3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on What Has Been Narrated About the Method of This Sitting

باب ما روي في كيفية هذا القعود

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3662

(3662) (a) It is narrated on the authority of Sayyidah Aisha (RA) that she saw the Messenger of Allah (PBUH) praying while sitting cross-legged. (b) Abdullah bin Zubair (RA) narrated that when the Messenger of Allah (PBUH) would sit in prayer, he would place his left foot between his (right) thigh and calf and keep his right foot upright. He would do this in the Tashahhud due to some ailment.


Grade: Sahih

(٣٦٦٢) (ا) سیدہ عائشہ (رض) سے روایت ہے کہ میں نے رسول اللہ کو چار زانو بیٹھ کر نماز پڑھتے دیکھا۔ (ب) حضرت عبداللہ بن زبیر (رض) بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب نماز میں بیٹھتے تو اپنے بائیں پاؤں کو (دائیں) ران اور پنڈلی کے درمیان رکھتے اور دائیں پاؤں کو بچھا لیتے اور تشہد میں اس طرح کسی بیماری کی وجہ سے کرتے تھے۔

3662 A Sayyida Ayesha (Razi Allahu Anha) se riwayat hai ki maine Rasulullah ko chaar zanu baith kar namaz parhte dekha B Hazrat Abdullah bin Zubair (Razi Allahu Anhu) bayan karte hain ki Rasulullah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) jab namaz mein baithte to apne bayen paaon ko dayen ran aur pindli ke darmiyaan rakhte aur dayen paaon ko bacha lete aur tashahhud mein is tarah kisi bimari ki wajah se karte the

٣٦٦٢ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أَخْبَرَنِي مُحَمَّدُ بْنُ صَالِحِ بْنِ هَانِي، ثنا السَّرِيُّ بْنُ خُزَيْمَةَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ سَعِيدِ بْنِ الْأَصْبَهَانِيِّ، ثنا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ، عَنْ حُمَيْدِ بْنِ قَيْسٍ، عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ شَقِيقٍ،عَنْ عَائِشَةَ أَنَّهَا قَالَتْ:" رَأَيْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُصَلِّي مُتَرَبِّعًا "وَقَدْ رُوِّينَا فِي الْحَدِيثِ الثَّابِتِ، عَنْ عُثْمَانَ بْنِ حَكِيمٍ، عَنْ عَامِرِ بْنِ عَبْدِ اللهِ بْنِ الزُّبَيْرِ،عَنْ أَبِيهِ قَالَ:كَانَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا قَعَدَ فِي الصَّلَاةِ جَعَلَ قَدَمَهُ الْيُسْرَى بَيْنَ فَخِذِهِ وَسَاقِهِ، وَفَرَشَ قَدَمَهُ الْيُمْنَى، إِلَّا أَنَّ ذَلِكَ فِي الْقُعُودِ لِلتَّشَهُّدِ، وَلَعَلَّ ذَلِكَ كَانَ مِنْ شَكْوَى وَاللهُ أَعْلَمُ