12.
Book of Hajj
١٢-
كتاب الحج


Chapter on performing Tawaf while riding.

باب الطواف راكبا

Sunan al-Kubra Bayhaqi 9383

Abu Tufail narrated that he saw the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) performing Tawaf on his she-camel during the Farewell Pilgrimage. He (peace and blessings of Allah be upon him) was touching the corner (al-Rukn) with his stick. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: The seven circuits of Tawaf al-Qudum are at the beginning because it is narrated from Jabir (may Allah be pleased with him) that he walked quickly for three circuits and walked slowly for four. It is not possible that Jabir would only narrate about the seventh circuit, whether he was on foot or riding. They remembered this matter because yours was the circuit in which you rode on the Day of Sacrifice (Yawm al-Nahr).


Grade: Sahih

(٩٣٨٣) ابوطفیل فرماتے ہیں کہ میں نے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو حجۃ الوداع میں اپنی اونٹنی پر طواف کرتے دیکھا، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) رکن کو اپنی لاٹھی سے چھوتے تھے۔ امام شافعی (رض) فرماتے ہیں : سات چکر جو طواف قدوم ہے ، وہ شروع میں ہے ، کیوں کہ جابر (رض) سے اس بارے میں منقول ہے کہ تین چکر رمل کیا چار چکر آہستہ چلے تو ممکن نہیں ہے کہ جابر اس کے متعلق پیدل یا سوار کی حکایت صرف ساتویں طواف میں بیان کرتے ہوں۔ انھوں نے یہ بات یاد رکھی کہ آپ کا تو ان چکر جس میں آپ سوار ہوئے یوم نحر کے دن تھا۔

(9383) Abu Tufail farmate hain ki maine Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko Hajjatal Wida mein apni untni par tawaf karte dekha, Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) Rukn ko apni lathi se chhute the. Imam Shafi (RA) farmate hain : Saat chakkar jo tawaf Qudum hai, woh shuru mein hai, kyunkay Jabir (RA) se is bare mein manqol hai ki teen chakkar raml kya chaar chakkar ahista chale to mumkin nahi hai ki Jabir iske mutalliq paidal ya sawar ki hikayat sirf saatwein tawaf mein bayan karte hon. Unhon ne yeh baat yaad rakhi ki aap ka to in chakkar jis mein aap sawar huye Youm e Nahar ke din tha.

٩٣٨٣ - وَرَوَاهُ يَزِيدُ بْنُ مُلَيْكٍ،قَالَ:سَمِعْتُ أَبَا الطُّفَيْلِ،يَقُولُ:رَأَيْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي حَجَّةِ الْوَدَاعِ يَطُوفُ بِالْبَيْتِ عَلَى رَاحِلَتِهِ يَسْتَلِمُ الرُّكْنَ بِمِحْجَنِهِ أَخْبَرَنَاهُ أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو وَثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ الْأَصَمُّ، ثنا يَحْيَى بْنُ أَبِي طَالِبٍ، ثنا يَزِيدُ بْنُ أَبِي حَكِيمٍ،ثنا جَدِّي يَزِيدُ بْنُ مُلَيْكٍ فَذَكَرَهُ قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ:" أَمَّا شُعْبَةُ الَّذِي طَافَ لِمَقْدِمِهِ فَعَلَى قَدَمَيْهِ؛ لِأَنَّ جَابِرًا الْمَحْكِيُّ عَنْهُ فِيهِ أَنَّهُ رَمَلَ ثَلَاثَةَ أَشْوَاطٍ، وَمَشَى أَرْبَعَةً فَلَا يَجُوزُ أَنْ يَكُونَ جَابِرٌ يُحْكَى عَنْهُ الطَّوَافُ مَاشِيًا وَرَاكِبًا فِي سَبْعٍ وَاحِدٍ، وَقَدْ حُفِظَ أَنَّ سَبْعَهُ الَّذِي رَكِبَ فِيهِ فِي طَوَافِهِ يَوْمَ النَّحْرِ