10.
Book of Zakat
١٠-
كتاب الزكاة
Chapter on the obligation of a quarter of the tenth in its nisab and whatever exceeds it, even if the excess is little.
باب وجوب ربع العشر في نصابها وفيما زاد عليه وإن قلت الزيادة.
Sunan al-Kubra Bayhaqi 7523
Abu Al Hassan Ali bin Muhammad says that the great elders say that there is no Zakat on dates nor on grain until it is measured and reaches the amount of five Wasaqs. This is according to the Sa'a (measurement unit) of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and they consider that there is Zakat on gold, silver, dates, grain, grapes, etc. according to the Nisab (threshold). Even if it exceeds one Mudd or more or less than that. And they consider that there is no Zakat on animals that are herded like sheep, cows, and goats. It is narrated from Ibrahim Nakhai that if they exceed two hundred, then Zakat will be due on them accordingly.
Grade: Sahih
(٧٥٢٣) ابو الحسن علی بن محمد فرماتے ہیں کہ بڑے بڑے مشائخ کا کہنا ہے کہ کھجور میں زکوۃ نہیں اور نہ ہی دانے میں ، یہاں تک کہ اس کا اندازہ لگایا جائے اور وہ اس دوران اتنا نہ ہوجائے جس قدر پانچ وسق ہوتے ہیں۔ نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے صاع کے ساتھ اور وہ خیال کرتے ہیں کہ سونے ‘ چاندی ‘ کھجور ‘ غلہ اور انگور وغیرہ میں نصاب کے مطابق زکوۃ ہے۔ اگرچہ ایک مد بھی زیادہ ہوجائے یا اس سے زیادہ یا کم اور وہ خیال کرتے ہو کہ چلنے والے جانوروں کی اونٹ ‘ گائے ‘ بکری کی زکوۃ نہیں۔ ابراہیم نخعی سے منقول ہے کہ جو دو سو سے زائد ہوں گے تو اسی حساب سے زکوۃ ہوگی۔
7523 Abu Al Hassan Ali bin Muhammad farmate hain ki bade bade mashaikh ka kehna hai ki khajoor mein zakat nahi aur na hi dane mein yahan tak ki is ka andaza lagaya jaye aur wo is doran itna na ho jaye jis qadar panch wasq hote hain Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ke sa'a ke sath aur wo khayal karte hain ki sone chandi khajoor ghala aur angoor waghaira mein nisab ke mutabiq zakat hai agarchi ek mudd bhi ziyada ho jaye ya is se ziyada ya kam aur wo khayal karte hain ki chalne wale janwaron ki oon't gaye bakri ki zakat nahi Ibrahim Nakh'i se manqol hai ki jo do so se ziyada honge to isi hisab se zakat hogi.
٧٥٢٣ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ يُوسُفَ الرَّفَّاءُ الْبَغْدَادِيُّ، أنبأ أَبُو عَمْرٍو عُثْمَانُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ بِشْرٍ ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ إِسْحَاقَ الْقَاضِي، ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ أَبِي أُوَيْسٍ،وَعِيسَى بْنُ مِينَاءَ قَالُونُ قَالَا:ثنا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي الزِّنَادِ أَنَّ أَبَاهُ قَالَ:" مَنْ أَدْرَكْتُ مِنْ فُقَهَائِنَا الَّذِينَ يُنْتَهَى إِلَى قَوْلِهِمْ مِنْهُمْ سَعِيدُ بْنُ الْمُسَيِّبِ وَعُرْوَةُ بْنُ الزُّبَيْرِ وَالْقَاسِمُ بْنُ ⦗٢٢٨⦘ مُحَمَّدِ وَأَبُو بَكْرِ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ وَخَارِجَةُ بْنُ زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ وَعُبَيْدُ اللهِ بْنُ عَبْدِ اللهِ بْنِ عُتْبَةَ وَسُلَيْمَانُ بْنُ يَسَارٍ فِي مَشْيَخَةٍ جُلَّةٍ سِوَاهُمْ،وَرُبَّمَا اخْتَلَفُوا فِي الشَّيْءِ فَأَخَذْنَا بِقَوْلِ أَكْثَرِهِمْ وَأَفْضَلِهِمْ رَأْيًا فَذَكَرَ أَحْكَامًا قَالَ:وَكَانُوا يَقُولُونَ: لَا صَدَقَةَ فِي تَمْرٍ وَلَا حَبٍّ حَتَّى يَبْلُغَ خَرْصُ التَّمْرِ أَوْ مَكِيلَةُ الْحَبِّ خَمْسَةَ أَوْسُقٍ بِصَاعِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَكَانُوا لَا يَرَوْنَ الزَّكَاةَ فِي شَيْءٍ مِنَ الْفَوَاكِهِ إِلَّا فِي الْعِنَبِ إِذَا بَلَغَ خُرْصُهُ خَمْسَةَ أَوْسُقٍ بِصَاعِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَكَانُوا يَرَوْنَ فِي كُلِّ نَيِّفٍ مِنَ الذَّهَبِ وَالْوَرِقِ وَالتَّمْرِ وَالْحَبِّ وَالْعِنَبِ صَدَقَةً، وَلَوْ زَادَ مُدًّا أَوْ أَكْثَرَ أَوْ أَقَلَّ وَلَمْ يَكُونُوا يَرَوْنَ فِي نَيِّفِ الْمَاشِيَةِ صَدَقَةَ الْإِبِلِ وَالْبَقَرِ وَالْغَنَمِ ".وَرُوِّينَا عَنْ إِبْرَاهِيمَ النَّخَعِيِّ أنَّهُ قَالَ:مَا زَادَ يَعْنِي عَلَى الْمِائَتَيْنِ فَبِالْحِسَابِ