84.
Expiation for Unfulfilled Oaths
٨٤-
كتاب كفارات الأيمان
5
Chapter: The Sa' of Al-Madina, and the Mudd of the Prophet (saws)
٥
باب صَاعِ الْمَدِينَة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
nāfi‘in | Nafi', the freed slave of Ibn Umar | Trustworthy, reliable, and famous |
mālikun | Malik ibn Anas al-Asbahi | Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous |
abū qutaybah wahw salmun | Salam ibn Qutaybah al-Sha'iri | Trustworthy |
mundhir bn al-walīd al-jārūdī | Al-Mundhir ibn al-Walid al-Abdi | Thiqa (Trustworthy) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
نَافِعٍ | نافع مولى ابن عمر | ثقة ثبت مشهور |
مَالِكٌ | مالك بن أنس الأصبحي | رأس المتقنين وكبير المتثبتين |
أَبُو قُتَيْبَةَ وَهْوَ سَلْمٌ | سلم بن قتيبة الشعيري | ثقة |
مُنْذِرُ بْنُ الْوَلِيدِ الْجَارُودِيُّ | المنذر بن الوليد العبدي | ثقة |
Sahih al-Bukhari 6713
Nafi narrated that Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) used to give the Zakat of Ramadan (Zakat-al-Fitr) according to the Mudd of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), the first Mudd, and he also used to give things for expiation for oaths according to the Mudd of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). Abu Qutaiba said, Malik (رضي الله تعالى عنه) said to us, 'our Mudd (of Medina) is better than yours and we do not see any superiority except in the Mudd of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). Malik (رضي الله تعالى عنه) further said, to me, 'if a ruler came to you and fixed a Mudd smaller than the one of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), by what Mudd would you measure what you give (for expiation or Zakat-al-Fitr?' I replied, 'we would give it according to the Mudd of the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم).' On that, Malik (رضي الله تعالى عنه) said, 'then, don't you see that we have to revert to the Mudd of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) ultimately?'
ہم سے منذر بن الولید الجارودی نے بیان کیا، کہا ہم سے ابوقتیبہ، سلم شعیری نے بیان کیا، کہا ہم سے امام مالک نے، ان سے نافع نے بیان کیا کہ ابن عمر رضی اللہ عنہما رمضان کا فطرانہ نبی کریم ﷺ ہی کے پہلے مد کے وزن سے دیتے تھے اور قسم کا کفارہ بھی نبی کریم ﷺ کے مد سے ہی دیتے تھے۔ ابوقتیبہ نے اسی سند سے بیان کیا کہ ہم سے امام مالک نے بیان کیا کہ ہمارا مد تمہارے مد سے بڑا ہے اور ہمارے نزدیک ترجیح صرف نبی کریم ﷺ ہی کے مد کو ہے۔ اور مجھ سے امام مالک نے بیان کیا کہ اگر ایسا کوئی حاکم آیا جو نبی کریم ﷺ کے مد سے چھوٹا مد مقرر کر دے تو تم کس حساب سے ( صدقہ فطر وغیرہ ) نکا لو گے؟ میں نے عرض کیا کہ ایسی صورت میں ہم نبی کریم ﷺ ہی کے مد کے حساب سے فطرہ نکالا کریں گے؟ انہوں نے کہا کہ کیا تم دیکھتے نہیں کہ معاملہ ہمیشہ نبی کریم ﷺ ہی کے مد کی طرف لوٹتا ہے۔
hum se Munzar bin al-Walid al-Jaroudi ne bayan kiya, kaha hum se Abu Qataba, Salam Shueiri ne bayan kiya, kaha hum se Imam Malik ne, in se Nafi ne bayan kiya ke Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a Ramadan ka fitrana Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) hi ke pehle mud ke wazan se dete they aur qasam ka kaffara bhi Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ke mud se hi dete they. Abu Qataba ne isi sand se bayan kiya ke hum se Imam Malik ne bayan kiya ke humara mud tumhare mud se bara hai aur hamare nazdeek tarjeeh sirf Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) hi ke mud ko hai. Aur mujh se Imam Malik ne bayan kiya ke agar aisa koi haakim aaya jo Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ke mud se chhota mud muqarrar kar de to tum kis hisab se ( sadaqa fitr waghera) nika lo ge? Main ne arz kiya ke aisi surat mein hum Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) hi ke mud ke hisab se fitra nikala karenge? Unhon ne kaha ke kya tum dekhte nahin ke maamla hamesha Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) hi ke mud ki taraf lautta hai.
حَدَّثَنَا مُنْذِرُ بْنُ الْوَلِيدِ الْجَارُودِيُّ ، حَدَّثَنَا أَبُو قُتَيْبَةَ وَهْوَ سَلْمٌ ، حَدَّثَنَا مَالِكٌ ، عَنْ نَافِعٍ ، قَالَ : كَانَ ابْنُ عُمَرَ يُعْطِي زَكَاةَ رَمَضَانَ ، بِمُدِّ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، الْمُدِّ الْأَوَّلِ ، وَفِي كَفَّارَةِ الْيَمِينِ ، بِمُدِّ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، قَالَ أَبُو قُتَيْبَةَ : قَالَ لَنَا مَالِكٌ : مُدُّنَا أَعْظَمُ مِنْ مُدِّكُمْ ، وَلَا نَرَى الْفَضْلَ إِلَّا فِي مُدِّ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، وَقَالَ لِي مَالِكٌ : لَوْ جَاءَكُمْ أَمِيرٌ فَضَرَبَ مُدًّا أَصْغَرَ مِنْ مُدِّ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، بِأَيِّ شَيْءٍ كُنْتُمْ تُعْطُونَ ؟ قُلْتُ : كُنَّا نُعْطِي بِمُدِّ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، قَالَ : أَفَلَا تَرَى أَنَّ الْأَمْرَ إِنَّمَا يَعُودُ إِلَى مُدِّ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ .