86.
Limits and Punishments set by Allah (Hudood)
٨٦-
كتاب الحدود


11
Chapter: To inflict the legal punishment on the noble and the weak people

١١
باب إِقَامَةِ الْحُدُودِ عَلَى الشَّرِيفِ وَالْوَضِيعِ

NameFameRank
‘ā’ishah Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq Sahabi
‘urwah Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi Trustworthy, Jurist, Famous
ibn shihābin Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
al-layth Al-Layth ibn Sa'd Al-Fahmi Trustworthy, Sound, Jurist, Imam, Famous
abū al-walīd Hisham ibn Abd al-Malik al-Bahli Trustworthy, Upright
الأسمالشهرةالرتبة
عَائِشَةَ عائشة بنت أبي بكر الصديق صحابي
عُرْوَةَ عروة بن الزبير الأسدي ثقة فقيه مشهور
ابْنِ شِهَابٍ محمد بن شهاب الزهري الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه
اللَّيْثُ الليث بن سعد الفهمي ثقة ثبت فقيه إمام مشهور
أَبُو الْوَلِيدِ هشام بن عبد الملك الباهلي ثقة ثبت

Sahih al-Bukhari 6787

Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) narrated that Usama (رضي الله تعالى عنه) approached the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) on behalf of a woman (who had committed theft). The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘the people before you were destroyed because they used to inflict the legal punishments on the poor and forgive the rich. By Him in Whose Hand my soul is, if Fatima (رضي الله تعالى عنها) did that, I would cut off her hand.’

ہم سے ابوالولید نے بیان کیا، کہا ہم سے لیث نے بیان کیا، ان سے ابن شہاب نے، ان سے عروہ نے اور ان سے عائشہ رضی اللہ عنہا نے کہ اسامہ رضی اللہ عنہ نے نبی کریم ﷺ سے ایک عورت کی ( جس پر حدی مقدمہ ہونے والا تھا ) سفارش کی تو نبی کریم ﷺ نے فرمایا کہ تم سے پہلے کے لوگ اس لیے ہلاک ہو گئے کہ وہ کمزوروں پر تو حد قائم کرتے اور بلند مرتبہ لوگوں کو چھوڑ دیتے تھے۔ اس ذات کی قسم جس کے ہاتھ میں میری جان ہے۔ اگر فاطمہ ( رضی اللہ عنہا ) نے بھی ( چوری ) کی ہوتی تو میں اس کا بھی ہاتھ کاٹ لیتا۔

hum se abulwalid ne bayan kiya, kaha hum se lais ne bayan kiya, in se ibn shahab ne, in se urwa ne aur in se ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ne ke asama (رضي الله تعالى عنه) ne nabi kareem salla allahu alaihi wa sallam se ek aurat ki ( jis par had e muqadma hone wala tha ) sifarish ki to nabi kareem salla allahu alaihi wa sallam ne farmaaya ke tum se pehle ke log is liye halak ho gaye ke woh kamzoron par to had qaim karte aur بلند مرتبہ logoon ko chhod dete the. is zat ki qasam jis ke hath mein meri jaan hai. agar fatimah ( ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ) ne bhi ( chori ) ki hoti to mein is ka bhi hath kat leta.

حَدَّثَنَا أَبُو الْوَلِيدِ ، حَدَّثَنَا اللَّيْثُ ، عَنْ ابْنِ شِهَابٍ ، عَنْ عُرْوَةَ ، عَنْ عَائِشَةَ : أَنَّ أُسَامَةَ كَلَّمَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي امْرَأَةٍ ، فَقَالَ : إِنَّمَا هَلَكَ مَنْ كَانَ قَبْلَكُمْ ، أَنَّهُمْ كَانُوا يُقِيمُونَ الْحَدَّ عَلَى الْوَضِيعِ ، وَيَتْرُكُونَ الشَّرِيفَ ، وَالَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ ، لَوْ أَنَّ فَاطِمَةَ فَعَلَتْ ذَلِكَ ، لَقَطَعْتُ يَدَهَا .