10.
Book of Zakat
١٠-
كتاب الزكاة


Chapter on debt with charity.

باب الدين مع الصدقة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 7616

Talha bin Nadr narrated that I heard Ibn Sirin saying that they did not consider fruits to be a debt to be held back, Ibn Sirin said: “It is befitting of the creditor that he should hold it back as a debt.” The Shaikh said: “This is the old madhab of Imam Shafi’i, in which he differentiated between apparent and hidden wealth.”


Grade: Sahih

(٧٦١٦) طلحہ بن نضر فرماتے ہیں کہ میں نے ابن سیرین کو کہتے ہوئے سنا کہ وہ پھل کو قرضہ میں نہیں روکتے تھے ، فرماتے ہیں کہ ابن سیرین نے کہا : مقروض کو لائق ہے کہ وہ اسے قرض میں روک لے۔ شیخ فرماتے ہیں : یہ امام شافعی کا پرانا مذہب ہے، جس میں انھوں نے ظاہری اور باطنی اموال میں فرق کیا ہے۔

(7616) Talha bin Nazar farmate hain ke maine Ibn Sireen ko kahte hue suna ke woh phal ko qarza mein nahi rokte the, farmate hain ke Ibn Sireen ne kaha: Maqrooz ko layeq hai ke woh ise qarza mein rok le. Sheikh farmate hain: Yeh Imam Shafi ka purana mazhab hai, jis mein unhon ne zahiri aur batini amwal mein farq kiya hai.

٧٦١٦ -قَالَ:وَحَدَّثَنَا ابْنُ الْمُبَارَكِ، عَنْ طَلْحَةَ بْنِ النَّضْرِ،قَالَ:سَمِعْتُ ابْنَ سِيرِينَ يَقُولُ:" كَانُوا لَا يَرْصُدُونَ الثِّمَارَ فِي الدَّيْنِ "،قَالَ:قَالَ ابْنُ سِيرِينَ:" وَيَنْبَغِي لِلْعَيْنِ أَنْ تَرْصُدَ فِي الدَّيْنِ "قَالَ الشَّيْخُ: هَذَا هُوَ مَذْهَبُ الشَّافِعِيِّ فِي الْقَدِيمِ فَرَّقَ فِي ذَلِكَ بَيْنَ الْأَمْوَالِ الظَّاهِرَةِ وَالْأَمْوَالِ الْبَاطِنَةِ