11.
Book of Fasting
١١-
كتاب الصيام
Chapter on the obligation of making up for one who breaks the fast before midday.
باب وجوب القضاء على من قبل فأنزل
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn mas‘ūdin | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
abū maysarah | Abdullah ibn Abi Hadrad al-Tamimi | Companion |
zakarīā bn abī zā’idah | Zakariyya ibn Abi Za'idah al-Wadi'i | Thiqah (Trustworthy) |
ja‘far bn ‘awnin | Ja'far ibn 'Awn al-Qarshi | Thiqah (Trustworthy) |
wāibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
mujāhidin | Mujahid ibn Jabr al-Qurashi | Trustworthy Imam in Tafsir and knowledge |
abū zakarīā bn abī isḥāq al-muzakkī | Yahya ibn Abi Ishaq al-Naysaburi | Trustworthy, Pious |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنَ مَسْعُودٍ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
أَبُو مَيْسَرَةَ | عبد الله بن أبي الجدعاء التميمي | صحابي |
زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي زَائِدَةَ | زكريا بن أبي زائدة الوادعي | ثقة |
جَعْفَرُ بْنُ عَوْنٍ | جعفر بن عون القرشي | ثقة |
وَابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
مُجَاهِدٍ | مجاهد بن جبر القرشي | ثقة إمام في التفسير والعلم |
أَبُو زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ الْمُزَكِّي | يحيى بن أبي إسحاق النيسابوري | ثقة متقن |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 8107
Abu Musa Ash'ari reported that Ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) used to have intercourse with his wife during the day in Ramadan while fasting. Mujahid said that Ibn Mas'ud and Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with them) did not see any harm in a fasting person having intercourse. So, the statement of Ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) means that the apparent meaning of the first narration is not correct.
Grade: Da'if
( ٨١٠٧) ابو میسرہ فرماتے ہیں کہ ابن مسعود (رض) دن کے وقت اپنی بیوی سے روزے کی حالت میں مباشرت کرتے۔ مجاھد فرماتے ہیں کہ ابن مسعود (رض) اور ابن عباس (رض) روزے دار کی مباشرت میں کچھ حرج نہیں سمجھتے تھے تو ابن مسعود (رض) کی بات سے مراد یہ ہے کہ پہلی روایت کے ظاہر پر استدلال درست نہیں۔
8107 Abu Misrah farmate hain ke Ibn Masood (Razi Allah Anhu) din ke waqt apni biwi se rozedar ki halat mein mubashrat karte. Mujahid farmate hain ke Ibn Masood (Razi Allah Anhu) aur Ibn Abbas (Razi Allah Anhu) rozedar ki mubashrat mein kuchh harj nahin samajhte the to Ibn Masood (Razi Allah Anhu) ki baat se murad ye hai ke pehli riwayat ke zahir par istadlaal durust nahin.
٨١٠٧ - فَقَدْ أَخْبَرَنَا أَبُو زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ الْمُزَكِّي، أنبأ أَبُو عَبْدِ اللهِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الْوَهَّابِ، أنبأ جَعْفَرُ بْنُ عَوْنٍ، أنبأ زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي زَائِدَةَ، عَنْ عَامِرٍ،قَالَ:حَدَّثَنِي أَبُو مَيْسَرَةَ، أَنَّ ابْنَ مَسْعُودٍ، كَانَ يُبَاشِرُ امْرَأَتَهُ بِنِصْفِ النَّهَارِ وَهُوَ صَائِمٌ وَرُوِّينَا عَنْ مُجَاهِدٍ، عَنِ ابْنِ مَسْعُودٍ، وَابْنِ عَبَّاسٍ أَنَّهُمَا كَانَا لَا يَرَيَانِ بِمُبَاشَرَةِ الصَّائِمِ بَأْسًا، وَفِي هَذَا عَنِ ابْنِ مَسْعُودٍ دَلَالَةٌ عَلَى أَنَّ الْمُرَادَ بِالرِّوَايَةِ الْأُولَى غَيْرَ مَا دَلَّ عَلَيْهِ ظَاهِرُهَا، وَاللهُ أَعْلَمُ