67.
Wedlock, Marriage (Nikaah)
٦٧-
كتاب النكاح


1
Chapter: Awakening the desire for marriage

١
باب التَّرْغِيبُ فِي النِّكَاحِ

NameFameRank
‘ā’ishah Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq Sahabi
‘urwah Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi Trustworthy, Jurist, Famous
al-zuhrī Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
yūnus bn yazīd Younus ibn Yazid al-Aylee Trustworthy
ḥassān bn ibrāhīm Hassan ibn Ibrahim al-Anzi Saduq Hassan al-Hadith
‘alīyun Ali ibn al-Madini Trustworthy, Imam, most knowledgeable of his time in Hadith and its sciences
الأسمالشهرةالرتبة
عَائِشَةَ عائشة بنت أبي بكر الصديق صحابي
عُرْوَةُ عروة بن الزبير الأسدي ثقة فقيه مشهور
الزُّهْرِيِّ محمد بن شهاب الزهري الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه
يُونُسَ بْنِ يَزِيدَ يونس بن يزيد الأيلي ثقة
حَسَّانَ بْنَ إِبْرَاهِيمَ حسان بن إبراهيم العنزي صدوق حسن الحديث
عَلِيٌّ علي بن المديني ثقة ثبت إمام أعلم أهل عصره بالحديث وعلله

Sahih al-Bukhari 5064

Narrated 'Urwa: that he asked `Aisha about the Statement of Allah: 'If you fear that you shall not be able to deal justly with the orphan girls, then marry (other) women of your choice, two or three or four; but if you fear that you shall not be able to deal justly (with them), then only one, or (the captives) that your right hands possess. That will be nearer to prevent you from doing injustice.' (4.3) `Aisha said, O my nephew! (This Verse has been revealed in connection with) an orphan girl under the guardianship of her guardian who is attracted by her wealth and beauty and intends to marry her with a Mahr less than what other women of her standard deserve. So they (such guardians) have been forbidden to marry them unless they do justice to them and give them their full Mahr, and they are ordered to marry other women instead of them.

ہم سے علی بن عبداللہ مدینی نے بیان کیا، انہوں نے حسان بن ابراہیم سے سنا، انہوں نے یونس بن یزید ایلی سے، ان سے زہری نے، کہا مجھ کو عروہ بن زبیر نے خبر دی اور انہوں نے عائشہ رضی اللہ عنہا سے اللہ تعالیٰ کے اس ارشاد «وإن خفتم أن لا تقسطوا في اليتامى فانكحوا ما طاب لكم من النساء مثنى وثلاث ورباع فإن خفتم أن لا تعدلوا فواحدة أو ما ملكت أيمانكم ذلك أدنى أن لا تعولوا‏» کے متعلق پوچھا ”اور اگر تمہیں اندیشہ ہو کہ تم یتیموں سے انصاف نہ کر سکو گے تو جو عورتیں تمہیں پسند ہوں ان سے نکاح کر لو۔ دو دو سے، خواہ تین تین سے، خواہ چار چار سے، لیکن اگر تمہیں اندیشہ ہو کہ تم انصاف نہیں کر سکو گے تو پھر ایک ہی پر بس کرو یا جو لونڈی تمہاری ملک میں ہو، اس صورت میں قوی امید ہے کہ تم ظلم و زیادتی نہ کر سکو گے۔“ عائشہ رضی اللہ عنہا نے کہا: بھانجے! آیت میں ایسی یتیم مالدار لڑکی کا ذکر ہے جو اپنے ولی کی پرورش میں ہو۔ وہ لڑکی کے مال اور اس کے حسن کی وجہ سے اس کی طرف مائل ہو اور اس سے معمولی مہر پر شادی کرنا چاہتا ہو تو ایسے شخص کو اس آیت میں ایسی لڑکی سے نکاح کرنے سے منع کیا گیا ہے۔ ہاں اگر اس کے ساتھ انصاف کر سکتا ہو اور پورا مہر ادا کرنے کا ارادہ رکھتا ہو تو اجازت ہے، ورنہ ایسے لوگوں سے کہا گیا ہے کہ اپنی پرورش میں یتیم لڑکیوں کے سوا اور دوسری لڑکیوں سے شادی کر لیں۔

Hum se Ali bin Abdullah Madani ne byan kiya, unhon ne Hasan bin Ibrahim se suna, unhon ne Yunus bin Yazid Eli se, un se Zuhri ne, kaha mujh ko Arwah bin Zubair ne khabar di aur unhon ne Aisha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) se Allah Ta'ala ke is irshad 'Wa in khiftum al la taqsitu fi al yatama faankihu ma taba lakum min al nisa'i mathna wa thulatha wa ruba'a fa in khiftum al la tu'adilu fa wahida aw ma malakat aymanukum dhalika adna al la ta'ulu' written ke mutalliq poocha 'aur agar tumhein andesha ho ke tum yateemo se insaf nah kar sako ge to jo aurtein tumhein pasand hon un se nikah kar lo. Do do se, khwah teen teen se, khwah char char se, lekin agar tumhein andesha ho ke tum insaf nahin kar sako ge to phir ek hi par bas karo ya jo londi tumhari mulk mein ho, us soorat mein qawi umeed hai ke tum zulm o ziadti nah kar sako ge.' Aisha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ne kaha: Bhanje! Ayat mein aisi yateem maldar ladki ka zikr hai jo apne wali ki parwarish mein ho. Woh ladki ke maal aur us ke husn ki wajah se us ki taraf mail ho aur us se mamooli mehr par shadi karna chahta ho to aise shakhs ko us ayat mein aisi ladki se nikah karne se mana kiya gaya hai. Haan agar us ke saath insaf kar sakta ho aur pura mehr ada karne ka irada rakhta ho to ijaazat hai, warna aise logon se kaha gaya hai ke apni parwarish mein yateem ladkiyon ke siwa aur doosri ladkiyon se shadi kar len.

حَدَّثَنَا عَلِيٌّ ، سَمِعَ حَسَّانَ بْنَ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ يُونُسَ بْنِ يَزِيدَ ، عَنْ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : أَخْبَرَنِي عُرْوَةُ ، أَنَّهُ سَأَلَ عَائِشَةَ ، عَنْ قَوْلِهِ تَعَالَى :وَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تُقْسِطُوا فِي الْيَتَامَى فَانْكِحُوا مَا طَابَ لَكُمْ مِنَ النِّسَاءِ مَثْنَى وَثُلاثَ وَرُبَاعَ فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَةً أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ ذَلِكَ أَدْنَى أَلَّا تَعُولُوا سورة النساء آية 3 ، قَالَتْ : يَا ابْنَ أُخْتِي ، الْيَتِيمَةُ تَكُونُ فِي حَجْرِ وَلِيِّهَا فَيَرْغَبُ فِي مَالِهَا وَجَمَالِهَا ، يُرِيدُ أَنْ يَتَزَوَّجَهَا بِأَدْنَى مِنْ سُنَّةِ صَدَاقِهَا ، فَنُهُوا أَنْ يَنْكِحُوهُنَّ إِلَّا أَنْ يُقْسِطُوا لَهُنَّ فَيُكْمِلُوا الصَّدَاقَ ، وَأُمِرُوا بِنِكَاحِ مَنْ سِوَاهُنَّ مِنَ النِّسَاءِ .