11.
Book of Fasting
١١-
كتاب الصيام
Chapter on one who wakes up in a state of sexual impurity during Ramadan.
باب من أصبح جنبا في شهر رمضان
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘umar bn qaysin al-makkī | Umar ibn Qays al-Makki | Abandoned in Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عُمَرُ بْنُ قَيْسٍ الْمَكِّيُّ | عمر بن قيس المكي | متروك الحديث |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 7998
(7998) Umar bin Qais Makki (may Allah be pleased with him) narrates that Ata said: Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) reconsidered his opinion about the Junubi (a person in the state of Janaabah - major ritual impurity) that if he wakes up in this state in the morning and doesn't perform Ghusl (ritual bath). Abubakr bin Munzir said: The best thing I have heard in this regard is that this is abrogated. Actually, in the early days of Islam, like eating and drinking, intercourse was also forbidden after sleeping. Then, when Allah Almighty allowed intercourse until dawn, it also became permissible for the Junubi to observe fasting before performing Ghusl on that day, because the reason for the prohibition was removed. Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) used to give verdicts according to this, which he had heard from Fadl bin Abbas (may Allah be pleased with him) and he didn't know about its abrogation. Then when he heard the Hadith of Aisha and Umm Salma, he retracted to it.
Grade: Da'if
(٧٩٩٨) عمر بن قیس مکی (رض) فرماتے ہیں کہ عطاء نے کہا : ابوہریرہ (رض) نے جنبی کے بارے میں بہت اچھا رجوع کیا کہ جب وہ اس حالت میں صبح کرتے اور غسل نہ کرے۔ ابوبکر بن منذر فرماتے ہیں : اس سلسلے میں سب سے اچھی بات وہ ہے جو میں نے سنی ہے کہ یہ نسخ پر محمول ہے۔ دراصل ابتدائے اسلام میں سو جانے کے بعد کھانے پینے کی طرح جماع بھی حرام تھا۔ پھر جب اللہ تعالیٰ نے جماع کو طلوعِ فجر تک جائز قرار دیا تو جنبی کے لیے یہ بھی جائز ہوگیا کہ وہ اس دن غسل کرنے سے پہلے روزہ رکھ لے، اس لیے کہ مم نوعیت ختم ہوگئی تھی۔ ابوہریرہ (رض) اسی کے مطابق فتوی دیتے تھے۔ جو انھوں نے فضل بن عباس (رض) سے سنا تھا اور انھیں منسوخ ہونے کا علم نہ تھا، پھر جب انھوں نے حضرت عائشہ اور ام سلمہ کی حدیث سنی تو اس کی طرف رجوع کرلیا۔
(7998) Umar bin Qais Makki (RA) farmate hain keh Ata ne kaha: Abu Huraira (RA) ne junubi ke bare mein bahut achcha rujoo kiya keh jab woh is halat mein subah karte aur ghusl na kare. Abu Bakr bin Munzir farmate hain: Is silsile mein sab se achchi baat woh hai jo maine suni hai keh yeh naskh par mahmul hai. Dar asl ibtida'ay Islam mein so jane ke baad khane pine ki tarah jima bhi haram tha. Phir jab Allah Ta'ala ne jima ko tulue fajr tak jaiz qarar diya to junubi ke liye yeh bhi jaiz hogaya keh woh is din ghusl karne se pehle roza rakh le, is liye keh mum nooiyat khatam hogayi thi. Abu Huraira (RA) isi ke mutabiq fatwa dete the, jo unhon ne Fazl bin Abbas (RA) se suna tha aur unhen mansukh hone ka ilm na tha, phir jab unhon ne Hazrat Ayesha aur Umm Salma ki hadees suni to is ki taraf rujoo kar liya.
٧٩٩٨ -قَالَ:وَأَخْبَرَنَا عَبْدُ الْوَهَّابِ، أنبأ عُمَرُ بْنُ قَيْسٍ الْمَكِّيُّ،قَالَ:قَالَ عَطَاءٌ:" رَجَعَ أَبُو هُرَيْرَةَ عَنْ قَوْلِهِ رُجُوعًا حَسَنًا، يَعْنِي فِي الْجُنُبِ إِذَا أَصْبَحَ وَلَمْ يَغْتَسِلْ "،وَرُوِّينَا عَنْ أَبِي بَكْرِ بْنِ الْمُنْذِرِ أَنَّهُ قَالَ:أَحْسَنَ مَا سَمِعْتُ فِي هَذَا أَنْ يَكُونَ ذَلِكَ مَحْمُولًا عَلَى النَّسْخِ، وَذَلِكَ أَنَّ الْجِمَاعَ كَانَ فِي أَوَّلِ الْإِسْلَامِ مُحَرَّمًا عَلَى الصَّائِمِ فِي اللَّيْلِ بَعْدَ النَّوْمِ كَالطَّعَامِ وَالشَّرَابِ، فَلَمَّا أَبَاحَ اللهُ عَزَّ وَجَلَّ الْجِمَاعَ إِلَى طُلُوعِ الْفَجْرِ جَازَ لِلْجُنُبِ إِذَا أَصْبَحَ قَبْلَ أَنْ يَغْتَسِلَ أَنْ يَصُومَ ذَلِكَ الْيَوْمَ لِارْتِفَاعِ الْحَظْرِ، فَكَانَ أَبُو هُرَيْرَةَ يُفْتِي بِمَا سَمِعَهُ مِنَ الْفَضْلِ بْنِ عَبَّاسٍ عَلَى الْأَمْرِ الْأَوَّلِ، وَلَمْ يَعْلَمْ بِالنَّسْخِ، فَلَمَّا سَمِعَ خَبَرَ عَائِشَةَ وَأُمِّ سَلَمَةَ صَارَ إِلَيْهِ