3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on One Who Did Not See the Obligation of Prostration for Recitation
باب من لم ير وجوب سجدة التلاوة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī hurayrah | Abu Hurairah al-Dausi | Companion |
muḥammad bn ‘abd al-raḥman bn thawbān | Muhammad ibn Abd al-Rahman al-Qurashi | Thiqah (Trustworthy) |
al-ḥārith bn ‘abd al-raḥman | Al-Harith ibn Abdur Rahman Al-Qurashi | Saduq (Truthful) Hasan al-Hadith (Good in Hadith) |
ibn abī dhi’bin | Muhammad ibn Abi Dhi'b al-Amri | Trustworthy, Jurist, Excellent |
khālid bn al-ḥārith | Khalid ibn al-Harith al-Hijimi | Trustworthy, Upright |
muḥammadun bn abī bikr | Muhammad ibn Abi Bakr al-Muqaddami | Trustworthy |
yūsuf bn ya‘qūb | Yusuf ibn Ya'qub al-Qadi | Trustworthy |
al-ḥasan bn muḥammad bn isḥāq | Al-Hasan bin Muhammad al-Azhari | Trustworthy |
abū al-ḥasan ‘alī bn muḥammad bn ‘umar al-muqri’ | Ali ibn Ahmad al-Muqri | Trustworthy |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 3754
(3754) (a) Narrated Abu Huraira (RA): The Prophet (ﷺ) performed a prostration during the recitation of Surat An-Najm. And everyone prostrated along with him (ﷺ) except two men. And those two men are well-known. (b) Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: "They (those two men) could not have abandoned an obligatory act. If they had abandoned it, then the Messenger of Allah (ﷺ) would have ordered them to repeat it." And as for the narration of Zaid bin Thabit (RA), he (RA) used to recite. When the reciter did not prostrate, then the Messenger of Allah (ﷺ) also did not prostrate. If it were obligatory, then the Messenger of Allah (ﷺ) would have ordered them to prostrate. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) used the previous Hadith of the Prophet (ﷺ) regarding the obligation of the five prayers as evidence. A man had asked if there was any prayer obligatory besides these five prayers, to which the Prophet (ﷺ) said, "No, but if you wish, you can offer voluntary prayers."
Grade: Sahih
(٣٧٥٤) (ا) سیدنا ابوہریرہ (رض) سے روایت ہے کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے سورة نجم میں سجدہ کیا اور آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ دو آدمیوں کے علاوہ باقی سب لوگوں نے سجدہ کیا۔ وہ دونوں مشہور ہیں۔ (ب) امام شافعی (رح) بیان کرتے ہیں : وہ دو مرد فرض کو تو نہیں چھوڑ سکتے تھے ، اگر انھوں نے اس کو چھوڑ بھی دیا تھا تو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس کے اعادہ کا حکم ضرور دیا ہوگا۔ اور رہی حضرت زید بن ثابت (رض) کی حدیث تو حضرت زید (رض) پڑھنے والے تھے۔ جب قاری نے سجدہ نہیں کیا تو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے بھی نہیں کیا اور اگر فرض ہوتا تو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) انھیں بھی سجدہ کرنے کا حکم دیتے۔ امام شافعی (رح) نے پانچ نمازوں کی فرضیت کے بارے میں نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی گزشتہ حدیث سے استدلال کیا ہے، جس میں ایک شخص نے پوچھا تھا کہ (ان پانچ نمازوں کے علاوہ) کوئی اور نماز بھی فرض ہے تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا تھا : نہیں مگر یہ کہ تو نفلی عبادت کرے۔
(3754) (a) Saidina Abu Huraira (RA) se riwayat hai keh Nabi (SAW) ne Surah Najm mein Sajda kiya aur aap (SAW) ke sath do admiyon ke ilawa baqi sab logon ne Sajda kiya. Wo donon mashhoor hain. (b) Imam Shafi (RA) bayan karte hain : Wo do mard farz ko to nahin chhor sakte thay, agar unhon ne us ko chhor bhi diya tha to Rasul Allah (SAW) ne us ke iada ka hukam zaroor diya hoga. Aur rahi Hazrat Zaid bin Sabit (RA) ki hadees to Hazrat Zaid (RA) parhne wale thay. Jab qari ne Sajda nahin kiya to Rasul Allah (SAW) ne bhi nahin kiya aur agar farz hota to Rasul Allah (SAW) unhen bhi Sajda karne ka hukam dete. Imam Shafi (RA) ne panch namaazon ki farziyat ke bare mein Nabi (SAW) ki guzastha hadees se istadlaal kiya hai, jis mein ek shakhs ne poocha tha keh (in panch namaazon ke ilawa) koi aur namaz bhi farz hai to aap (SAW) ne farmaya tha : Nahin magar yeh keh tu nafli ibadat kare.
٣٧٥٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عُمَرَ الْمُقْرِئُ أنبأ الْحَسَنُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ، ثنا يُوسُفُ بْنُ يَعْقُوبَ الْقَاضِي، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ أَبِي بَكْرٍ، ثنا خَالِدُ بْنُ الْحَارِثِ، عَنِ ابْنِ أَبِي ذِئْبٍ، عَنِ الْحَارِثِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ ثَوْبَانَ،عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ سَجَدَ فِي النَّجْمِ النَّاسُ مَعَهُ إِلَّا رَجُلَيْنِ أَرَادَا أَنْ يُشْهَرَا قَالَ الشَّافِعِيُّ:وَالرِّجْلَانِ لَا يَدَعَانِ إِنْ شَاءَ اللهُ الْفَرْضَ وَلَوْ تَرَكَاهُ أَمْرَهُمَا رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِإِعَادَتِهِ، وَأَمَّا حَدِيثُ زَيْدٍ فَهُوَ، وَاللهُ أَعْلَمُ، أَنَّ زَيْدًا لَمْ يَسْجُدْ، وَهُوَ الْقَارِئُ فَلَمْ يَسْجُدِ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلَمْ يَكُنْ فَرْضًا فَيَأْمُرَهُ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِهِ، وَاحْتُجَّ بِمَا مَضَى مِنْ حَدِيثِ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي فَرْضِ خَمْسِ صَلَوَاتٍ،فَقَالَ الرَّجُلُ:هَلْ عَلَيَّ غَيْرُهَا؟قَالَ:" لَا، إِلَّا أَنْ تَطَوَّعَ