میں فتویٰ دیتے ہیں کہ یہ لوگوں پر فرض نہیں ہے جبکہ ہمارے پاس اس بارے میں حدیث پاک موجود ہے۔ اس نے کہا : وہ کیا ہے ؟ میں نے کہا : مستورد بن شداد قرشی سے روایت ہے کہ میں نے رسول اللہ کو دیکھا، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اپنے پاؤں کی انگلیوں کے درمیان اپنی چھوٹی انگلی سے ملتے تھے۔ انھوں نے فرمایا : بلاشبہ یہ اچھی بات ہے اور میں نے ان سے صرف اسی وقت سنا، پھر میں نے اس کے بعد سنا۔ ان سے سوال کیا گیا تو انھوں نے پاؤں کی انگلیوں کے خلال کا حکم دیا۔ میرے چچا فرماتے ہیں : کم ہی ایسے لوگ ہیں جو وضو کرتے ہیں، ان سے پاؤں کے انگوٹھے کی نچلی جانب خط برابر جگہ نہ رہ جائے کیونکہ عام لوگ وضو کرتے ہوئے اپنے انگوٹھے موڑ لیتے ہیں تو جس نے اس کا خلال کیا وہ اس غلطی سے بچ گیا۔

(361) ibne abdul rehman bin wahab kehte hain : main ne apne chacha se suna aur unhon ne malik se suna ke un se wazu mein paon ki ungliyon ke khilal ke bare mein sawal kiya gaya to unhon ne farmaya : yeh logon par (farz) nahin hai. farmate hain : main ne is ko chhor diya, logon ne is ko halka samjha, main ne un se kaha : aye abdullah ! main ne aap ke mutalliq suna hai ke aap paon ki ungliyon ke khilal ke bare mein fatwa dete hain ke yeh logon par farz nahin hai jabke hamare pas is bare mein hadees pak mojood hai. is ne kaha : woh kya hai ? main ne kaha : mustawrid bin shadad qarshi se riwayat hai ke main ne rasool allah ko dekha, aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) apne paon ki ungliyon ke darmiyan apni chhoti ungli se milte the. unhon ne farmaya : bilashuba yeh achhi baat hai aur main ne un se sirf usi waqt suna, phir main ne is ke baad suna. un se sawal kiya gaya to unhon ne paon ki ungliyon ke khilal ka hukum diya. mere chacha farmate hain : kam hi aise log hain jo wazu karte hain, un se paon ke ungoothe ki nichli janib khat barabar jagah na reh jaye kyunke aam log wazu karte hue apne ungoothe mor lete hain to jis ne is ka khilal kiya woh is ghalti se bach gaya.

٣٦١ - أَخْبَرَنَا أَبُو حَازِمٍ عُمَرُ بْنُ أَحْمَدَ الْحَافِظُ، أنا أَبُو مُحَمَّدٍ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ إِدْرِيسَ الْحَنْظَلِيُّ بِالرِّيِّ، أنا أَحْمَدُ يَعْنِي ابْنَ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ وَهْبٍ،قَالَ:سَمِعْتُ عَمِّي،يَقُولُ:سَمِعْتُ مَالِكًا يُسْأَلُ عَنْ تَخْلِيلِ أَصَابِعِ الرِّجْلَيْنِ فِي الْوُضُوءِ؟فَقَالَ:لَيْسَ ذَلِكَ عَلَى النَّاسِ.قَالَ:فَتَرَكْتُهُ حَتَّى خَفَّ النَّاسُ،فَقُلْتُ لَهُ:يَا أَبَا عَبْدَ اللهِ، سَمِعْتُكَ تُفْتِي فِي مَسْأَلَةِ تَخْلِيلِ أَصَابِعِ الرِّجْلَيْنِ، زَعَمْتَ أَنْ لَيْسَ ذَلِكَ عَلَى النَّاسِ، وَعِنْدَنَا فِي ذَلِكَ سُنَّةٌ،فَقَالَ:وَمَا هِيَ؟فَقُلْتُ:ثنا اللَّيْثُ بْنُ سَعْدٍ، وَابْنُ لَهِيعَةَ، وَعَمْرُو بْنُ الْحَارِثِ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ عَمْرٍو الْمَعَافِرِيِّ، عَنْ أَبِي عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْحُبُلِيِّ، عَنِ الْمُسْتَوْرِدِ بْنِ شَدَّادٍ الْقُرَشِيِّ،قَالَ:" رَأَيْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُدَلِّكُ بِخِنْصَرِهِ مَا بَيْنَ أَصَابِعِ رِجْلَيْهِ ".فَقَالَ:إِنَّ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ، وَمَا سَمِعْتُ بِهِ قَطُّ إِلَّا السَّاعَةَ، ثُمَّ سَمِعْتُهُ يُسْأَلُ بَعْدَ ذَلِكَ، فَأَمَرَ بِتَخْلِيلِ الْأَصَابِعِ.قَالَ عَمِّي:مَا أَقَلَّ مَنْ يَتَوَضَّأُ إِلَّا وَيُحِيطُهُ الْخَطُّ الَّذِي تَحْتَ الْإِبْهَامِ فِي الرِّجْلِ، فَإِنَّ النَّاسَ يُثْنُونَ إِبْهَامَهُمْ عِنْدَ الْوُضُوءِ، وَمَنْ تَفَقَّدَ ذَلِكَ سَلِمَ "