3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on What Has Been Narrated About the Method of This Sitting
باب ما روي في كيفية هذا القعود
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah huw āibn mas‘ūdin | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
‘ubayd al-lah bn mu‘ādhin | Ubayd Allah ibn Muadh al-Anbari | Trustworthy Haafiz |
abū ‘abd al-lah al-ḥāfiẓ | Al-Hakim al-Naysaburi | Trustworthy حافظ |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدِ اللَّهِ هُوَ ابْنُ مَسْعُودٍ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُعَاذٍ | عبيد الله بن معاذ العنبري | ثقة حافظ |
أَبُو عَبْدِ اللَّهِ الْحَافِظُ | الحاكم النيسابوري | ثقة حافظ |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 3668
(3668) (a) Abdullah bin Mas'ood (may Allah be pleased with him) said: "I would rather sit on one or two embers than sit cross-legged in prayer." (b) Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) mentioned this absolutely in the book of Ali (may Allah be pleased with him) and Abdullah (may Allah be pleased with him). (c) Ibn Mas'ood (may Allah be pleased with him) disliked sitting cross-legged in prayer, and the Iraqis opposed Ibn Mas'ood (may Allah be pleased with him) and said: "The posture of one who sits in prayer is to sit cross-legged." (d) Then, in the book of Buwayti (may Allah have mercy on him), it is stated: "How can sitting cross-legged be the place of standing?" It is as if they have attributed this to a specific case or have gone with what has passed. (And Allah knows best).
Grade: Da'if
(٣٦٦٨) (ا) حضرت عبداللہ بن مسعود (رض) فرماتے ہیں کہ میں ایک یا دو انگاروں پر بیٹھ جاؤں یہ مجھے اس سے زیادہ محبوب ہے کہ نماز میں چار زانو بیٹھوں۔ (ب) امام شافعی (رح) نے حضرت علی (رح) اور حضرت عبداللہ (رح) کی کتاب میں اس کو مطلقاً ذکر کیا ہے۔ (ج) حضرت ابن مسعود (رض) نماز میں چار زانو بیٹھنا ناپسند سمجھتے ہیں اور عراقیین حضرت ابن مسعود (رض) کی مخالفت کرتے ہیں اور کہتے ہیں کہ بیٹھ کر نماز پڑھنے والے کا قیام چار زانو بیٹھنا ہے۔ (د) پھر حضرت بویطی (رح) کی کتاب میں فرماتے ہیں : قیام کی جگہ چار زانو بیٹھنا کیسے ممکن ہوسکتا ہے۔ گویا انھوں نے اس کو خصوصیت پر محمول کیا ہے یا اس طرف گئے ہیں جو گزر چکا ہے۔ (واللہ اعلم)
(3668) (a) Hazrat Abdullah bin Masood (RA) farmate hain ke mein ek ya do angaron par baith jaon yeh mujhe is se ziada mahboob hai ke namaz mein char zano baithon. (b) Imam Shafi (RA) ne Hazrat Ali (RA) aur Hazrat Abdullah (RA) ki kitab mein is ko mutlaqan zikar kya hai. (c) Hazrat Ibn Masood (RA) namaz mein char zano baithna napasand samajhte hain aur Iraqiyin Hazrat Ibn Masood (RA) ki mukhalfat karte hain aur kahte hain ke baith kar namaz padhne wale ka qayam char zano baithna hai. (d) Phir Hazrat Boyti (RA) ki kitab mein farmate hain : qayam ki jagah char zano baithna kaise mumkin hosakta hai. Goya unhon ne is ko khususiyat par mahmul kya hai ya is taraf gaye hain jo guzar chuka hai. (Wallahu Alim).
٣٦٦٨ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنبأ أَبُو عَمْرِو بْنُ مَطَرٍ، ثنا يَحْيَى بْنُ مُحَمَّدٍ، ثنا عُبَيْدُ اللهِ بْنُ مُعَاذٍ، ثنا أَبِي، ثنا شُعْبَةُ، عَنْ حُصَيْنٍ، عَنِ الْهَيْثَمِ،عَنْ عَبْدِ اللهِ هُوَ ابْنُ مَسْعُودٍ قَالَ:لَأَنْ أَقْعُدَ عَلَى جَمْرَةٍ أَوْ جَمْرَتَيْنِ أَحَبُّ إِلَيَّ مِنْ أَنْ أَقْعُدَ مُتَرَبِّعًا فِي الصَّلَاةِ " وَهَذَا قَدْ حَمَلَهُ الشَّافِعِيُّ فِي كِتَابِ عَلِيٍّ وَعَبْدِ اللهِ عَلَى الْإِطْلَاقِ،وَقَالَ:يُكْرَهُ مَا يَكْرَهُ ابْنُ مَسْعُودٍ مِنْ تَرَبُّعِ الرَّجُلِ فِي الصَّلَاةِ، وَهُمْ، يَعْنِي الْعِرَاقِيِّينَ، يُخَالِفُونَ ابْنَ مَسْعُودٍ،وَيَقُولُونَ:قِيَامُ صَلَاةِ الْجَالِسِ التَّرَبُّعُ.ثُمَّ فِي كِتَابِ الْبُوَيْطِيِّ قَالَ:يَقْعُدُ فِي مَوْضِعِ الْقِيَامِ مُتَرَبِّعًا، وَكَيْفَ أَمْكَنَهُ وَكَأَنَّهُ حَمَلَهُ عَلَى الْخُصُوصِ، أَوْ ذَهَبَ إِلَيْهِ بِبَعْضِ مَا مَضَى وَاللهُ أَعْلَمُ