90.
Tricks
٩٠-
كتاب الحيل


4
Chapter: Tricks in marriages

٤
باب الْحِيلَةِ فِي النِّكَاحِ

Sahih al-Bukhari 6960

Abdullah narrated that Nafi said to me that Abdullah (رضي الله تعالى عنه) said that Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) forbade the Shighar ( الش ِغَار). I asked Nafi', ‘what is the Shighar? He said, ‘it is to marry the daughter of a man and marry one's daughter to that man (at the same time) without Mahr (in both cases); or to marry the sister of a man and marry one's own sister to that man without Mahr.’ Some people said, ‘if one, by a trick, marries on the basis of Shighar, the marriage is valid, but its condition is illegal.’ The same scholar said regarding Al-Mut'a, ‘the marriage is invalid, and its condition is (also) illegal.’ Some others said, "The Mut'a ( ِالْمُتْعَة) and the Shighar are permissible but the condition is illegal.’

ہم سے مسدد نے بیان کیا، انہوں نے کہا ہم سے یحییٰ بن سعید قطان نے بیان کیا، ان سے عبیداللہ نے بیان کیا، انہوں نے کہا کہ مجھ سے نافع نے بیان کیا، اور ان سے عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ نے کہ رسول اللہ ﷺ نے شغار سے منع فرمایا۔ میں نے نافع سے پوچھا شغار کیا ہے؟ انہوں نے کہا یہ کہ کوئی شخص بغیر مہر کسی کی لڑکی سے نکاح کرتا ہے یا اس سے بغیر مہر کے اپنی لڑکی کا نکاح کرتا ہے پس اس کے سوا کوئی مہر مقرر نہ ہو اور بعض لوگوں نے کہا اگر کسی نے حیلہ کر کے نکاح شغار کر لیا تو نکاح کا عقد درست ہو گا اور شرط لغو ہو گی ( اور ہر ایک کو مہر مثل عورت کا ادا کرنا ہو گا ) اور ہاں بعض لوگوں نے متعہ میں کہا ہے کہ وہاں نکاح بھی فاسد ہے اور شرط بھی باطل ہے اور بعض یہ کہتے ہیں کہ متعہ اور شغار دونوں جائز ہوں گے اور شرط باطل ہو گی۔

Hum se Musaddad ne bayan kiya, unhon ne kaha hum se Yahya bin Saeed Qatan ne bayan kiya, un se Obaidullah ne bayan kiya, unhon ne kaha ke mujh se Nafi ne bayan kiya, aur un se Abdullah bin Masood (رضي الله تعالى عنه) ne kaha Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne shaghar se mana farmaya. Main ne Nafi se poocha shaghar kya hai? Unhon ne kaha yeh ke koi shakhs baghair mehr kisi ki larkey se nikah karta hai ya us se baghair mehr ke apni larkey ka nikah karta hai pas is ke siwa koi mehr muqarrar na ho aur baaz logon ne kaha agar kisi ne hila kar ke nikah shaghar kar liya to nikah ka aqd durust ho ga aur shart lagho ho gi ( aur har ek ko mehr misl aurat ka ada karna ho ga ) aur haan baaz logon ne mut'a mein kaha hai ke wahan nikah bhi fasid hai aur shart bhi batil hai aur baaz yeh kahte hain ke mut'a aur shaghar dono jaiz hon ge aur shart batil ho gi.

حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ ، قَالَ : حَدَّثَنِي نَافِعٌ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنِ الشِّغَارِ ، قُلْتُ لِنَافِعٍ : مَا الشِّغَارُ ؟ ، قَالَ : يَنْكِحُ ابْنَةَ الرَّجُلِ وَيُنْكِحُهُ ابْنَتَهُ بِغَيْرِ صَدَاقٍ ، وَيَنْكِحُ أُخْتَ الرَّجُلِ وَيُنْكِحُهُ أُخْتَهُ بِغَيْرِ صَدَاقٍ ، وَقَالَ بَعْضُ النَّاسِ : إِنِ احْتَالَ حَتَّى تَزَوَّجَ عَلَى الشِّغَارِ فَهُوَ جَائِزٌ ، وَالشَّرْطُ بَاطِلٌ ، وَقَالَ فِي الْمُتْعَةِ : النِّكَاحُ فَاسِدٌ وَالشَّرْطُ بَاطِلٌ ، وَقَالَ بَعْضُهُمْ : الْمُتْعَةُ وَالشِّغَارُ جَائِزٌ ، وَالشَّرْطُ بَاطِلٌ .

Sahih al-Bukhari 6961

Muhammad bin Ali narrated that Ali (رضي الله تعالى عنه) was told that Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) did not see any harm in the Mut'a marriage. Ali (رضي الله تعالى عنه) said, ‘Allah's Apostle ( صلى الله عليه وآله وسلم) forbade Mut'a marriage on the Day of the battle of Khaibar and he (also) forbade the eating of donkey's meat.’ Some people said, ‘if one, by a tricky way, marries temporarily, his marriage is illegal.’ Others said, ‘the marriage is valid but its condition is illegal.’

ہم سے مسدد نے بیان کیا، انہوں نے کہا ہم سے یحییٰ قطان نے بیان کیا، ان سے عبیداللہ بن عمر نے بیان کیا، انہوں نے کہا کہ ہم سے زہری نے بیان کیا، ان سے حسن اور عبداللہ بن محمد بن علی نے بیان کیا، ان سے ان کے والد نے کہ علی رضی اللہ عنہ سے کہا گیا کہ عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما عورتوں کے متعہ میں کوئی حرج نہیں سمجھتے انہوں نے کہا کہ رسول اللہ ﷺ نے خیبر کی لڑائی کے موقع پر متعہ سے اور پالتو گدھوں کے گوشت سے منع کر دیا تھا اور بعض لوگ کہتے ہیں کہ اگر کسی نے حیلہ سے متعہ کر لیا تو نکاح فاسد ہے اور بعض لوگوں نے کہا کہ نکاح جائز ہو جائے گا اور میعاد کی شرط باطل ہو جائے گی۔

Hum se Musaddad ne bayan kiya, unhon ne kaha hum se Yahiya Qattan ne bayan kiya, un se Ubaidullah bin Umar ne bayan kiya, unhon ne kaha ke hum se Zahri ne bayan kiya, un se Hassan aur Abdullah bin Muhammad bin Ali ne bayan kiya, un se un ke wald ne kaha ke Ali radhiallahu anhu se kaha gaya ke Abdullah bin Abbas radhiallahu anhuma auraton ke muta'a mein koi harj nahi samjhte unhon ne kaha ke Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Khaibar ki larai ke mauqe par muta'a se aur paltu gadhon ke gosht se mana kar diya tha aur baaz log kehte hain ke agar kisi ne hila se muta'a kar liya to nikah fasid hai aur baaz logon ne kaha ke nikah jaiz ho jayega aur mi'aad ki shart batil ho jayegi.

حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ ، حَدَّثَنَا يَحْيَى ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ ، حَدَّثَنَا الزُّهْرِيُّ ، عَنِ الْحَسَنِ ، وَعَبْدِ اللَّهِ ابني محمد بن علي ، عَنْ أَبِيهِمَا ، أَنَّ عَلِيًّا رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ ، قِيلَ لَهُ : إِنَّ ابْنَ عَبَّاسٍ لَا يَرَى بِمُتْعَةِ النِّسَاءِ بَأْسًا ، فَقَالَ : إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنْهَا يَوْمَ خَيْبَرَ ، وَعَنْ لُحُومِ الْحُمُرِ الْإِنْسِيَّةِ ، وَقَالَ بَعْضُ النَّاسِ : إِنِ احْتَالَ حَتَّى تَمَتَّعَ فَالنِّكَاحُ فَاسِدٌ ، وَقَالَ بَعْضُهُمْ : النِّكَاحُ جَائِزٌ وَالشَّرْطُ بَاطِلٌ .