30.
Fasting
٣٠-
كتاب الصوم
22
Chapter: If a person observing Saum gets up in the morning in the state of Janaba
٢٢
باب الصَّائِمِ يُصْبِحُ جُنُبًا
Sahih al-Bukhari 1926
Narrated `Aisha and Um Salama: At times Allah's Apostle used to get up in the morning in the state of Janaba after having sexual relations with his wives. He would then take a bath and fast.
ہم سے عبداللہ بن مسلمہ نے بیان کیا، کہا ہم سے امام مالک نے، ان سے ابوبکر بن عبدالرحمٰن بن حارث بن ہشام بن مغیرہ کے غلام سمی نے بیان کیا، انہوں نے ابوبکر بن عبدالرحمٰن سے سنا، انہوں نے بیان کیا کہ میں اپنے باپ کے ساتھ عائشہ اور ام سلمہ رضی اللہ عنہا کی خدمت میں حاضر ہوا ( دوسری سند امام بخاری رحمہ اللہ نے کہا کہ ) اور ہم سے ابوالیمان نے بیان کیا، کہا کہ ہم کو شعیب نے خبر دی، انہیں زہری نے، انہوں نے بیان کیا کہ مجھے ابوبکر بن عبدالرحمٰن بن حارث بن ہشام نے خبر دی، انہیں ان کے والد عبدالرحمٰن نے خبر دی، انہیں مروان نے خبر دی اور انہیں عائشہ اور ام سلمہ رضی اللہ عنہا نے خبر دی کہ ( بعض مرتبہ ) فجر ہوتی تو رسول اللہ ﷺ اپنے اہل کے ساتھ جنبی ہوتے تھے، پھر آپ ﷺ غسل کرتے اور آپ ﷺ روزہ سے ہوتے تھے، اور مروان بن حکم نے عبدالرحمٰن بن حارث سے کہا میں تمہیں اللہ کی قسم دیتا ہوں ابوہریرہ رضی اللہ عنہ کو تم یہ حدیث صاف صاف سنا دو۔ ( کیونکہ ابوہریرہ رضی اللہ عنہ کا فتوی اس کے خلاف تھا ) ان دنوں مروان، امیر معاویہ رضی اللہ عنہ کی طرف سے مدینہ کا حاکم تھا، ابوبکر نے کہا کہ عبدالرحمٰن نے اس بات کو پسند نہیں کیا۔ اتفاق سے ہم سب ایک مرتبہ ذو الحلیفہ میں جمع ہو گئے۔ ابوہریرہ رضی اللہ عنہ کی وہاں کوئی زمین تھی، عبدالرحمٰن نے ان سے کہا کہ آپ سے ایک بات کہوں گا اور اگر مروان نے اس کی مجھے قسم نہ دی ہوتی تو میں کبھی آپ کے سامنے اسے نہ چھیڑتا۔ پھر انہوں نے عائشہ اور ام سلمہ رضی اللہ عنہا کی حدیث ذکر کی۔ ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نے کہا ( میں کیا کروں ) کہا کہ فضل بن عباس رضی اللہ عنہما نے یہ حدیث بیان کی تھی ( اور وہ زیادہ جاننے والے ہیں ) کہ ہمیں ہمام اور عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما کے صاحبزادے نے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے بیان کیا کہ نبی کریم ﷺ ایسے شخص کو جو صبح کے وقت جنبی ہونے کی حالت میں اٹھا ہو افطار کا حکم دیتے تھے لیکن عائشہ رضی اللہ عنہا اور ام سلمہ رضی اللہ عنہا کی یہ روایت زیادہ معتبر ہے۔
Hum se 'Abdullaah bin Muslimah ne bayan kiya, kaha hum se Imaam Maalik ne, un se Abu Bakr bin 'Abdul Rahman bin Haaris bin Hishaam bin Mughirah ke ghulaam Sami ne bayan kiya, unhon ne Abu Bakr bin 'Abdul Rahman se suna, unhon ne bayan kiya ke mein apne baap ke saath 'Aaishah aur Umm Salamah (رضي الله تعالى عنه)u ki khidmat mein haazir huwa (doosri sand Imaam Bukhari rahimahullahu ne kaha ke) aur hum se Abu'l Imaan ne bayan kiya, kaha ke hum ko Shu'aib ne khabar di, unhen Zuhri ne, unhon ne bayan kiya ke mujhe Abu Bakr bin 'Abdul Rahman bin Haaris bin Hishaam ne khabar di, unhen un ke walid 'Abdul Rahman ne khabar di, unhen Marwan ne khabar di aur unhen 'Aaishah aur Umm Salamah (رضي الله تعالى عنه)u ne khabar di ke (ba'az martaba) fajr hoti to Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) apne ahl ke saath janbi hote the, phir aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ghusl karte aur aap (صلى الله عليه وآله وسلم) roza se hote the, aur Marwan bin Hikum ne 'Abdul Rahman bin Haaris se kaha mein tumhen Allah ki qasam deta hoon Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه)u ko tum yeh hadeeth saaf saaf suna do. (kion ke Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه)u ka fatwa is ke khilaaf tha) un dinon Marwan, Ameer Mu'awiyah (رضي الله تعالى عنه)u ki taraf se Madinah ka haakim tha, Abu Bakr ne kaha ke 'Abdul Rahman ne is baat ko pasand nahin kiya. Ittefaq se hum sab ek martaba Dhu'l Hulifah mein jam ho gaye. Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه)u ki wahan koi zameen thi, 'Abdul Rahman ne un se kaha ke aap se ek baat kahun ga aur agar Marwan ne is ki mujhe qasam nahin di hoti to mein kabhi aap ke samne ise nahin cheerta. Phir unhon ne 'Aaishah aur Umm Salamah (رضي الله تعالى عنه)u ki hadeeth zikr ki. Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه)u ne kaha (mein kya karoon) kaha ke Fazl bin Abbas (رضي الله تعالى عنه)uma ne yeh hadeeth bayan ki thi (aur woh ziyada jaanne walay hain) ke humen Hammam aur 'Abdullaah bin Umar (رضي الله تعالى عنه)uma ke sahibzada ne Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه)u se bayan kiya ke Nabi Karim (صلى الله عليه وآله وسلم) aise shakhs ko jo subah ke waqt janbi hone ki halat mein utha ho iftaar ka hukm dete the lekin 'Aaishah (رضي الله تعالى عنه)u aur Umm Salamah (رضي الله تعالى عنه)u ki yeh riwayat ziyada mu'tabir hai.
حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مَسْلَمَةَ ، عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ سُمَيٍّ مَوْلَى أَبِي بَكْرِ بنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بنِ الحَارِثِ بْنِ هِشَامِ بْنِ المُغِيرَةِ ، أَنَّهُ سَمِعَ أَبَا بَكْرِ بْنَ عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، قَالَ : كُنْتُ أَنَا وَأَبِي حِينَ دَخَلْنَا عَلَى عَائِشَةَ وَأُمِّ سَلَمَةَ . ح وحَدَّثَنَا أَبُو الْيَمَانِ ، أَخْبَرَنَا شُعَيْبٌ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : أَخْبَرَنِي أَبُو بَكْرِ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْحَارِثِ بْنِ هِشَامٍ ، أَنَّ أَبَاهُ عَبْدَ الرَّحْمَنِ أَخْبَرَ مَرْوَانَ ، أَنَّ عَائِشَةَ ، وَأُمَّ سَلَمَةَ أَخْبَرَتَاهُ : أَن رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ يُدْرِكُهُ الْفَجْرُ وَهُوَ جُنُبٌ مِنْ أَهْلِهِ ، ثُمَّ يَغْتَسِلُ وَيَصُومُ ، وَقَالَ مَرْوَانُ لِعَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْحَارِثِ : أُقْسِمُ بِاللَّهِ ، لَتُقَرِّعَنَّ بِهَا أَبَا هُرَيْرَةَ ، وَمَرْوَانُ يَوْمَئِذٍ عَلَى الْمَدِينَةِ ، فَقَالَ أَبُو بَكْرٍ : فَكَرِهَ ذَلِكَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ ، ثُمَّ قُدِّرَ لَنَا أَنْ نَجْتَمِعَ بِذِي الْحُلَيْفَةِ ، وَكَانَتْ لِأَبِي هُرَيْرَةَ هُنَالِكَ أَرْضٌ ، فَقَالَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ ، لِأَبِي هُرَيْرَةَ : إِنِّي ذَاكِرٌ لَكَ أَمْرًا ، وَلَوْلَا مَرْوَانُ أَقْسَمَ عَلَيَّ فِيهِ لَمْ أَذْكُرْهُ لَكَ ، فَذَكَرَ قَوْلَ عَائِشَةَ وَأُمِّ سَلَمَةَ ، فَقَالَ : كَذَلِكَ حَدَّثَنِي الْفَضْلُ بْنُ عَبَّاسٍ وَهُنَّ أَعْلَمُ ، وَقَالَ هَمَّامٌ ، وَابْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : يَأْمُرُ بِالْفِطْرِ ، وَالْأَوَّلُ أَسْنَدُ .