Narrated Abu Dhar: Once I went to him (the Prophet ) and he said, By Allah in Whose Hands my life is (or probably said, 'By Allah, except Whom none has the right to be worshipped) whoever had camels or cows or sheep and did not pay their Zakat, those animals will be brought on the Day of Resurrection far bigger and fatter than before and they will tread him under their hooves, and will butt him with their horns, and (those animals will come in circle): When the last does its turn, the first will start again, and this punishment will go on till Allah has finished the judgments amongst the people.
ہم سے عمر بن حفص بن غیاث نے بیان کیا ‘ کہا کہ ہم سے میرے باپ نے بیان کیا ‘ کہا کہ ہم سے اعمش نے معرور بن سوید سے بیان کیا ‘ ان سے ابوذر رضی اللہ عنہ نے بیان کیا کہ میں نبی کریم ﷺ کے قریب پہنچ گیا تھا اور آپ ﷺ فرما رہے تھے۔ اس ذات کی قسم جس کے ہاتھ میں میری جان ہے یا ( آپ ﷺ نے قسم اس طرح کھائی ) اس ذات کی قسم جس کے سوا کوئی معبود نہیں۔ یا جن الفاظ کے ساتھ بھی آپ نے قسم کھائی ہو ( اس تاکید کے بعد فرمایا ) کوئی بھی ایسا شخص جس کے پاس اونٹ گائے یا بکری ہو اور وہ اس کا حق ادا نہ کرتا ہو تو قیامت کے دن اسے لایا جائے گا۔ دنیا سے زیادہ بڑی اور موٹی تازہ کر کے۔ پھر وہ اپنے مالک کو اپنے کھروں سے روندے گی اور سینگ مارے گی۔ جب آخری جانور اس پر سے گزر جائے گا تو پہلا جانور پھر لوٹ کر آئے گا۔ ( اور اسے اپنے سینگ مارے گا اور کھروں سے روندے گا ) اس وقت تک ( یہ سلسلہ برابر قائم رہے گا ) جب تک لوگوں کا فیصلہ نہیں ہو جاتا۔ اس حدیث کو بکیر بن عبداللہ نے ابوصالح سے روایت کیا ہے ‘ انہوں نے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے اور انہوں نبی کریم ﷺ سے۔ باب اپنے رشتہ داروں کو زکوٰۃ دینا اور نبی کریم ﷺ نے ( زینب کے حق میں فرمایا جو عبداللہ بن مسعود کی بیوی تھی ) اس کو دو گنا ثواب ملے گا ‘ ناطہٰ جوڑنے اور صدقے کا۔
Hum se Umar bin Hafiz bin Ghiyas ne byan kiya ' keh hum se mere baap ne byan kiya ' keh hum se Aamash ne Ma'aroor bin Suwaid se byan kiya ' un se Abu Zar (رضي الله تعالى عنه) ne byan kiya ke Mein Nabi Kareem sallallahu alayhi wasallam ke qareeb pohunch gaya tha aur Aap sallallahu alayhi wasallam farmareh the. Is zaat ki qasam jis ke haath mein meri jaan hai ya ( Aap sallallahu alayhi wasallam ne qasam iss tarah khayi ) is zaat ki qasam jis ke siwa koi ma'bood nahi. Ya jin alfaaz ke sath bhi Aap ne qasam khayi ho ( iss takreed ke baad farmaya ) koi bhi aisa shakhs jis ke paas oont gaaye ya bakri ho aur woh us ka haq ada nah karta ho to qayamat ke din usay laaya jaye ga. Duniya se zyada badi aur moti tazah kar ke. Phir woh apne malik ko apne khuron se ronday gi aur seeng mare gi. Jab aakhri janwar us par se guzar jaye ga to pehla janwar phir laut kar aaye ga. ( aur usay apne seeng mare ga aur khuron se ronday ga ) iss waqt tak ( yeh silsila barabar qaim rahe ga ) jab tak logon ka faisla nah ho jata. Iss hadith ko Bukair bin Abdullah ne Abu Saleh se riwayat kiya hai ' unhon ne Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) se aur unhon ne Nabi Kareem sallallahu alayhi wasallam se. Bab apne rishtedaaron ko zakat dena aur Nabi Kareem sallallahu alayhi wasallam ne ( Zainab ke haq mein farmaya jo Abdullah bin Masood ki biwi thi ) us ko do guna sawab mile ga ' naata judhne aur sadqay ka.
حَدَّثَنَا عُمَرُ بْنُ حَفْصِ بْنِ غِيَاثٍ ، حَدَّثَنَا أَبِي ، حَدَّثَنَا الْأَعْمَشُ ، عَنْ الْمَعْرُورِ بْنِ سُوَيْدٍ ، عَنْ أَبِي ذَرٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ , قَالَ : انْتَهَيْتُ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ , قَالَ : وَالَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ أَوْ وَالَّذِي لَا إِلَهَ غَيْرُهُ أَوْ كَمَا حَلَفَ ، مَا مِنْ رَجُلٍ تَكُونُ لَهُ إِبِلٌ أَوْ بَقَرٌ أَوْ غَنَمٌ لَا يُؤَدِّي حَقَّهَا ، إِلَّا أُتِيَ بِهَا يَوْمَ الْقِيَامَةِ أَعْظَمَ مَا تَكُونُ وَأَسْمَنَهُ تَطَؤُهُ بِأَخْفَافِهَا وَتَنْطَحُهُ بِقُرُونِهَا ، كُلَّمَا جَازَتْ أُخْرَاهَا رُدَّتْ عَلَيْهِ أُولَاهَا حَتَّى يُقْضَى بَيْنَ النَّاسِ ، رَوَاهُ بُكَيْرٌ ، عَنْ أَبِي صَالِحٍ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ .