Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘a virgin should not be married till she is asked for her consent; and the matron should not be married till she is asked whether she agrees to marry or not.’ It was asked, ‘O Allah's Apostle ( صلى هللا عليه وآله وسلم), how will she (the virgin) express her consent?’ He said, ‘by keeping silent.’ Some people said that if a virgin is not asked for her consent and she is not married, and then a man, by playing a trick presents two false witnesses that he has married her with her consent and the judge confirms his marriage as a true one, and the husband knows that the witnesses were false ones, then there is no harm for him to consummate his marriage with her and the marriage is regarded as valid.
ہم سے مسلم بن ابراہیم نے بیان کیا، کہا ہم سے ہشام نے بیان کیا، کہا ہم سے یحییٰ بن ابی کثیر نے بیان کیا، ان سے ابوسلمہ نے اور ان سے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نے کہ نبی کریم ﷺ نے فرمایا ”کسی کنواری لڑکی کا نکاح اس وقت تک نہ کیا جائے جب تک اس کی اجازت نہ لے لی جائے اور کسی بیوہ کا نکاح اس وقت تک نہ کیا جائے جب تک اس کا حکم نہ معلوم کر لیا جائے۔“ پوچھا گیا: یا رسول اللہ! اس ( کنواری ) کی اجازت کی کیا صورت ہے؟ نبی کریم ﷺ نے فرمایا کہ اس کی خاموشی اجازت ہے۔ اس کے باوجود بعض لوگ کہتے ہیں کہ اگر کنواری لڑکی سے اجازت نہ لی گئی اور نہ اس نے نکاح کیا۔ لیکن کسی شخص نے حیلہ کر کے دو جھوٹے گواہ کھڑے کر دئیے کہ اس نے لڑکی سے نکاح کیا ہے اس کی مرضی سے اور قاضی نے بھی اس کے نکاح کا فیصلہ کر دیا۔ حالانکہ شوہر جانتا ہے کہ وہ جھوٹا ہے کہ گواہی جھوٹی تھی اس کے باوجود اس لڑکی سے صحبت کرنے میں اس کے لیے کوئی حرج نہیں ہے بلکہ یہ نکاح صحیح ہو گا۔
Hum se Musalman bin Ibraheem ne bayan kiya, kaha hum se Hishaam ne bayan kiya, kaha hum se Yahya bin Abi Kaseer ne bayan kiya, in se Abu Salmah ne aur in se Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه)u ne kaha Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaaya "Kisi kunwari ladki ka nikah is waqt tak na kiya jaaye jab tak is ki ijazat na le li jaaye aur kisi biwah ka nikah is waqt tak na kiya jaaye jab tak is ka hukm na maloom kar liya jaaye." Poocha gaya: Ya rasool Allah! Is (kunwari) ki ijazat ki kya surat hai? Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaaya ke is ki khamoshi ijazat hai. Is ke bawajood baaz log kahte hain ke agar kunwari ladki se ijazat na li gayi aur na is ne nikah kiya. Lekin kisi shakhs ne hila kar do jhoot gayah khari kar diye ke is ne ladki se nikah kiya hai is ki marzi se aur qazi ne bhi is ke nikah ka faisla kar diya. Halanki shohar jaanta hai ke woh jhootha hai ke gawahi jhooti thi is ke bawajood is ladki se suhbat karne mein is ke liye koi harj nahi hai balke yeh nikah sahi hoga.
حَدَّثَنَا مُسْلِمُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ ، حَدَّثَنَا هِشَامٌ ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ أَبِي كَثِيرٍ ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، قَالَ : لَا تُنْكَحُ الْبِكْرُ حَتَّى تُسْتَأْذَنَ ، وَلَا الثَّيِّبُ حَتَّى تُسْتَأْمَرَ ، فَقِيلَ : يَا رَسُولَ اللَّهِ ، كَيْفَ إِذْنُهَا ؟ ، قَالَ : إِذَا سَكَتَتْ ، وَقَالَ بَعْضُ النَّاسِ : إِنْ لَمْ تُسْتَأْذَنِ الْبِكْرُ وَلَمْ تَزَوَّجْ ، فَاحْتَالَ رَجُلٌ فَأَقَامَ شَاهِدَيْ زُورٍ أَنَّهُ تَزَوَّجَهَا بِرِضَاهَا ، فَأَثْبَتَ الْقَاضِي نِكَاحَهَا ، وَالزَّوْجُ يَعْلَمُ أَنَّ الشَّهَادَةَ بَاطِلَةٌ ، فَلَا بَأْسَ أَنْ يَطَأَهَا وَهُوَ تَزْوِيجٌ صَحِيحٌ .