9.
Book of Funerals
٩-
كتاب الجنائز
Chapter: The Imam Stands by the Head of the Male and by the Middle of the Female
باب الإمام يقف على الرجل عند رأسه وعلى المرأة عند عجيزتها
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
anasun | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
nāfi‘in abī ghālibin | Nafi' ibn Rafi' al-Khayyat | Maqbul |
‘abd al-wārith | Abd al-Warith ibn Sa'id al-'Anbari | Trustworthy, Firm |
dāwud bn mu‘ādhin | Dawud ibn Muadh al-'Ataki | Trustworthy |
abū dāwud huw al-sijistānī | Abu Dawud al-Sijistani | Trustworthy Hafez |
muḥammad bn bakrin | Muhammad ibn Dasa al-Basri | Thiqah |
abū ‘alīin al-rūdhbārī | al-Hasan ibn Muhammad al-Tusi | Thiqah (trustworthy) |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 6923
Abu Ghalib Nafi' said: I was in the street of Murbad when a funeral procession passed by with many people. He said: It was the funeral of Abdullah bin Umair, and I followed it. When the funeral was set down, Anas (may Allah be pleased with him) stood up and led the funeral prayer, and I was behind him, with nothing between me and him. He stood near his (the deceased's) head and said four Takbirs, neither prolonging them nor rushing them. Then he went and sat down, and the people said: "O Abu Hamza! This is an Ansari woman." They brought her closer, and there was a fresh shroud on her. So, he stood near her waist and prayed over her just as he had prayed over the man. Then he sat down, and Ala' bin Ziyad said: "O Abu Hamza! Did the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) used to pray over the funeral like you did, saying four Takbirs and standing near the head of the man and the waist of the woman?" He said: "Yes..." and then he narrated the complete Hadith. Abu Ghalib said: I asked Anas (may Allah be pleased with him) about his action of standing near the waist of the woman in her funeral prayer. He said: "That was because there were no coffins, etc., at that time, so the Imam used to stand near her waist to screen himself from the people."
Grade: Sahih
(٦٩٢٣) ابو غالب نافع فرماتے ہیں : میں مربد کی گلی میں تھا کہ ایک جنازہ گزرا جس کے ساتھ بہت سے لوگ تھے، فرماتے ہیں : وہ عبداللہ بن عمیر کا جنازہ تھا اور میں اس کے پیچھے چلا ۔ جب جنازہ رکھا گیا تو انس (رض) کھڑے ہوئے اور نماز جنازہ پڑھائی اور میں ان کے پیچھے تھا، میرے اور ان کے درمیان کوئی چیز نہیں تھی وہ ان کے سر کے پاس کھڑے ہوئے اور چار تکبیرات کہیں اور ان کو نہ لمبا کیا اور نہ ہی جلدی کی۔ پھرجا کر بیٹھ گئے تو لوگوں نے کہا : اے ابو حمزہ ! یہ انصاری عورت ہے، انھوں نے قریب کیا تو اس پر تازہ میت تھی تو وہ اس کی کمر کے پاس کھڑے ہوئے اور اسی طرح جنازہ پڑھا جیسے مرد کا جنازہ پڑھا پھر وہ بیٹھ گئے تو علاء بن زیاد نے کہا : اے ابو حمزہ ! کیا رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ایسے ہی جنازے پڑھاتے جیسے آپ نے پڑھا ہے کہ چار تکبیریں کہتے اور مرد کے سر اور عورت کی کمر کے پاس کھڑے ہوتے ؟ انھوں نے کہا : جی ہاں۔۔۔ آگے مکمل حدیث بیان کی۔ ابو غالب فرماتے ہیں : میں نے انس (رض) کے عمل کے بارے پوچھا جو انھوں نے عورت کے جنازے میں اس کی کمر کے برابر کھڑے ہونے کا کیا تو انھوں نے کہا : وہ اس لیے تھا کہ تب تابوت وغیرہ نہیں ہوتے تھے اس لیے امام قوم سے پردہ کرنے کی خاطر اس کی کمر کے برابر کھڑا ہوتا۔
(6923) Abu Ghalib Nafe farmate hain : mein Murbad ki gali mein tha ke ek janaza guzara jis ke sath bahut se log thay, farmate hain : woh Abdullah bin Umair ka janaza tha aur mein is ke peechhe chala . Jab janaza rakha gaya to Anas (Raz) kharay huye aur namaz janaza parhayi aur mein un ke peechhe tha, mere aur un ke darmiyan koi cheez nahin thi woh un ke sar ke paas kharay huye aur chaar takbeerat kahin aur un ko na lamba kiya aur na hi jaldi ki. Phir ja kar baith gaye to logon ne kaha : aye Abu Hamza ! yeh Ansari aurat hai, unhon ne qareeb kiya to is par tazah mait thi to woh is ki kamar ke paas kharay huye aur isi tarah janaza parha jaise mard ka janaza parha phir woh baith gaye to Ala bin Ziad ne kaha : aye Abu Hamza ! kya Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) aise hi janaze parhate jaise aap ne parha hai ke chaar takbeerat kahte aur mard ke sar aur aurat ki kamar ke paas kharay hote ? unhon ne kaha : ji haan... aage mukammal hadees bayan ki. Abu Ghalib farmate hain : mein ne Anas (Raz) ke amal ke bare poocha jo unhon ne aurat ke janaze mein is ki kamar ke barabar kharay hone ka kiya to unhon ne kaha : woh is liye tha ke tab taboot waghaira nahin hote thay is liye Imam qoum se parda karne ki khatir is ki kamar ke barabar khara hota.
٦٩٢٣ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ، أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ، ثنا أَبُو دَاوُدَ هُوَ السِّجِسْتَانِيُّ، ثنا دَاوُدُ بْنُ مُعَاذٍ، ثنا عَبْدُ الْوَارِثِ، عَنْ نَافِعٍ أَبِي غَالِبٍ،قَالَ:كُنْتُ فِي سِكَّةِ الْمِرْبَدِ فَمَرَّتْ جِنَازَةٌ مَعَهَا نَاسٌ كَثِيرٌ،قَالُوا:جِنَازَةُ عَبْدِ اللهِ بْنِ عُمَيْرٍ فَتَبِعْتُهَا فَلَمَّا وُضِعَتِ الْجِنَازَةُ، قَامَ أَنَسٌ فَصَلَّى عَلَيْهَا وَأَنَا خَلْفَهُ لَا يَحُولُ بَيْنِي وَبَيْنَهُ شَيْءٌ، فَقَامَ عِنْدَ رَأْسِهِ فَكَبَّرَ أَرْبَعَ تَكْبِيرَاتٍ لَمْ يُطِلْ وَلَمْ يُسْرِعْ، ثُمَّ ذَهَبَ يَقْعُدُ،فَقَالُوا:يَا أَبَا حَمْزَةَ الْمَرْأَةُ الْأَنْصَارِيَّةُ فَقَرَّبُوهَا وَعَلَيْهَا نَعْشٌ أَخْضَرُ، فَقَامَ عِنْدَ عَجِيزَتِهَا فَصَلَّى عَلَيْهَا نَحْوَ صَلَاتِهِ عَلَى الرَّجُلِ ثُمَّ جَلَسَ،فَقَالَ الْعَلَاءُ بْنُ زِيَادٍ:يَا أَبَا حَمْزَةَ أَهَكَذَا كَانَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُصَلِّي عَلَى الْجِنَازَةِ كَصَلَاتِكَ يُكَبِّرُ عَلَيْهَا أَرْبَعًا، وَيَقُومُ عِنْدَ رَأْسِ الرَّجُلِ وَعَجِيزَةِ الْمَرْأَةِ؟قَالَ:نَعَمْ وَذَكَرَ الْحَدِيثَ، قَالَ أَبُو غَالِبٍ فَسَأَلْتُ عَنْ صَنِيعِ أَنَسٍ فِي قِيَامِهِ عَلَى الْمَرْأَةِ عِنْدَ عَجِيزَتِهَا، فَحَدَّثُونِي أَنَّهُ إِنَّمَا كَانَ لِأَنَّهُ لَمْ تَكُنِ النُّعُوشُ فَكَانَ يَقُومُ الْإِمَامُ حِيَالَ عَجِيزَتِهَا يَسْتُرُهَا مِنَ الْقَوْمِ