3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on What Is Indicated That Ibn Mas'ud's Hadith Prohibiting Speaking Is Not Abrogating Abu Hurairah's and Others' Hadiths About People's Speech, Because Abdullah's Hadith Came First and Abu's Came Late
باب ما يستدل به على أنه لا يجوز أن يكون حديث ابن مسعود في تحريم الكلام ناسخا لحديث أبي هريرة وغيره في كلام الناسي وذلك لتقدم حديث عبد الله وتأخر حديث أب
Sunan al-Kubra Bayhaqi 3925
(3925) Hamidi, while mentioning this issue, states that the hadith of Ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) will be considered intentional. If someone asks, what is the evidence that its apparent meaning is deliberate, forgetfulness, or ignorance? We will respond by saying that you are right: this is apparent. However, the incident of Ibn Mas'ud's (may Allah be pleased with him) return from Abyssinia occurred before Badr. According to this statement, he also participated with the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) in Badr. When Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) embraced Islam, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was in Khaybar. He embraced Islam three years before the death of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him). He was present at the time of the Prophet's prayer and the statement of Dhu al-Yadain (may Allah be pleased with him). We found Imran ibn Husain (may Allah be pleased with him) present on another occasion during the Prophet's prayer and the statement of Kharbaq. Imran (may Allah be pleased with him) also embraced Islam after Badr. Regarding Mu'awiyah ibn al-Hakam (may Allah be pleased with him), we have information that the Prophet's prayer and the incident of Talha ibn Ubaydullah (may Allah be pleased with him) took place in his presence. Mu'awiyah ibn al-Hakam (may Allah be pleased with him) embraced Islam only two months before the Prophet's death. We find Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) confirming the statement of Ibn Zubair (may Allah be pleased with him) and stating that this is the Sunnah of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him). Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) was about ten years old at the time of the Prophet's death. We find Ibn Umar (may Allah be pleased with him) in the same way. The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) permitted him to participate in the Battle of the Trench after Badr. We understand that the hadith of Ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) will be attributed to intention rather than forgetfulness. Even if this hadith were due to both forgetfulness and intention at that time, the later prayers of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) would abrogate this statement because they came later.
Grade: Da'if
(٣٩٢٥) حمیدی اس مسئلہ کو ذکر کرتے ہوئے فرماتے ہیں کہ ابن مسعود (رض) کی حدیث کو قصداً پر محمول کیا جائے گا۔ اگر کوئی کہے کہ اس پر کیا دلیل ہے کہ اس کا ظاہر عمد، نسیان اور جہالت پر ہے ؟ ہم جواباً عرض کریں گے کہ آپ سچ کہتے ہیں : یہ ظاہر ہے، لیکن ابن مسعود (رض) کا ارض حبشہ سے واپسی کا واقعہ بدر سے پہلے کا ہے۔ اس قول کے مطابق وہ بدر میں رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ شریک بھی ہوئے تھے، جب ابوہریرہ (رض) اسلام لائے تو اس وقت نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) خیبر میں تھے اور وہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی وفات سے تین سال پہلے اسلام لائے تھے۔ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی نماز اور ذی الیدین (رض) کے قول کے وقت موجود تھے۔ ہم نے عمران بن حصین (رض) کو پایا کہ وہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی نماز اور خرباق کے قول کے وقت دوسرے موقع پر موجود تھے اور عمران (رض) بھی بدر کے بعد اسلام لائے تھے۔ معاویہ بن حدیج (رض) کے بارے میں ہمیں یہ معلومات ملی ہیں کہ ان کے سامنے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی نماز اور طلحہ بن عبیداللہ (رض) کا واقعہ پیش آیا اور معاویہ بن حدیج (رض) رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی وفات سے صرف دو ماہ پہلے مسلمان ہوئے تھے۔ ابن عباس (رض) کو ہم نے پایا، وہ ابن زبیر (رض) کی بات کو درست قرار دے رہے ہیں اور یہ بھی بیان کرتے ہیں کہ یہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی سنت ہے اور ابن عباس (رض) رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی وفات کے وقت تقریباً دس سال کے تھے اور ابن عمر (رض) کو بھی ہم اسی طرح پاتے ہیں، رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے انھیں بدر کے بعد خندق میں جانے اجازت دی تھی۔ ہمیں پتا چل گیا کہ ابن مسعود (رض) کی حدیث کو نسیان سے ہٹا کر قصدا پر محمول کیا جائے گا اور اگر یہ حدیث اس وقت نسیان اور عمد (دونوں) کے لیے ہوتی تو بھی رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی بعد والی نمازیں اس قول کے لیے ناسخ ہوں گی؛ کیونکہ یہ بعد والی ہیں۔
(3925) Humaidi is masle ko zikr karte hue farmate hain ke Ibn Masood (RA) ki hadees ko qasdan par mehmool kiya jaye ga. Agar koi kahe ke is par kya daleel hai ke iska zahir amd, nisyan aur jahalat par hai? Hum jawaban arz karenge ke aap sach kehte hain: yeh zahir hai, lekin Ibn Masood (RA) ka arz Habasha se wapsi ka waqea Badr se pehle ka hai. Is qaul ke mutabiq wo Badr mein Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke sath sharik bhi hue the, jab Abu Hurairah (RA) Islam laye to is waqt Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) Khyber mein the aur wo Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki wafat se teen saal pehle Islam laye the. Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki namaz aur Ziyaalideen (RA) ke qaul ke waqt maujood the. Humne Imran bin Haseen (RA) ko paya ke wo Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki namaz aur kharbaq ke qaul ke waqt dusre mauqe par maujood the aur Imran (RA) bhi Badr ke baad Islam laye the. Muawiya bin Hajjaj (RA) ke bare mein humain yeh maloomat mili hain ke unke samne Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki namaz aur Talha bin Ubaidullah (RA) ka waqea pesh aaya aur Muawiya bin Hajjaj (RA) Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki wafat se sirf do mah pehle musalman hue the. Ibn Abbas (RA) ko humne paya, wo Ibn Zubair (RA) ki baat ko durust qarar de rahe hain aur yeh bhi bayan karte hain ke yeh Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki sunnat hai aur Ibn Abbas (RA) Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki wafat ke waqt taqreeban das saal ke the aur Ibn Umar (RA) ko bhi hum isi tarah pate hain, Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne unhen Badr ke baad khandaq mein jane ijazat di thi. Humain pata chal gaya ke Ibn Masood (RA) ki hadees ko nisyan se hata kar qasdan par mehmool kiya jaye ga aur agar yeh hadees is waqt nisyan aur amd (donon) ke liye hoti to bhi Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki baad wali namazen is qaul ke liye nasikh hongi; kyunke yeh baad wali hain.
٣٩٢٤ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ بْنُ الْفَضْلِ، أنبأ عَبْدُ اللهِ بْنُ جَعْفَرٍ، ثنا يَعْقُوبُ بْنُ سُفْيَانَ، ثنا أَبُو بَكْرٍ الْحُمَيْدِيُّ، ثنا سُفْيَانُ،ثنا إِسْمَاعِيلُ يَعْنِي ابْنَ أَبِي خَالِدٍ قَالَ:سَمِعْتُ قَيْسًا يَعْنِي ابْنَ أَبِي حَازِمٍ يَقُولُ: سَمِعْتُ أَبَا هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ يَقُولُ:" صَحِبْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ثَلَاثَ سِنِينَ "٣٩٢٥ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدٍ الْإِسْفَرَايِينِيُّ، أَنْبَأَ أَبُو بَحْرٍ الْبَرْبَهَارِيُّ،ثنا بِشْرُ بْنُ مُوسَى قَالَ:قَالَ الْحُمَيْدِيُّ وَهُوَ يَذْكُرُ هَذِهِ الْمَسْأَلَةَ وَيَحْمِلُ حَدِيثَ ابْنِ مَسْعُودٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ عَلَى ⦗٥١١⦘ الْعَمْدِ قَالَ: فَإِنْ قَالَ قَائِلٌ: فَمَا دَلَّ عَلَى ذَلِكَ فَظَاهِرُهُ الْعَمْدُ وَالنِّسْيَانُ وَالْجَهَالَةُ؟قُلْنَا:صَدَقْتَ، هَذَا ظَاهِرٌ وَلَكِنْ كَانَ إِتْيَانُ ابْنِ مَسْعُودٍ مِنْ أَرْضِ الْحَبَشَةِ قَبْلَ بَدْرٍ، ثُمَّ شَهِدَ بَدْرًا بَعْدَ هَذَا الْقَوْلِ،فَلَمَّا وَجَدْنَا إِسْلَامَ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ وَالنَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِخَيْبَرَ قَبْلَ وَفَاةِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِثَلَاثِ سِنِينَ وَقَدْ حَضَرَ صَلَاةَ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَقَوْلَ ذِي الْيَدَيْنِ وَوَجَدْنَا عِمْرَانَ بْنَ حُصَيْنٍ حَضَرَ صَلَاةَ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَرَّةً أُخْرَى وَقَوْلَ الْخِرْبَاقِ:وَكَانَ إِسْلَامُ عِمْرَانَ بَعْدَ بَدْرٍ،وَوَجَدْنَا مُعَاوِيَةَ بْنَ حُدَيْجٍ حَضَرَ صَلَاةَ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَقَوْلَ طَلْحَةَ بْنِ عُبَيْدِ اللهِ:وَكَانَ إِسْلَامُ مُعَاوِيَةَ قَبْلَ وَفَاةِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِشَهْرَيْنِ وَوَجَدْنَا ابْنَ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ يُصَوِّبُ ابْنَ الزُّبَيْرِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ فِي ذَلِكَ وَيَذْكُرُ أَنَّهَا سُنَّةُ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَكَانَ ابْنُ عَبَّاسٍ ابْنَ عَشْرِ سِنِينَ حِينَ قُبِضَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَوَجَدْنَا ابْنَ عُمَرَ رَوَى ذَلِكَ وَكَانَ إِجَازَةُ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ابْنَ عُمَرَ يَوْمَ الْخَنْدَقِ بَعْدَ بَدْرٍ، فَعَلِمَنَا أَنَّ حَدِيثَ ابْنِ مَسْعُودٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ خُصَّ بِهِ الْعَمْدُ دُونَ النِّسْيَانِ، وَلَوْ كَانَ ذَلِكَ الْحَدِيثُ فِي النِّسْيَانِ وَالْعَمْدِ يَوْمَئِذٍ لَكَانَتْ صَلَوَاتُ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ هَذِهِ نَاسِخَةً لَهُ؛ لِأَنَّهَا بَعْدَهُ