86.
Limits and Punishments set by Allah (Hudood)
٨٦-
كتاب الحدود


37
Chapter: The legal regulation for non-Muslims under the protection of a Muslim state

٣٧
باب أَحْكَامِ أَهْلِ الذِّمَّةِ وَإِحْصَانِهِمْ إِذَا زَنَوْا وَرُفِعُوا إِلَى الإِمَامِ

Sahih al-Bukhari 6840

Ash-Shaibani narrated that he asked Abdullah bin Abi Aufa (رضي الله تعالى عنه) about the Rajam (stoning somebody to death for committing illegal sexual intercourse). He replied, ‘the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) carried out the penalty of Rajam’. I asked, ‘was that before or after the revelation of Surat-an-Nur?’ He replied, ‘I do not know.’

ہم سے موسیٰ بن اسماعیل نے بیان کیا، کہا ہم سے عبدالواحد بن زیاد نے بیان کیا، کہا ہم سے شیبانی نے بیان کیا میں نے عبداللہ بن ابی اوفی رضی اللہ عنہ سے رجم کے بارے میں پوچھا تو انہوں نے بتلایا کہ نبی کریم ﷺ نے رجم کیا تھا، میں نے پوچھا سورۃ النور سے پہلے یا اس کے بعد، انہوں نے بتلایا کہ مجھے معلوم نہیں۔ اس روایت کی متابعت علی بن مسہر، خالد بن عبداللہ المحاربی اور عبیدہ بن حمید نے شیبانی سے کی ہے اور بعض نے ( سورۃ النور کے بجائے ) سورۃ المائدہ کا ذکر کیا ہے لیکن پہلی روایت صحیح ہے۔

hum se Musa bin Ismaeel ne bayan kiya, kaha hum se Abdul Wahid bin Ziyaad ne bayan kiya, kaha hum se Shabani ne bayan kiya main ne Abdullah bin Abi Aufi (رضي الله تعالى عنه) se rajm ke baare mein poocha to unhon ne batlaya ke Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne rajm kiya tha, main ne poocha Surah an-Noor se pehle ya us ke baad, unhon ne batlaya ke mujhe maloom nahi. Is riwayat ki mutaabat Ali bin Masahar, Khalid bin Abdullah al-Maharabi aur Ubaidah bin Hamid ne Shabani se ki hai aur baaz ne (Surah an-Noor ke bajaye) Surah al-Maidah ka zakr kiya hai lekin pehli riwayat sahih hai.

حَدَّثَنَا مُوسَى بْنُ إِسْمَاعِيلَ ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَاحِدِ ، حَدَّثَنَا الشَّيْبَانِيُّ سَأَلْتُ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ أَبِي أَوْفَى عَنْ الرَّجْمِ ، فَقَالَ : رَجَمَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، فَقُلْتُ : أَقَبْلَ النُّورِ أَمْ بَعْدَهُ ؟ قَالَ : لَا أَدْرِي ؟ ، تَابَعَهُ عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، وَخَالِدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ ، وَالْمُحَارِبِيُّ ، وَعَبِيدَةُ بْنُ حُمَيْدٍ ، عَنْ الشَّيْبَانِيِّ ، وَقَالَ بَعْضُهُمْ : الْمَائِدَةِ ، وَالْأَوَّلُ أَصَحُّ .