40.
Representation, Authorization, Business by Proxy
٤٠-
كتاب الوكالة


3
Chapter: To deputize one in exchanging money and weighing goods

٣
باب الْوَكَالَةِ فِي الصَّرْفِ وَالْمِيزَانِ

Sahih al-Bukhari 2303

Narrated Abu Sa`id Al-Khudri and Abu Huraira: Allah's Apostle employed someone as a governor at Khaibar. When the man came to Medina, he brought with him dates called Janib. The Prophet asked him, Are all the dates of Khaibar of this kind? The man replied, (No), we exchange two Sa's of bad dates for one Sa of this kind of dates (i.e. Janib), or exchange three Sa's for two. On that, the Prophet said, Don't do so, as it is a kind of usury (Riba) but sell the dates of inferior quality for money, and then buy Janib with the money . The Prophet said the same thing about dates sold by weight. (See Hadith No. 506).

ہم سے عبداللہ بن یوسف نے بیان کیا، انہوں نے کہا کہ ہم کو امام مالک نے خبر دی، انہیں عبدالمجید بن سہل بن عبدالرحمٰن بن عوف نے، انہیں سعید بن مسیب نے اور انہیں ابو سعید خدری اور ابوہریرہ رضی اللہ عنہما نے کہ رسول اللہ ﷺ نے ایک شخص کو خیبر کا تحصیل دار بنایا۔ وہ عمدہ قسم کی کھجور لائے تو آپ ﷺ نے ان سے دریافت فرمایا کہ کیا خیبر کی تمام کھجوریں اسی قسم کی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہم اس طرح کی ایک صاع کھجور ( اس سے گھٹیا قسم کی ) دو صاع کھجور کے بدل میں اور دو صاع، تین صاع کے بدلے میں خریدتے ہیں۔ آپ ﷺ نے انہیں ہدایت فرمائی کہ ایسا نہ کر، البتہ گھٹیا کھجوروں کو پیسوں کے بدلے بیچ کر ان سے اچھی قسم کی کھجور خرید سکتے ہو۔ اور تولے جانے کی چیزوں میں بھی آپ ﷺ نے یہی حکم فرمایا۔

hum se Abdullah bin Yusuf ne bayan kiya, unhone kaha ke hum ko Imam Malik ne khabar di, unhein Abdul Majid bin Sahl bin Abdul Rahman bin Awwaf ne, unhein Saeed bin Musaib ne aur unhein Abu Saeed Khudri aur Abu Huraira ( (رضي الله تعالى عنه) a ne ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne ek shakhs ko Khaibar ka tahsildar banaya. Woh umda qisam ki khajoor laye to ap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne un se daryafat farmaya ke kya Khaibar ki tamam khajoorain usi qisam ki hain. Unhone kaha ke hum is tarah ki ek saa khajoor (is se ghatiya qisam ki) do saa khajoor ke badle mein aur do saa, teen saa ke badle mein kharidte hain. Ap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne unhein hidayat farmayi ke aisa nah kar, albatta ghatiya khajooron ko peson ke badle bech kar un se achhi qisam ki khajoor kharid sakte ho. Aur taulay jane ki cheezon mein bhi ap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne yahi hukm farmaya.

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ يُوسُفَ ، أَخْبَرَنَا مَالِكٌ ، عَنْ عَبْدِ الْمَجِيدِ بْنِ سُهَيْلِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عَوْفٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ عنه ، أن رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ اسْتَعْمَلَ رَجُلًا عَلَى خَيْبَرَ ، فَجَاءَهُمْ بِتَمْرٍ جَنِيبٍ ، فَقَالَ : أَكُلُّ تَمْرِ خَيْبَرَ هَكَذَا ، فَقَالَ : إِنَّا لَنَأْخُذُ الصَّاعَ مِنْ هَذَا بِالصَّاعَيْنِ ، وَالصَّاعَيْنِ بِالثَّلَاثَةِ ، فَقَالَ : لَا تَفْعَلْ ، بِعِ الْجَمْعَ بِالدَّرَاهِمِ ، ثُمَّ ابْتَعْ بِالدَّرَاهِمِ جَنِيبًا ، وَقَالَ : فِي الْمِيزَانِ مِثْلَ ذَلِكَ .