90.
Tricks
٩٠-
كتاب الحيل


4
Chapter: Tricks in marriages

٤
باب الْحِيلَةِ فِي النِّكَاحِ

Sahih al-Bukhari 6960

Abdullah narrated that Nafi said to me that Abdullah (رضي الله تعالى عنه) said that Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) forbade the Shighar ( الش ِغَار). I asked Nafi', ‘what is the Shighar? He said, ‘it is to marry the daughter of a man and marry one's daughter to that man (at the same time) without Mahr (in both cases); or to marry the sister of a man and marry one's own sister to that man without Mahr.’ Some people said, ‘if one, by a trick, marries on the basis of Shighar, the marriage is valid, but its condition is illegal.’ The same scholar said regarding Al-Mut'a, ‘the marriage is invalid, and its condition is (also) illegal.’ Some others said, "The Mut'a ( ِالْمُتْعَة) and the Shighar are permissible but the condition is illegal.’

ہم سے مسدد نے بیان کیا، انہوں نے کہا ہم سے یحییٰ بن سعید قطان نے بیان کیا، ان سے عبیداللہ نے بیان کیا، انہوں نے کہا کہ مجھ سے نافع نے بیان کیا، اور ان سے عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ نے کہ رسول اللہ ﷺ نے شغار سے منع فرمایا۔ میں نے نافع سے پوچھا شغار کیا ہے؟ انہوں نے کہا یہ کہ کوئی شخص بغیر مہر کسی کی لڑکی سے نکاح کرتا ہے یا اس سے بغیر مہر کے اپنی لڑکی کا نکاح کرتا ہے پس اس کے سوا کوئی مہر مقرر نہ ہو اور بعض لوگوں نے کہا اگر کسی نے حیلہ کر کے نکاح شغار کر لیا تو نکاح کا عقد درست ہو گا اور شرط لغو ہو گی ( اور ہر ایک کو مہر مثل عورت کا ادا کرنا ہو گا ) اور ہاں بعض لوگوں نے متعہ میں کہا ہے کہ وہاں نکاح بھی فاسد ہے اور شرط بھی باطل ہے اور بعض یہ کہتے ہیں کہ متعہ اور شغار دونوں جائز ہوں گے اور شرط باطل ہو گی۔

Hum se Musaddad ne bayan kiya, unhon ne kaha hum se Yahya bin Saeed Qatan ne bayan kiya, un se Obaidullah ne bayan kiya, unhon ne kaha ke mujh se Nafi ne bayan kiya, aur un se Abdullah bin Masood (رضي الله تعالى عنه) ne kaha Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne shaghar se mana farmaya. Main ne Nafi se poocha shaghar kya hai? Unhon ne kaha yeh ke koi shakhs baghair mehr kisi ki larkey se nikah karta hai ya us se baghair mehr ke apni larkey ka nikah karta hai pas is ke siwa koi mehr muqarrar na ho aur baaz logon ne kaha agar kisi ne hila kar ke nikah shaghar kar liya to nikah ka aqd durust ho ga aur shart lagho ho gi ( aur har ek ko mehr misl aurat ka ada karna ho ga ) aur haan baaz logon ne mut'a mein kaha hai ke wahan nikah bhi fasid hai aur shart bhi batil hai aur baaz yeh kahte hain ke mut'a aur shaghar dono jaiz hon ge aur shart batil ho gi.

حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ ، قَالَ : حَدَّثَنِي نَافِعٌ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنِ الشِّغَارِ ، قُلْتُ لِنَافِعٍ : مَا الشِّغَارُ ؟ ، قَالَ : يَنْكِحُ ابْنَةَ الرَّجُلِ وَيُنْكِحُهُ ابْنَتَهُ بِغَيْرِ صَدَاقٍ ، وَيَنْكِحُ أُخْتَ الرَّجُلِ وَيُنْكِحُهُ أُخْتَهُ بِغَيْرِ صَدَاقٍ ، وَقَالَ بَعْضُ النَّاسِ : إِنِ احْتَالَ حَتَّى تَزَوَّجَ عَلَى الشِّغَارِ فَهُوَ جَائِزٌ ، وَالشَّرْطُ بَاطِلٌ ، وَقَالَ فِي الْمُتْعَةِ : النِّكَاحُ فَاسِدٌ وَالشَّرْطُ بَاطِلٌ ، وَقَالَ بَعْضُهُمْ : الْمُتْعَةُ وَالشِّغَارُ جَائِزٌ ، وَالشَّرْطُ بَاطِلٌ .