11.
Book of Fasting
١١-
كتاب الصيام
Chapter on what was said about the beginning of fasting until it was abrogated by the obligation of fasting the month of Ramadan.
باب ما قيل في بدء الصيام إلى أن نسخ بفرض صوم شهر رمضان
Sunan al-Kubra Bayhaqi 7895
(7895) Muadh bin Jabal (رضي الله تعالى عنه) said that Ramadan became obligatory in three states, then he narrated the entire hadith. He said: The situation of fasting is that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) fasted after coming to Madinah, then you (peace and blessings of Allah be upon him) started fasting for three days every month and also fasted on the day of Ashura and fasted for seventeen days in a month. From the month of Rabi' al-Awwal to the month of Rabi' al-Thani and the month of Ramadan. Then Allah made the month of Ramadan obligatory on them and revealed this command: {The month of Ramadan [is that] in which was revealed the Quran} that fasting has been prescribed for you as it was prescribed for those before you.
Grade: Sahih
(٧٨٩٥) حضرت معاذبن جبل (رض) فرماتے ہیں کہ تین حالتوں میں رمضان فرض ہوا، پھر پوری حدیث بیان کی۔ انھوں نے کہا : روزے کی کیفیت یہ ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے مدینے آنے کے بعد روزہ رکھا، پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ہر ماہ تین روزے رکھنے شروع کردیے اور عاشور کا روزہ بھی رکھا اور مہینے میں سترہ دن کے روزے رکھے۔ ربیع الاول کے مہینے سے ربیع الثانی اور رمضان کے مہینے تک ۔ پھر اللہ نے ان پر رمضان کا مہینہ فرض کردیا اور یہ حکم نازل فرمایا :{ کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیَامُ کَمَا کُتِبَ عَلَی الَّذِینَ مِنْ قَبْلِکُمْ } کہ تم پر روزے فرض کیے جیسے پہلے لوگوں میں فرض کیے گئے تھے ۔
(7895) Hazrat Moaz bin Jabal (RA) farmate hain keh teen halaton mein Ramzan farz hua, phir puri hadees bayan ki. Unhon ne kaha: rozey ki kefiyat yeh hai keh Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne Madine aane ke baad roza rakha, phir aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne har mah teen rozey rakhne shuru kar diye aur Aashura ka roza bhi rakha aur mahine mein satrah din ke rozey rakhe. Rabiul Awwal ke mahine se Rabi us Sani aur Ramzan ke mahine tak. Phir Allah ne un par Ramzan ka mahina farz kar diya aur yeh hukm nazil farmaya: {Kutiba Alaykumus Siyam Kama Kutiba Alallazeena Min Qablikum} keh tum par rozey farz kiye jaise pehle logon mein farz kiye gaye thay.
٧٨٩٥ - أَخْبَرَنَا أَبُو صَالِحِ بْنُ أَبِي طَاهِرٍ الْعَنْبَرِيُّ، أنبأ جَدِّي يَحْيَى بْنُ مَنْصُورٍ الْقَاضِي، ثنا عُمَرُ بْنُ حَفْصٍ السَّدُوسِيُّ، ثنا عَاصِمُ بْنُ عَلِيٍّ، ثنا الْمَسْعُودِيُّ، ثنا عَمْرُو بْنُ مُرَّةَ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى،عَنْ مُعَاذِ بْنِ جَبَلٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ:" أُحِيلَ الصِّيَامُ ثَلَاثَةَ أَحْوَالٍ فَذَكَرَ الْحَدِيثَ،قَالَ:وَأَمَّا حَوْلُ الصِّيَامِ فَإِنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَامَ بَعْدَمَا قَدِمَ الْمَدِينَةَ، فَجَعَلَ يَصُومُ مِنْ كُلِّ شَهْرٍ ثَلَاثَةَ أَيَّامٍ وَصَامَ عَاشُورَاءَ فَصَامَ سَبْعَةَ عَشَرَ شَهْرًا شَهْرَ رَبِيعٍ إِلَى شَهْرِ رَبِيعٍ إِلَى رَمَضَانَ، ثُمَّ إِنَّ اللهَ تَبَارَكَ وَتَعَالَى فَرَضَ عَلَيْهِ شَهْرَ رَمَضَانَ، فَأَنْزَلَ عَلَيْهِ{كُتِبَ عَلَيْكُمُ الصِّيَامُ كَمَا كُتِبَ عَلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِكُمْ}[البقرة: ١٨٣]"وَذَكَرَ بَاقِيَ الْحَدِيثِ، هَذَا مُرْسَلٌ، عَبْدُ الرَّحْمَنِ لَمْ يُدْرِكْ مُعَاذَ بْنَ جَبَلٍ