10.
Book of Zakat
١٠-
كتاب الزكاة


Chapter on those who see charity in horses.

باب من رأى في الخيل صدقة.

Sunan al-Kubra Bayhaqi 7418

(7418) Narrated Abu Huraira (RA): The Messenger of Allah (ﷺ) said: "Whoever possesses gold or silver and does not pay its Zakat... then he (ﷺ) mentioned the Hadith of warning and the right of prohibiting it, and he (ﷺ) mentioned the rights of camels, cows, and goats. He (ﷺ) said regarding the right of the camel that it should be milked on its drinking day.” It was said: "O Messenger of Allah! What about the horse?" He (ﷺ) said: "The horse is of three types: It can be a burden, a reward, or a shield. The one that is a burden is the one that a man keeps for show and pride, and to aid against Islam. This is a burden for him. As for the one that is a shield, it is the one that a man keeps tied in the cause of Allah, and he does not forget Allah's right on its back or on its neck. This is a shield for him. And the one that is a source of reward is the one that a man lets graze in a pasture for the sake of Allah and the Muslims. Whatever it eats from that pasture, an equal amount of good deeds will be written for him, even the rewards for its dung and urine. If it breaks free from its rope and grazes on one or two hillocks, then the marks of its hooves and the rewards for its dung and urine will also be his. And if it passes by a river and drinks from it, even without the owner intending to give it water, Allah will still write good deeds in his Book of Deeds for as much as it drank." Then he (ﷺ) was asked about the donkey. He (ﷺ) said: "No verse has been revealed to me about the donkey, except this comprehensive verse: "Whoever does an atom's weight of good will see it, and whoever does an atom's weight of evil will see it." In one narration it says: He does not forget Allah’s right on its back or its neck, in hardship or ease. And this statement does not mean Zakat.


Grade: Sahih

(٧٤١٨) ابوہریرہ (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : جو بھی سونے یا چاندی والا اس کی زکوۃ ادا نہیں کرتا۔۔۔ پھر اس میں وعید کی حدیث بیان کی اور اس کے منع کرنے کا حق اور اونٹ ‘ گائے اور بکری کے حقوق بیان کیے اور اونٹ کے حق میں بیان کیا کہ اس کا دوہناوارد ہونے کے دن ہے۔ کہا گیا ! اے اللہ کے رسول ! گھوڑا ؟ تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : گھوڑا تین طرح کا ہے : یہ آدمی کے لیے بوجھ بھی ہے ، اجر بھی ہے اور پردہ بھی۔ وہ جس کے لیے بوجھ ہے وہ ہے جسے آدمی نے دکھاوے اور فخر کے لیے باندھا اور اسلام کے خلاف مدد کے لیے۔ یہ اس کے لیے بوجھ ہے اور جو باعثِ پردہ ہے یہ وہ ہے جسے آدمی نے اللہ کی راہ میں باندھا، پھر اس کی پیٹھ میں اللہ کے حق کو نہ بھولا اور نہ ہی اس کی گردن میں تو یہ اس کے لیے پردہ ہے اور وہ جو اس کے لیے باعث اجر ہے۔ یہ وہ جسے آدمی نے اللہ کی راہ میں اہل اسلام کے لیے چراگاہ میں باندھاسو جو کچھ بھی وہ اس چراگاہ سے کھائے گا اس کے عوض اس کے لیے اسی قدر نیکیاں لکھی جائیں گی حتیٰ کہ اس کے بول وبراز کی بھی نیکیاں ہوں گی اور وہ توڑ کر اپنی رسی کو ایک یا دو ٹیلوں پر چڑھتا ہے تو اس کے قدموں کی نشانات اور بول وبراز کی بھی نیکیاں ہوں گی اور نہیں گزرتا اس کا مالک اس کے ساتھ کسی نہر سے مگر وہ اس سے پی لیتا ہے حالانکہ مالک کے پلانے کی نیت نہیں تھی ، مگر اللہ سبحانہ اتنی ہی جو اس نے پیا نیکیاں اس کے نامہ اعمال میں لکھتا ہے تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے کہا گیا کہ گدھا ؟ تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : مجھ پر گدھے کے بارے میں کوئی آیت نازل نہیں ہوئی، سوائے اس جامع آیت کے : { مَنْ یَعْمَلْ مَثْقَالَ ذَرَّۃٍ خَیْرًا یَرَہُ وَمَنْ یَعْمَلْ مَثْقَالَ ذَرَّۃٍ شَرًّا یَرَہُ } ایک روایت میں ہے کہ وہ اللہ کا حق اس کی پیٹھ اور گردن میں نہ بھولا اور نہ ہی تنگی و آسانی میں اور یہ بات زکوۃ پر دلالت نہیں کرتی

(7418) Abu Hurairah (RA) farmate hain keh Rasool Allah (SAW) ne farmaya: Jo bhi sone ya chandi wala uss ki zakat ada nahin karta... phir uss mein waeed ki hadees bayaan ki aur uss ke mana karne ka haq aur oont, gaye aur bakri ke huqooq bayaan kiye aur oont ke haq mein bayaan kiya keh uss ka dohana ward hone ke din hai. Kaha gaya! Aye Allah ke Rasool! Ghora? To aap (SAW) ne farmaya: Ghora teen tarah ka hai: Yeh aadmi ke liye bojh bhi hai, ajr bhi hai aur pardah bhi. Woh jiss ke liye bojh hai woh hai jisse aadmi ne dikhawe aur fakhr ke liye bandha aur Islam ke khilaf madad ke liye. Yeh uss ke liye bojh hai aur jo baaes pardah hai yeh woh hai jisse aadmi ne Allah ki rah mein bandha, phir uss ki peeth mein Allah ke haq ko na bhula aur na hi uss ki gardan mein to yeh uss ke liye pardah hai aur woh jo uss ke liye baaes ajr hai. Yeh woh jise aadmi ne Allah ki rah mein ehl Islam ke liye charagah mein bandha so jo kuchh bhi woh uss charagah se khayega uss ke awaz uss ke liye ussi kadar nekiyan likhi jaayengi hatta keh uss ke bol o baraz ki bhi nekiyan hongi aur woh tod kar apni rassi ko ek ya do teelon par charhta hai to uss ke qadmon ki nishanat aur bol o baraz ki bhi nekiyan hongi aur nahin guzarta uss ka malik uss ke sath kisi nahar se magar woh uss se pi leta hai halanke malik ke pilane ki neeyat nahin thi, magar Allah Subhana utni hi jo uss ne piya nekiyan uss ke nama aamal mein likhta hai to aap (SAW) se kaha gaya keh gadha? To aap (SAW) ne farmaya: Mujh par gadhe ke bare mein koi ayat nazil nahin hui, siwaye iss jamea ayat ke: {Man ya'mal misqala zarratin khayran yarahu waman ya'mal misqala zarratin sharran yaraahu}. Ek riwayat mein hai ke woh Allah ka haq uss ki peeth aur gardan mein na bhula aur na hi tangi o asani mein aur yeh baat zakat par daleelat nahin karti.

٧٤١٨ - أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أَخْبَرَنِي أَبُو طَاهِرٍ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْجُوَيْنِيُّ ثنا أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ رَجَاءِ بْنِ السِّنْدِيِّ، ثنا سُوَيْدُ بْنُ سَعِيدٍ، ثنا ⦗٢٠١⦘ حَفْصُ بْنُ مَيْسَرَةَ، عَنْ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ، أَنَّ أَبَا صَالِحٍ ذَكْوَانَ أَخْبَرَهُ،أنَّهُ سَمِعَ أَبَا هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ يَقُولُ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" مَا مِنْ صَاحِبِ ذَهَبٍ وَلَا فِضَّةٍ لَا يُؤَدِّي مِنْهَا حَقَّهَا ". فَذَكَرَ الْحَدِيثَ فِي الْوَعِيدِ الَّذِي جَاءَ فِي مَنْعِ حَقِّهَا وَحَقِّ الْإِبِلِ وَالْبَقَرِ وَالْغَنَمِ، وَذَكَرَ فِي الْإِبِلِ وَمِنْ حَقِّهَا حَلْبُهَا يَوْمَ وِرْدِهَا،ثُمَّ قَالَ:قِيلَ: يَا رَسُولَ اللهِ: فَالْخَيْلُ؟قَالَ:" الْخَيْلُ لِثَلَاثَةٍ هِيَ لِرَجُلٍ وِزْرٌ، وَهِيَ لِرَجُلٍ أَجْرٌ وَهِيَ لِرَجُلٍ سِتْرٌ، فَأَمَّا الَّذِي هِيَ لَهُ وِزْرٌ فَرَجُلٌ رَبَطَهَا رِيَاءً وَفَخْرًا وَنِوَاءً عَلَى أَهْلِ الْإِسْلَامِ فَهِيَ لَهُ وِزْرٌ، وَأَمَّا الَّذِي هِيَ لَهُ سِتْرٌ فَرَجُلٌ رَبَطَهَا فِي سَبِيلِ اللهِ، ثُمَّ لَمْ يَنْسَ حَقَّ اللهِ فِي ظُهُوَرِهَا وَلَا رِقَابِهَا فَهِيَ لَهُ سِتْرٌ، وَأَمَّا الَّذِي هِيَ لَهُ أَجْرٌ فَرَجُلٌ رَبَطَهَا فِي سَبِيلِ اللهِ لِأَهْلِ الْإِسْلَامِ فِي مَرْجٍ أَوْ رَوْضَةٍ، فَمَا أَكَلَتْ مِنْ ذَلِكَ الْمَرْجِ وَالرَّوْضَةِ مِنْ شَيْءٍ إِلَّا كُتِبَ لَهُ عَدَدَ مَا أَكَلَتْ حَسَنَاتٌ وَكُتِبَ لَهُ عَدَدَ أَرْوَاثِهَا وَأَبْوَالِهَا حَسَنَاتٌ وَلَا تَقْطَعُ طُولَهَا فَاسْتَنَّتْ شَرَفًا أَوْ شَرَفَيْنِ إِلَّا كَتَبَ اللهُ لَهُ عَدَدَ آثَارِهَا وَأَبْوَالِهَا حَسَنَاتٍ، وَلَأَمَرَّ بِهَا صَاحِبُهَا عَلَى نَهَرٍ فَشَرِبَتْ مِنْهُ وَلَا يُرِيدُ أَنْ يَسْقِيَهَا إِلَّا كَتَبَ اللهُ لَهُ عَدَدَ مَا شَرِبَتْ حَسَنَاتٍ ".قِيلَ:يَا رَسُولَ اللهِ، فَالْحُمُرُ؟قَالَ:" مَا أَنْزَلَ اللهُ عَلَيَّ فِي الْحُمُرِ شَيْئًا إِلَّا هَذِهِ الْآيَةَ الْفَاذَّةَ الْجَامِعَةَ {فَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْرًا يَرَهُ وَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا يَرَهُ "}[الزلزلة: ٨].رَوَاهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ عَنْ سُوَيْدِ بْنِ سَعِيدٍ وَرَوَاهُ سُهَيْلُ بْنُ أَبِي صَالِحٍ عَنْ أَبِيهِ فَقَالَ:فِي الْحَدِيثِ وَلَا يَنْسَى حَقَّ اللهِ فِي ظُهُوَرِهَا وَبُطُونِهَا فِي عُسْرِهَا وَيُسْرِهَا وَذَلِكَ لَا يَدُلُّ عَلَى الزَّكَاةِ