12.
Book of Hajj
١٢-
كتاب الحج


Chapter on removing Ihram by Tawaf if one has already performed Sa'i after the Tawaf of Arrival.

باب التحلل بالطواف إذا كان قد سعى عقيب طواف القدوم

NameFameRank
الأسمالشهرةالرتبة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 9649

Usama bin Sharik (may Allah be pleased with him) narrates: I went out with the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) to perform Hajj. People came to him (peace and blessings of Allah be upon him), some saying: 'I performed Sa'i before Tawaf or I did something out of order.' So you (peace and blessings of Allah be upon him) would say to them: 'There is no harm, there is no harm.' Except for the man who violated the sanctity of a Muslim and he was a wrongdoer, then this is what is wrong and he will be destroyed. Sheikh (may Allah be pleased with him) says: 'Sa'aytu qabla an atuf' are strange words. Jarir is unique in narrating them from Shabi. If it is even authentic, then it would mean as if he asked about a man who performs Sa'i after Tawaf al-Qudum, before Tawaf al-Ifadah, then you (peace and blessings of Allah be upon him) said there is no harm. And Allah knows best.


Grade: Sahih

(٩٦٤٩) اسامہ بن شریک (رض) فرماتے ہیں : میں نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ حج کرنے نکلا، لوگ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پاس آئے ، کوئی کہتا : میں نے طواف سے پہلے سعی کرلی ہے یا کچھ مقدم و موخر کرلیا ہے تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ان کو فرماتے : کوئی حرج نہیں ، کوئی حرج نہیں۔ سوائے اس آدمی کے جس نے مسلمان آدمی کی عزت خراب کی اور وہ ظالم تھا تو یہی ہے جس پر حرج ہے اور وہ ہلاک ہوگیا۔ شیخ (رض) فرماتے ہیں : سَعَیْتُ قَبْلَ أَنْ أَطُوفَ یہ الفاظ غریب ہیں ، ان کو شیبانی سے بیان کرنے میں جریر منفرد ہے ، اگر یہ محفوظ بھی ہو تو اس کا مطلب یہ ہوگا گویا کہ اس نے ایسے آدمی کے بارے میں پوچھا جو طواف قدوم کے پیچھے سعی کرے ، طوافِ افاضہ سے پہلے تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کوئی حرج نہیں۔ واللہ اعلم

(9649) Osama bin Sharik (RA) farmate hain : mein Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke sath Hajj karne nikla, log aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke pass aaye , koi kehta : mein ne Tawaaf se pehle Sa'ee karli hai ya kuch muqaddam o mukhar karliya hai to aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) un ko farmate : koi harj nahi , koi harj nahi. Siwaye us aadmi ke jis ne musalman aadmi ki izzat kharab ki aur wo zalim tha to yahi hai jis par harj hai aur wo halak hogaya. Sheikh (RA) farmate hain : Sa'aitu qabla an atuufa yeh alfaaz ghareeb hain , in ko Shibani se bayan karne mein jarir munfarid hai , agar yeh mahfooz bhi ho to is ka matlab yeh hoga goya ke us ne aise aadmi ke bare mein poocha jo Tawaaf Qudoom ke peeche Sa'ee kare , Tawaaf e Afaza se pehle to aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya koi harj nahi. Wallahualam.

٩٦٤٩ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحُسَيْنِ بْنُ الْفُضَيْلِ، أنبأ عَبْدُ اللهِ بْنُ جَعْفَرٍ، ثنا يَعْقُوبُ بْنُ ⦗٢٣٨⦘ سُفْيَانَ، ح وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ، أنبأ أَبُو بَكْرِ بْنُ دَاسَةَ، ثنا أَبُو دَاوُدَ،قَالَا:ثنا عُثْمَانُ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ،قَالَ:ثنا جَرِيرٌ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ، عَنْ زِيَادِ بْنِ عِلَاقَةَ، عَنْ أُسَامَةَ بْنِ شَرِيكٍ،قَالَ:خَرَجْتُ مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ حَاجًّا فَكَانَ النَّاسُ يَأْتُونَهُ فَمِنْ قَائِلٍ: يَا رَسُولَ اللهِ،سَعَيْتُ قَبْلَ أَنْ أَطُوفَ أَوْ أَخَّرْتُ شَيْئًا أَوْ قَدَّمْتُ شَيْئًا فَكَانَ يَقُولُ لَهُمْ:" لَا حَرَجَ لَا حَرَجَ إِلَّا عَلَى رَجُلٍ اقْتَرَضَ عِرْضَ رَجُلٍ مُسْلِمٍ، وَهُوَ ظَالِمٌ فَذَلَّ الَّذِي حَرَّجَ وَهَلَكَ "قَالَ الشَّيْخُ: هَذَا اللَّفْظُ سَعَيْتُ قَبْلَ أَنْ أَطُوفَ غَرِيبٌ تَفَرَّدَ بِهِ جَرِيرٌ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ فَإِنْ كَانَ مَحْفُوظًا فَكَأَنَّهُ سَأَلَهُ عَنْ رَجُلٍ سَعَى عَقِيبَ طَوَافِ الْقُدُومِ قَبْلَ طَوَافِ الْإِفَاضَةِ،فَقَالَ:" لَا حَرَجَ "وَاللهُ أَعْلَمُ