11.
Book of Fasting
١١-
كتاب الصيام


Chapter on what was said about the beginning of fasting until it was abrogated by the obligation of fasting the month of Ramadan.

باب ما قيل في بدء الصيام إلى أن نسخ بفرض صوم شهر رمضان

Sunan al-Kubra Bayhaqi 7894

(7894) Narrated 'Abdur-Rahman bin Abu Laila (RA): The Companions of Muhammad (PBUH) told us that the month of Ramadan was made obligatory for three reasons: People came to Medina, and they had no obligatory fasts, so they used to fast three days every month. Until the month of Ramadan was made obligatory, then it was considered more important, and it became obligatory for them. Whoever could afford to feed a poor person daily would feed them and not fast. They were permitted to do so, according to the verse: {And that you fast is better for you, if only you know}. The narrator said: So, they were ordered to fast.


Grade: Sahih

(٧٨٩٤) عبدالرحمن بن ابو لیلی (رض) فرماتے ہیں کہ ہمیں اصحاب محمد (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے حدیث بیان کی کہ ماہ صیام تین وجوہ پر فرض کیا گیا۔ لوگ مدینہ آئے تھے اور ان کے لیے کوئی فرض روزہ نہیں تھا۔ سو وہ تین دن کے روزے ہر ماہ رکھا کرتے تھے ۔ یہاں تک کہ رمضان کا مہینہ فرض ہوگیا تو انھوں نے اسے زیادہ جانا اور ان پر گراں گزرا ۔ جو روزانہ کا مسکین کو کھانا کھلانے کی طاقت رکھتا وہ کھلاتا اور روزہ نہ رکھتا ۔ اس میں ان کو رخصت دی گئی تھی اور اس آیت کے دوران : { وَأَنْ تَصُومُوا خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ }۔ راوی کہتے : سو وہ روزہ رکھنے کا حکم دے دیے گئے۔

7894 Abdur Rahman bin Abu Laila (Razi Allah Anhu) farmate hain ki hamen Ashab e Muhammad ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne hadees bayan ki ki mah e siyam teen wajooh par farz kiya gaya log Madina aye thay aur unke liye koi farz roza nahi tha so woh teen din ke roze har mah rakha karte thay yahan tak ki Ramzan ka mahina farz hogaya to unhon ne use zyada jaana aur unpar guzar gaya jo rozana ka miskeen ko khana khilane ki taqat rakhta woh khilata aur roza na rakhta isme unko rukhsat di gai thi aur is ayat ke doran: {wa an tasumo khairul lakum in kuntum ta'lamoon}. Rawi kahte hain: so woh roza rakhne ka hukum de diye gaye.

٧٨٩٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أَخْبَرَنِي أَبُو أَحْمَدَ يَعْنِي الْحَافِظَ، أنبأ الْحُسَيْنُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عُفَيْرٍ، ثنا عَلِيٌّ يَعْنِي ابْنَ الرَّبِيعِ الْأَنْصَارِيَّ، ثنا عَبْدُ اللهِ بْنُ نُمَيْرٍ، عَنِ الْأَعْمَشِ، ثنا عَمْرُو بْنُ مُرَّةَ، ثنا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي لَيْلَى،ثنا أَصْحَابُ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالُوا:" أُحِيلَ الصَّوْمُ عَلَى ثَلَاثَةِ أَحْوَالٍ: قَدِمَ النَّاسُ الْمَدِينَةَ وَلَا عَهْدَ لَهُمْ بِالصِّيَامِ، فَكَانُوا يَصُومُونَ ثَلَاثَةَ أَيَّامٍ مِنْ كُلِّ شَهْرٍ حَتَّى نَزَلَ شَهْرُ رَمَضَانَ فَاسْتَكْثَرُوا ذَلِكَ وَشَقَّ عَلَيْهِمْ، فَكَانَ مَنْ أَطْعَمَ مِسْكِينًا كُلَّ يَوْمٍ تَرَكَ الصِّيَامَ مِمَنْ يُطِيقُهُ رَخَّصَ لَهُمْ فِي ذَلِكَ وَنَسَخَهُ{وَأَنْ تَصُومُوا خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ}[البقرة: ١٨٤]"قَالَ: فَأُمِرُوا بِالصِّيَامِ،قَالَ الْبُخَارِيُّ:وَقَالَ ابْنُ نُمَيْرٍ: حَدَّثَنَا الْأَعْمَشُ فَذَكَرَ بَعْضَ مَعْنَاهُ مُخْتَصَرًا