6.
Book of Eid Prayers
٦-
كتاب صلاة العيدين


Chapter: Carrying a Spear or Stick in Front of the Imam on Eid, Then Placing It to Pray Towards It If There Is No Sutrah in the Musalla

باب حمل العنزة أو الحربة بين يدي الإمام يوم العيد، ثم نصبها ليصلي إليها إذا لم تكن في المصلى سترة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 6169

Nafi' narrates from Ibn Umar (may Allah be pleased with him) that whenever the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would go to the Eid prayer ground on the day of Eid al-Fitr or Eid al-Adha, a spear would be brought before him (peace and blessings of Allah be upon him). It would be planted in the Eid prayer ground. He (peace and blessings of Allah be upon him) would face towards it. It was an open space, there was no building there, due to which a mihrab could be made, so the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would order the spear to be brought, it would be planted in front of him (peace and blessings of Allah be upon him), and he would lead the prayer facing towards it.


Grade: Sahih

(٦١٦٩) نافع ابن عمر (رض) سے نقل فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب بھی عید الفطر یا عید الاضحی کے دن عید گاہ کی طرف جاتے تو نیزہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے سامنے لایا جاتا، وہ عید گاہ میں گاڑ دیا جاتا۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اس کو سترہ بناتے۔ وہ خالی جگہ تھی، وہاں کوئی عمارت نہ تھی، جس کے ذریعہ سترہ بنا سکیں تو نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نیزہ لانے کا حکم فرماتے تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے سامنے گاڑ دیا جاتا، اس کی طرف منہ کر کے نماز پڑھتے۔

6169 Nafe ibn Umar (RA) se naql farmate hain ki Nabi (SAW) jab bhi Eid-ul-Fitr ya Eid-ul-Adha ke din Eidgah ki taraf jate to neza aap (SAW) ke samne laya jata, woh Eidgah mein gaadh diya jata. Aap (SAW) usko satrah banate. Woh khali jagah thi, wahan koi imarat na thi, jis ke zariya satrah bana sakein to Nabi (SAW) neza lane ka hukum farmate to aap (SAW) ke samne gaadh diya jata, uski taraf munh kar ke namaz parhte.

٦١٦٩ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَمْرٍو، أنبأ أَبُو بَكْرٍ الْإِسْمَاعِيلِيُّ، ثنا ابْنُ أَبِي حَسَّانَ، ثنا دُحَيْمٌ، ثنا شُعَيْبُ بْنُ إِسْحَاقَ، عَنِ الْأَوْزَاعِيِّ، عَنْ نَافِعٍ،عَنِ ابْنِ عُمَرَ قَالَ:" كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا خَرَجَ إِلَى الْمُصَلَّى فِي الْأَضْحَى وَالْفِطْرِ جِيءَ بِالْعَنَزَةِ بَيْنَ يَدَيْهِ حَتَّى تُرْكَزَ فِي الْمُصَلَّى فَيُصَلِّي إِلَيْهَا، وَذَلِكَ أَنَّ الْمُصَلَّى كَانَ فَضَاءً، لَيْسَ شَيْئًا مَبْنِيًّا يُسْتَرُ بِهِ، فَكَانَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَأْمُرُنَا بِالْعَنَزَةِ فَتُرْكَزُ بَيْنَ يَدَيْهِ فَيُصَلِّي إِلَيْهَا "