49.
Manumission of Slaves
٤٩-
كتاب العتق


4
Chapter: If one manumits a male slave owned by two persons

٤
باب إِذَا أَعْتَقَ عَبْدًا بَيْنَ اثْنَيْنِ أَوْ أَمَةً بَيْنَ الشُّرَكَاءِ

Sahih al-Bukhari 2523

Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘whoever manumits his share of a slave, then it is essential for him to get that slave manumitted completely as long as he has the money to do so. If he does not have sufficient money to pay the price of the other shares, he manumits the slave partially in proportion to his share.

ہم سے عبید بن اسماعیل نے بیان کیا، ان سے ابواسامہ نے بیان کیا، ان سے عبیداللہ نے، ان سے نافع نے اور ان سے ابن عمر رضی اللہ عنہما نے بیان کیا کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا جس نے کسی مشترک غلام کے اپنے حصے کو آزاد کیا اور اس کے پاس غلام کی پوری قیمت ادا کرنے کے لیے مال بھی ہے تو پورا غلام اسے آزاد کرانا لازم ہے لیکن اگر اس کے پاس اتنا مال نہ ہو جس سے پورے غلام کی صحیح قیمت ادا کی جا سکے۔ تو پھر غلام کا جو حصہ آزاد ہو گیا وہی آزاد ہوا۔ ہم سے مسدد نے بیان کیا، ان سے بشر نے بیان کیا اور ان سے عبیداللہ نے اختصار کے ساتھ۔

Hum se Ubaid ibn Isma'il ne byaan kiya, un se Abu Usamah ne byaan kiya, un se Abdullah ne, un se Nafi ne aur un se Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) ne byaan kiya ke Rasoolullah ﷺ ne farmaya jis ne kisi mushtarak ghulam ke apne hisse ko azaad kiya aur us ke paas ghulam ki poori qeemat ada karne ke liye maal bhi hai to poora ghulam use azaad karana lazim hai lekin agar us ke paas itna maal nah ho jisse poore ghulam ki sahih qeemat ada ki ja sake. To phir ghulam ka jo hissa azaad ho gaya wahi azaad hua. Hum se Masdad ne byaan kiya, un se Bishr ne byaan kiya aur un se Abdullah ne ikhtisar ke saath.

حَدَّثَنَا عُبَيْدُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ ، عَنْ أَبِي أُسَامَةَ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا ، قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : مَنْ أَعْتَقَ شِرْكًا لَهُ فِي مَمْلُوكٍ فَعَلَيْهِ عِتْقُهُ كُلُّهُ إِنْ كَانَ لَهُ مَالٌ يَبْلُغُ ثَمَنَهُ ، فَإِنْ لَمْ يَكُنْ لَهُ مَالٌ يُقَوَّمُ عَلَيْهِ قِيمَةَ عَدْلٍ ، فَأُعْتِقَ مِنْهُ مَا أَعْتَقَ . حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ ، حَدَّثَنَا بِشْرٌ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ اخْتَصَرَهُ .