10.
Book of Zakat
١٠-
كتاب الزكاة
Chapter on what is mentioned about olives.
باب ما ورد في الزيتون.
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘umar bn al-khaṭṭāb | Umar ibn al-Khattab al-'Adawi | Sahabi |
abīh ‘aṭā’in al-khurāsānī | Ata' ibn Abi Muslim al-Khurasani | Saduq (truthful) Hasan al-Hadith |
‘uthmān bn ‘aṭā’in | Uthman ibn 'Ata al-Khorasani | Weak in Hadith |
al-walīd | Al-Walid ibn Muslim al-Qurashi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ | عمر بن الخطاب العدوي | صحابي |
أَبِيهِ عَطَاءٍ الْخُرَاسَانِيِّ | عطاء بن أبي مسلم الخراساني | صدوق حسن الحديث |
عُثْمَانُ بْنُ عَطَاءٍ | عثمان بن عطاء الخراساني | ضعيف الحديث |
الْوَلِيدُ | الوليد بن مسلم القرشي | ثقة |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 7456
Abu Amr al-Awza'i said that Ibn Shihab al-Zuhri related that it has become the established practice (sunnah) in the zakat of olives to take it, or to take its equivalent, from the one who presses [the olives]. This applies to that [produce] which the sky waters, or that which is rain-fed. Its zakat is one-tenth. And that which is irrigated with drawn water, its zakat is one-twentieth. There is a narration that when the water of the canals of Jabiyah reached Umar ibn al-Khattab (may Allah be pleased with him), the Companions of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) presented their differences before him. They had differed regarding the tithe of olives. So Umar (may Allah be pleased with him) said, "Its zakat is one-tenth when its fruits reach five wasqs, or its oil [reaches that amount]. Its tithe is taken from its oil."
Grade: Sahih
(٧٤٥٦) ابو عمرو اوزاعی فرماتے ہیں کہ ابن شہاب زہری نے بیان کیا کہ زیتون کی زکوۃ میں سنت جاری ہوچکی ہے کہ زیتون کی زکوۃ تب وصول کی جائے یا اس سے وصولی تب لی جائے جو اسے نچوڑتا ہو، یہ اس میں ہے جسے آسمان پلاتی ہیں یا وہ بارانی ہو اس میں عشر ہے اور جو پانی کھینچ کر سیراب کی جائیں اس میں نصف عشر ہے۔ ایک روایت ہے کہ عمربن خطاب (رض) نہریں پانی جابیہ آئے تو اصحابِ رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اپنا اختلاف ان کے سامنے بیان کیا کہ وہ زیتون کے عشر میں اختلاف رکھتے ہیں تو عمر (رض) نے فرمایا : اس میں عشر ہے جب اس کے دانے پانچ وسق ہوجائیں یا اس کا تیل، اس کے تیل سے عشر وصول کیا۔
(7456) Abu Amro Ozayi farmate hain ki Ibn Shahab Zuhri ne bayan kya ki zaitoon ki zakat mein sunnat jari ho chuki hai ki zaitoon ki zakat tab wasool ki jaye ya is se wasooli tab li jaye jo ise nichodta ho, ye is mein hai jise aasman pilati hain ya woh barani ho is mein ushr hai aur jo pani khench kar sirab ki jayen is mein nisf ushr hai. Ek riwayat hai ki Umar bin Khattab (Raz) nehrin pani jabi aaye to Ashab e Rasool ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne apna ikhtilaf un ke samne bayan kya ki woh zaitoon ke ushr mein ikhtilaf rakhte hain to Umar (Raz) ne farmaya: Is mein ushr hai jab is ke dane panch wasq ho jayen ya is ka tail, is ke tail se ushr wasool kya.
٧٤٥٦ -قَالَ:وَحَدَّثَنَا الْوَلِيدُ أَخْبَرَنِي عُثْمَانُ بْنُ عَطَاءٍ عَنْ أَبِيهِ عَطَاءٍ الْخُرَاسَانِيِّ أَنَّ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ لَمَّا قَدِمَ الْجَابِيَةَ رَفَعَ إِلَيْهِ أَصْحَابُ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُمُ اخْتَلَفُوا فِي عُشْرِ الزَّيْتُونِ،فَقَالَ عُمَرُ:" فِيهِ الْعُشْرُ إِذَا بَلَغَ خَمْسَةَ أَوْسُقٍ حَبُّهُ عَصَرَهُ وَأَخَذَ عُشْرَ زَيْتِهِ "حَدِيثُ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ فِي هَذَا الْبَابِ مُنْقَطِعٌ، وَرَاوِيهِ لَيْسَ بِقَوِيٍّ وَأَصَحُّ مَا رُوِيَ فِيهِ قَوْلُ ابْنِ شِهَابٍ الزُّهْرِيِّ. وَحَدِيثُ مُعَاذِ بْنِ جَبَلٍ وَأَبِي مُوسَى الْأَشْعَرِيِّ أَعْلَى وَأَوْلَى أَنْ يُؤْخَذَ بِهِ وَاللهُ أَعْلَمُ