63.
Merits of the Helpers in Madinah (Ansaar)
٦٣-
كتاب مناقب الأنصار
26
Chapter: The days of Pre-Islamic Period of Ignorance
٢٦
باب أَيَّامِ الْجَاهِلِيَّةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
abīh | Tawus ibn Kaysan al-Yamani | Trustworthy Imam, Excellent |
ibn ṭāwusin | Abdullah bin Tawus al-Yamani | Trustworthy |
wuhaybun | Wahib ibn Khalid al-Bahli | Trustworthy, Upright |
muslimun | Muslim ibn Ibrahim al-Farahidi | Trustworthy, Reliable |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
أَبِيهِ | طاوس بن كيسان اليماني | ثقة إمام فاضل |
ابْنُ طَاوُسٍ | عبد الله بن طاوس اليماني | ثقة |
وُهَيْبٌ | وهيب بن خالد الباهلي | ثقة ثبت |
مُسْلِمٌ | مسلم بن إبراهيم الفراهيدي | ثقة مأمون |
Sahih al-Bukhari 3832
Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the people used to consider the performance of `Umra in the months of Hajj an evil deed on the earth, and they used to call the month of Muharram, as Safar and used to say, ‘when (the wounds over) the backs (of the camels) have healed and the foot-marks (of the camels) have vanished (after coming from Hajj), then `Umra becomes legal for the one who wants to perform Umra.’ Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) and his companions reached Makka assuming Ihram for Hajj on the fourth of Dhul-Hijja. The Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) ordered his companions to perform Umra (with that lhram instead of Hajj). They asked, ‘O Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم), what kind of finishing of Ihram?’ The Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘finish the Ihram completely.'
ہم سے مسلم بن ابراہیم نے بیان کیا، کہا ہم سے وہیب نے بیان کیا، کہا ہم سے عبداللہ بن طاؤس نے بیان کیا، ان سے ان کے والد نے اور ان سے عباس رضی اللہ عنہما نے بیان کیا کہ زمانہ جاہلیت میں لوگ حج کے مہینوں میں عمرہ کرنا بہت بڑا گناہ خیال کرتے تھے۔ وہ محرم کو صفر کہتے۔ ان کے ہاں یہ مثل تھی کہ اونٹ کی پیٹھ کا زخم جب اچھا ہونے لگے اور ( حاجیوں کے ) نشانات قدم مٹ چکیں تو اب عمرہ کرنے والوں کا عمرہ جائز ہوا۔ ابن عباس رضی اللہ عنہما نے بیان کیا کہ پھر رسول اللہ ﷺ اپنے اصحاب کے ساتھ ذی الحجہ کی چوتھی تاریخ کو حج کا احرام باندھے ہوئے ( مکہ ) تشریف لائے تو آپ نے صحابہ کو حکم دیا کہ اپنے حج کو عمرہ کر ڈالیں ( طواف اور سعی کر کے احرام کھول دیں ) ۔ صحابہ نے عرض کیا: یا رسول اللہ! ( اس عمرہ اور حج کے دوران میں ) کیا چیزیں حلال ہوں گی؟ آپ ﷺ نے فرمایا کہ تمام چیزیں! جو احرام کے نہ ہونے کی حالت میں حلال تھیں وہ سب حلال ہو جائیں گی۔
Hum se Muslim bin Ibrahim ne byan kiya, kaha hum se Wahib ne byan kiya, kaha hum se Abdullah bin Taous ne byan kiya, un se un ke walid ne aur un se Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ne byan kiya ke zamana Jahalat mein log Hajj ke mahinon mein Umrah karna bohot bada gunah khayal karte thay. Woh muharram ko Safar kehte. Un ke haan yeh misal thi ke oont ki peeth ka zakham jab achha hone lage aur (Hajiyon ke) nishanat qadam mit chuki thi to ab Umrah karne walon ka Umrah jaiz hua. Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ne byan kiya ke phir Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) apne ashab ke sath Zilhajjah ki chouthi tareekh ko Hajj ka ihram bandhe (Makkah) tashreef laye to aap ne sahaba ko hukm diya ke apne Hajj ko Umrah kar dalein (Tawaf aur Sai kar ke ihram khol dein). Sahaba ne arz kiya: Ya Rasoolullah! (Is Umrah aur Hajj ke doran mein) kiya cheezein halal hongi? Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya ke tamam cheezein! Jo ihram ke na hone ki halat mein halal thin woh sab halal ho jayengi.
حَدَّثَنَا مُسْلِمٌ ، حَدَّثَنَا وُهَيْبٌ ، حَدَّثَنَا ابْنُ طَاوُسٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا ، قَالَ : كَانُوا يَرَوْنَ أَنَّ الْعُمْرَةَ فِي أَشْهُرِ الْحَجِّ مِنَ الْفُجُورِ فِي الْأَرْضِ , وَكَانُوا يُسَمُّونَ الْمُحَرَّمَ صَفَرًا ، وَيَقُولُونَ : إِذَا بَرَا الدَّبَرْ وَعَفَا الْأَثَرْ حَلَّتِ الْعُمْرَةُ لِمَنِ اعْتَمَرْ ، قَالَ : فَقَدِمَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَأَصْحَابُهُ رَابِعَةً مُهِلِّينَ بِالْحَجِّ , وَأَمَرَهُمُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ يَجْعَلُوهَا عُمْرَةً ، قَالُوا : يَا رَسُولَ اللَّهِ أَيُّ الْحِلِّ ، قَالَ : الْحِلُّ كُلُّهُ .