86.
Limits and Punishments set by Allah (Hudood)
٨٦-
كتاب الحدود


20
Chapter: The sin of illegal sexual intercourse

٢٠
باب إِثْمِ الزُّنَاةِ

NameFameRank
abī hurayrah Abu Hurairah al-Dausi Companion
dhakwān Abu Salih As-Samman Trustworthy, Established
al-‘mash Sulayman ibn Mihran al-A'mash Trustworthy Hadith Scholar
shu‘bah Shu'bah ibn al-Hajjaj al-'Ataki Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), pious, devout
ādam Adam bin Abi Iyas Thiqah (Trustworthy)

Sahih al-Bukhari 6810

Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘the one who commits an illegal sexual intercourse is not a believer at the time of committing illegal sexual intercourse and a thief is not a believer at the time of committing theft and a drinker of alcoholic drink is not a believer at the time of drinking. Yet, (the gate of) repentance is open thereafter.’

ہم سے آدم نے بیان کیا، انہوں نے کہا ہم سے شعبہ نے بیان کیا، ان سے اعمش نے بیان کیا، ان سے ذکوان نے بیان کیا، اور ان سے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نے بیان کیا کہ نبی کریم ﷺ نے فرمایا ”زنا کرنے والا جب زنا کرتا ہے تو وہ مومن نہیں رہتا، وہ چور جب چوری کرتا ہے تو وہ مومن نہیں رہتا، شرابی جب شراب پیتا ہے تو وہ مومن نہیں رہتا۔ پھر ان سب آدمیوں کے لیے توبہ کا دروازہ بہرحال کھلا ہوا ہے۔“

hum se adam ne bayan kiya, unhon ne kaha hum se sha'ba ne bayan kiya, un se a'mash ne bayan kiya, un se zikwan ne bayan kiya, aur un se abu hurairah (رضي الله تعالى عنه) ne bayan kiya ke nabi kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya "zana karne wala jab zana karta hai to woh mumin nahin rehta, woh chor jab chori karta hai to woh mumin nahin rehta, sharabi jab sharab peeta hai to woh mumin nahin rehta. phir in sab aadmiyon ke liye toba ka darwaza baharhal khula hua hai."

حَدَّثَنَا آدَمُ ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ ، عَنْ الْأَعْمَشِ ، عَنْ ذَكْوَانَ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، قَالَ : قَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : لَا يَزْنِي الزَّانِي حِينَ يَزْنِي وَهُوَ مُؤْمِنٌ ، وَلَا يَسْرِقُ حِينَ يَسْرِقُ وَهُوَ مُؤْمِنٌ ، وَلَا يَشْرَبُ حِينَ يَشْرَبُهَا وَهُوَ مُؤْمِنٌ ، وَالتَّوْبَةُ مَعْرُوضَةٌ بَعْدُ .