30.
Fasting
٣٠-
كتاب الصوم


68
Chapter: Observing Saum (fast) on Tashriq days.

٦٨
باب صِيَامِ أَيَّامِ التَّشْرِيقِ

NameFameRank
ibn ‘umar Abdullah ibn Umar al-Adwi Sahabi
ibn shihābin Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
ibrāhīm bn sa‘din Ibrahim ibn Sa'd al-Zuhri Trustworthy Hadith Scholar
sālim bn ‘abd al-lah bn ‘umar Salem ibn Abdullah al-Adawi Trustworthy, Reliable
‘ā’ishah Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq Sahabi
ibn shihābin Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
‘urwah Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi Trustworthy, Jurist, Famous
mālikun Malik ibn Anas al-Asbahi Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous
‘abd al-lah bn yūsuf Abdullah ibn Yusuf al-Kalai Trustworthy, precise, one of the most knowledgeable in Muwatta
ibn shihābin Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery

Sahih al-Bukhari 1999

Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that fasting for those who perform Hajj-at-Tamattu` (in lieu of the Hadi which they cannot afford) may be performed up to the day of Arafat. And if one does not get a Hadi and has not fasted (before the Eid) then one should fast of the days of Mina. (11, 12 and 13th of Dhul Hajja).

ہم سے عبداللہ بن یوسف نے بیان کیا، کہا کہ ہم کو امام مالک رحمہ اللہ نے خبر دی، انہیں ابن شہاب نے، انہیں سالم بن عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما نے اور ان سے ابن عمر رضی اللہ عنہما نے بیان کیا کہ جو حاجی حج اور عمرہ کے درمیان تمتع کرے اسی کو یوم عرفہ تک روزہ رکھنے کی اجازت ہے، لیکن اگر قربانی کا مقدور نہ ہو اور نہ اس نے روزہ رکھا تو ایام منی ( ایام تشریق ) میں بھی روزہ رکھے۔ اور ابن شہاب نے عروہ سے اور انہوں نے عائشہ رضی اللہ عنہا سے اسی طرح روایت کی ہے۔ امام مالک رحمہ اللہ کے ساتھ اس حدیث کو ابراہیم بن سعد نے بھی ابن شہاب سے روایت کیا۔

ham se Abdullah bin Yusuf ne byaan kiya, kaha ke ham ko Imam Malik rahma Allah ne khbar di, unhen Ibn Shihab ne, unhen Salim bin Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ne aur un se Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ne byaan kiya ke jo haji hajj aur umrah ke darmiyan tamattu kare usi ko yom arafat tak roza rakhne ki ijaazat hai, lekin agar qurbani ka maqdoor na ho aur na usne roza rakha to ayam mani (ayam tashriq) mein bhi roza rakhe. Aur Ibn Shihab ne Aroona se aur unhone Aisha radiallahu anha se usi tarah riwayat ki hai. Imam Malik rahma Allah ke saath is hadees ko Ibrahim bin Saad ne bhi Ibn Shihab se riwayat kiya.

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ يُوسُفَ ، أَخْبَرَنَا مَالِكٌ ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ ، عَنْ سَالِمِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ ، قَالَ : الصِّيَامُ لِمَنْ تَمَتَّعَ بِالْعُمْرَةِ إِلَى الْحَجِّ إِلَى يَوْمِ عَرَفَةَ ، فَإِنْ لَمْ يَجِدْ هَدْيًا ، وَلَمْ يَصُمْ ، صَامَ أَيَّامَ مِنًى ، وَعَنِ ابْنِ شِهَابٍ ، عَنْ عُرْوَةَ ، عَنْ عَائِشَةَ ، مِثْلَهُ ، تَابَعَهُ إِبْرَاهِيمُ بْنُ سَعْدٍ ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ .