3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on One Who Said the Second Prayer Is Obligatory and It Is Disputed
باب من قال الثانية فريضة وفيه نظر
Name | Fame | Rank |
---|
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|
Sunan al-Kubra Bayhaqi 3647
(3647) (a) Yazid bin Aamir (may Allah be pleased with him) narrates that when I arrived, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was offering prayer. I sat down and did not join the prayer with him. When he (peace and blessings of Allah be upon him) finished the prayer, he saw me sitting. He (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Yazid! Are you not a Muslim?" I replied, "Why not, O Messenger of Allah! I am a Muslim." He (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Why did you not join the prayer with the people?" I said, "I had offered prayer at home. I thought that you must have finished the prayer." He (peace and blessings of Allah be upon him) said, "When you come to the mosque and find the people offering prayer, then offer prayer with them, even if you have already offered prayer. This second prayer will be Nafl (supererogatory) for you and the first one Fard (obligatory)." (b) This Hadith corresponds to the Hadith that has been narrated regarding the repetition of prayer upon joining the congregation. The Hadith that contradicts this one, concerning the obligatory prayer, is more famous and preferred. And Allah knows best.
Grade: Da'if
(٣٦٤٧) (ا) حضرت یزید بن عامر (رض) بیان کرتے ہیں کہ میں جب آیا تو نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نماز پڑھ رہے تھے، میں بیٹھ گیا ، آپ کے ساتھ نماز میں شامل نہیں ہوا۔ جب آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نماز سے فارغ ہوئے تو مجھے بیٹھا ہوا دیکھا۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ” یزید ! کیا تم مسلمان نہیں ہو ؟ میں نے جواب دیا : کیوں نہیں، اے اللہ کے رسول ! میں مسلمان ہوں۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : تم لوگوں کے ساتھ نماز میں شامل کیوں نہیں ہوئے ؟ میں نے عرض کیا : میں نے گھر میں نماز پڑھ لی تھی، میرا خیال تھا کہ آپ نماز پڑھ چکے ہوں گے۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : جب تم مسجد میں آؤ اور لوگوں کو حالت نماز میں پاؤ تو ان کے ساتھ نماز پڑھ لیا کرو، اگرچہ تم نماز پڑھ چکے ہو۔ یہ دوسری نماز تمہارے لیے نفل بن جائے گی اور پہلی فرض۔ (ب) یہ حدیث اس حدیث کے موافق ہے جو جماعت میں ملنے کی صورت میں نماز کے اعادہ کے بارے میں گزر چکی ہے۔ ان دونوں میں سے فرض نماز میں اس کی مخالف ہے جو اس بارے میں گزر چکی ہے وہ زیادہ مشہور اور راجح ہے۔ واللہ اعلم
(3647) (a) Hazrat Yazid bin Aamir (Razi Allah Anhu) bayan karte hain ke main jab aaya to Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) namaz parh rahe the, main baith gaya, aap ke sath namaz mein shamil nahin hua. Jab aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) namaz se farigh huye to mujhe baitha hua dekha. Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: "Yazid! Kya tum Musalman nahin ho?" Maine jawab diya: "Kyun nahin, aye Allah ke Rasool! Main Musalman hun." Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: "Tum logon ke sath namaz mein shamil kyun nahin huye?" Maine arz kiya: "Maine ghar mein namaz parh li thi, mera khayal tha ke aap namaz parh chuke honge." Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: "Jab tum masjid mein aao aur logon ko halat-e-namaz mein pao to un ke sath namaz parh liya karo, agarche tum namaz parh chuke ho. Yeh dusri namaz tumhare liye nafl ban jayegi aur pahli farz." (b) Yeh hadees is hadees ke muwafiq hai jo jamaat mein milne ki surat mein namaz ke aada ke bare mein guzar chuki hai. In donon mein se farz namaz mein is ki mukhalif hai jo is bare mein guzar chuki hai woh zyada mash'hoor aur rajih hai. Wallahu A'lam.
٣٦٤٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ، أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ، ثنا أَبُو دَاوُدَ، ثنا قُتَيْبَةُ، ثنا مَعْنُ بْنُ عِيسَى، عَنْ سَعِيدِ بْنِ السَّائِبِ، عَنْ نُوحِ بْنِ صَعْصَعَةَ،عَنْ يَزِيدَ بْنِ عَامِرٍ قَالَ:جِئْتُ وَالنَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي الصَّلَاةِ فَجَلَسْتُ وَلَمْ أَدْخُلْ مَعَهُمْ فِي الصَّلَاةِ قَالَ: فَانْصَرَفَ عَلَيْنَا بِوَجْهِهِ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَرَأَى يَزِيدَ جَالِسًا،فَقَالَ:" أَلَمْ تُسْلِمْ يَا يَزِيدُ؟ "قَالَ: بَلَى يَا رَسُولَ اللهِ،قَدْ أَسْلَمْتُ قَالَ:" وَمَا مَنَعَكَ أَنْ تَدْخُلَ مَعَ النَّاسِ فِي صَلَاتِهِمْ؟ "قَالَ: إِنِّي كُنْتُ صَلَّيْتُ فِي مَنْزِلِي وَأَنَا أَحْسَبُ أَنْ قَدْ صَلَّيْتُمْ،فَقَالَ:" إِذَا جِئْتَ إِلَى الصَّلَاةِ فَوَجَدْتَ النَّاسَ فَصَلِّ مَعَهُمْ وَإِنْ كُنْتَ قَدْ صَلَّيْتَ فَلْتَكُنْ لَكَ نَافِلَةً، وَهَذِهِ مَكْتُوبَةٌ "فَهَذَا مُوَافِقٌ لِمَا مَضَى فِي إِعَادَةِ الصَّلَاةِ فِي الْجَمَاعَةِ مُخَالِفٌ لَهُ فِي الْمَكْتُوبَةِ مِنْهُمَا وَمَا مَضَى أَكْثَرُ وَأَشْهُرُ فَهُوَ أَوْلَى وَاللهُ أَعْلَمُ