3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on Clarifying that This Prohibition Applies to Certain Places but Not Others
باب ذكر البيان أن هذا النهي مخصوص ببعض الأمكنة دون بعض
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah bn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
‘aṭā’ bn abī rbāḥin | Ata' ibn Abi Rabah al-Qurashi | Trustworthy, Content, Argument, Imam, Great Scholar |
yaḥyá bn ḥamzah | Yahya ibn Hamza al-Hadrami | Thiqah, accused of Qadariyyah |
manṣūr bn abī muzāḥimin | Mansur ibn Abi Mazāḥim al-Azdi | Trustworthy |
abū al-‘abbās muḥammad bn ya‘qūb | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
wa’abū sa‘īd bn abī ‘amrw | Muhammad ibn Musa ibn Shadhan | Trustworthy |
abū ṭāhirin | Muhammad ibn Mahmash al-Zayyadi | Trustworthy Imam |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
عَطَاءَ بْنَ أَبِي رَبَاحٍ | عطاء بن أبي رباح القرشي | ثبت رضي حجة إمام كبير الشأن |
يَحْيَى بْنُ حَمْزَةَ | يحيى بن حمزة الحضرمي | ثقة رمي بالقدر |
مَنْصُورُ بْنُ أَبِي مُزَاحِمٍ | منصور بن أبي مزاحم الأزدي | ثقة |
أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ | محمد بن يعقوب الأموي | ثقة حافظ |
وَأَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو | محمد بن موسى بن شاذان | ثقة |
أَبُو طَاهِرٍ | محمد بن محمش الزيادي | ثقة إمام |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 4421
Ata bin Abi Rabah said: I saw Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with him) performing Tawaf after the Fajr prayer before sunrise, then he prayed. The narrator said: I mentioned this to Nafi', so he (may Allah have mercy on him) said: The people of Makkah have erred regarding Ibn Umar (may Allah be pleased with him). This denial of Nafi' is not acceptable, because he does not know about his justice. If he knew what is narrated from Ibn Umar from the people of Makkah, he would have confirmed it, not denied it, and Ibn Umar used to pray the funeral prayer after Asr and Fajr. Likewise, two rak'ahs of Tawaf, but prayer is forbidden for him at the time of sunrise and sunset. And what the people of Makkah narrate from him may be according to their own madhhab. (And Allah knows best).
Grade: Sahih
(٤٤٢١) عطا بن ابی رباح فرماتے ہیں کہ میں نے عبداللہ بن عمر (رض) کو صبح کی نماز کے بعد طلوعِ آفتاب سے پہلے طواف کرتے دیکھا، پھر انھوں نے نماز پڑھی۔ راوی کہتے ہیں : اس بات کا تذکرہ میں نے نافع کے سامنے کیا تو نافع (رح) فرمانے لگے : مکہ والوں کو ابن عمر (رض) کے متعلق غلطی لگ گئی ہے۔ نافع کی یہ تکذیب مقبول نہیں ہے، کیونکہ وہ اس کی عدالت کے متعلق نہیں جانتے۔ جو ابن عمر کی مکہ والوں سے روایت ہے، اگر وہ جانتے تو اس کی تصدیق کرتے تکذیب نہیں اور ابن عمر عصر اور صبح کے بعد نماز جنازہ پڑھ لیتے تھے۔ اسی طرح طواف کی دو رکعات بھی، لیکن طلوعِ شمس اور غروب کے وقت ان کے نزدیک نماز ممنوع ہے اور اہل مکہ جو ان سے روایت کرتے ہیں ممکن ہے وہ ان کے اپنے مذہب کے مطابق ہو۔ (واللہ اعلم)
(4421) Ata bin Abi Rabah farmate hain ki maine Abdullah bin Umar (RA) ko subah ki namaz ke baad talu-e-aftab se pehle tawaaf karte dekha, phir unhon ne namaz parhi. Rawi kehte hain: Is baat ka tazkira maine Nafi ke samne kiya to Nafi (RA) farmane lage: Makkah walon ko Ibn Umar (RA) ke mutalliq ghalati lag gai hai. Nafi ki yeh takzeeb maqbool nahin hai, kyunki woh is ki adalath ke mutalliq nahin jante. Jo Ibn Umar ki Makkah walon se riwayat hai, agar woh jante to is ki tasdeeq karte takzeeb nahin aur Ibn Umar asar aur subah ke baad namaz-e-janaza parh lete the. Isi tarah tawaaf ki do rakaat bhi, lekin talu-e-shams aur ghuroob ke waqt un ke nazdeek namaz mamnoo hai aur ahl-e-Makkah jo un se riwayat karte hain mumkin hai woh un ke apne mazhab ke mutabiq ho. (Wallahu a'lam).
٤٤٢١ - وَأنبأ أَبُو طَاهِرٍ الْفَقِيهُ،وَأَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو قَالَا:ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ، ثنا مَنْصُورُ بْنُ أَبِي مُزَاحِمٍ، ثنا يَحْيَى بْنُ حَمْزَةَ،عَنْ مُوسَى بْنِ يَسَارٍ أَنَّهُ سَمِعَ عَطَاءَ بْنَ أَبِي رَبَاحٍ قَالَ:" رَأَيْتُ عَبْدَ اللهِ بْنَ عُمَرَ طَافَ بَعْدَ صَلَاةِ الصُّبْحِ قَبْلَ طُلُوعِ الشَّمْسِ، ثُمَّ رَكَعَ، فَذَكَرْتُ ذَلِكَ لِنَافِعٍ،فَقَالَ نَافِعٌ:"كَذَبَ أَهْلُ مَكَّةَ عَلَى ابْنِ عُمَرَ "قَالَ الشَّيْخُ:وَرَوَاهُ أَيْضًا عَمْرُو بْنُ دِينَارٍ، عَنْ عَطَاءٍ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ، وَهَذَا التَّكْذِيبُ غَيْرُ مَقْبُولٍ مِنْ نَافِعٍ، وَكَأَنَّهُ لَمْ يَعْلَمْ عَدَالَةَ مَنْ رَوَاهُ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ مِنْ أَهْلِ مَكَّةَ، وَلَوْ عَلِمَهَا لَأَشْبَهَ أَنْ يُصَدِّقَ وَلَا يُكَذِّبَ، وَكَانَ ابْنُ عُمَرَ يُجِيزُ الصَّلَاةَ عَلَى الْجِنَازَةِ بَعْدَ الْعَصْرِ، وَبَعْدَ الصُّبْحِ، فَكَذَلِكَ رَكْعَتَا الطَّوَافِ، وَإِنَّمَا النَّهْيُ عِنْدَهُ عَنْ تَحَرِّي طُلُوعِ الشَّمْسِ، وَغُرُوبِهَا بِالصَّلَاةِ، فَمَا رَوَاهُ أَهْلُ مَكَّةَ عَنْهُ فِي رَكْعَتَيِ الطَّوَافِ لَائِقٌ بِمَذْهَبِهِ، وَاللهُ تَعَالَى أَعْلَمُ